Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Bare en ting å gjøre med det; finn deg en blond dame og overtal henne til å ha 2.1 eller flere barn.

 

Jeg dusjet ikke i går, men jeg dusjet i dag. Med andre ord vil jeg dusje to ganger i morgen, fire på lørdag, åtte på søndag osv.

 

I løpet av to uker vil jeg ikke ha tid til å spise.

Dårlig argumentasjon. Det er en stor forskjell på mine og dine antagelser. Du følger en trend og bruker trenden til å spå fremtiden.

 

Jeg har faktiske argumenter for hvorfor innvandringen vil øke i fremtiden om innvandringspolitikken forblir det samme.

 

1. Mange av de som innvandrer til Norge, henter kone fra hjemlandet. Er det flere av dem så vil de hente flere koner. Familiegjenforening har blitt en større faktor enn asylinnvandring i det siste og har vist eksponentiell vekst.

 

2. Det er populært å flytte til et land hvor andre fra ditt hjemland har flyttet. F.eks. mange asiatere flytter til New Zealand fordi de kjenner folk her. Blir det flere innvandre så vil flere folk i ikke-vestlige land få kontakter i Norge.

 

3. Befolkningen i ikke-vestlige land øker, fort øker den også. Flere mennesker, betyr at flere kan utvandre.

 

4. Transport over landegrenser vil trolig bli enklere i fremtiden. Det betyr at flere kan klare å komme seg til Norge.

 

Kremt... Sarkasmedetektoren din trenger nye batterier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kremt... Sarkasmedetektoren din trenger nye batterier.

Jeg forsto veldig godt at du ikke mente at du vil dusje eksponentielt mange ganger. Jeg antok at du prøvde å vise hvorfor antagelsene mine er ikke korrekt.

 

Da fortalte jeg deg at eksemplet ditt er forskjellig fra eksemplet mitt. Jeg har faktiske argumenter for hvorfor innvandringen vil øke, mens du har ikke faktiske argumenter for hvorfor du vil forsette trenden.

Lenke til kommentar

Jeg oppgir kilder når det er relevant.

 

 

Det sier ganske mye om hvor lite relevant innhold du bidrar med.

Det var den rette ræva som feis. Jeg trenger ikke å oppgi kilder på det som sier seg selv, kanskje du trenger kilder på hvordan du skal drite, men det gjør ikke jeg.

 

Lange dager på holocaustsenteret?

 

Vennligst dokumenter dette.

Liker at du skriker etter dokumentasjon, men sjelden nekter å gi ut noe selv.

Dette er forøvrig hva jeg kommenterte, noe som gikk bidalaka hus forbi, altså den tåpelige ordleggingen til quote, men bidalaka i sin iver etter å angripe meg siden jeg ikke tror på myten som hun lever av føler et desperat behov etter å angripe meg i snart hver eneste tråd jeg deltar i.

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De tallene du posten spratt litt opp og ned, men om en så på helheten var det etter hva jeg kan forstå mer en jevn strøm.

For de blant oss som går i surr av alle tallene vi slår hverandre i hodet med, her er de som et greit og enkelt linjediagram:

 

post-52698-0-22788600-1308259601_thumb.png

 

Cubus refererte til de 5 år frem til 2005, jeg påpekte at etter 2006 har det sunket igjen.

 

Geir :)

 

HA HA ved å skape store avstander mellom de totale tallene

så fikk du kurven til "å se bra ut" - U snake!

Du er slu og råtten + såkalt moderator på forumet.

Noen ganger er dere TO...Rest my case!

Lenke til kommentar

 

 

Lange dager på holocaustsenteret?

 

 

For å sitere deg selv: "Vennligst dokumenter dette." Dvs at jeg har noen dager på Holocaustsenteret i det hele tatt.

 

Hvis ikke, aller vennligst, la være å bruke det som et slags billig poeng. Jeg er klar over at du desperat trenger alle poengene du kan få til, men de bør helst medføre noe i nærheten av riktighet.

 

Eller er ikke det så nøye kanskje, i din verden? Det virker jo ikke slik, basert på resten av din prosa.

Lenke til kommentar

Det må du spørre noen andre enn meg om. Jeg har ikke hevdet at det er rasistisk å være mot innvandring som sådan. Det er en ærlig sak. Det er begrunnelsene som kan gjøre det rasistisk. Nå vet mange av nasjonalistene det også av erfaring, og tilpasser argumentene etter samfunnsnormene. De skal være ekstreme, men ikke så ekstreme at folk flest sier det er fortjent når de blir sensurert.

 

Geir :)

Jeg har ALDRI opplevd at en tråd har vært så gjennom-farget av en moderators politiske ståsted!

Noen ganger er dere TO...+Faux-whatever

Dere har vært imot Wyrd, Nico69, Gutten Fra Eventyret, Akasha og meg!

Du er jo X-commie, Geir?!

Da spør jeg hva er Faux?

 

Dere styrer tråden dere!

Moderator? My ass!

Dette vil bli rapportert!

 

Edit: Trykkfeil...IGJEN!

Endret av Cubus
Lenke til kommentar

Selvfølgelig ikke, men det vil holde til at muslimer blir overtallige i Europa.

Da må du nesten lese utredningen til TWfA omigjen...

Det TWFA sier vil ikke hindre at det blir muslimsk flertall i Europa en dag. Hvis du titter på prediksjonene mine og antar at andelen muslimer av ikke-vestlige innvandre går fra 55% til 70% i 2050 og 75% i 2060.

 

Det er ca antall muslimer i Norge etter middelsvarianten (jeg antar at innvandringen ikke blir strammet inn)

2010: 180K

2020: 300K

2030: 520K

2040: 850K

2050: 1300K

2060: 1900K

 

Du trenger ikke å følge trenden lenge før det blir flertall muslimer i Norge, men byene vil allerede ha flertall og det vil være massiv emigrasjon fra Norge. Det øker i hastighet, fordi innvandringen vil øke i takt med antall som bor her, og en høyere fødselsrate påvirker mer om befolkningen er stor.

Endret av Camlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selvfølgelig ikke, men det vil holde til at muslimer blir overtallige i Europa.

Da må du nesten lese utredningen til TWfA omigjen...

Det TWFA sier vil ikke hindre at det blir muslimsk flertall i Europa en dag. Hvis du titter på prediksjonene mine og antar at andelen muslimer av ikke-vestlige innvandre går fra 55% til 70% i 2050 og 75% i 2060.

 

Det er ca antall muslimer i Norge etter middelsvarianten (jeg antar at innvandringen ikke blir strammet inn)

2010: 180K

2020: 300K

2030: 520K

2040: 850K

2050: 1300K

2060: 1900K

 

Du trenger ikke å følge trenden lenge før det blir flertall muslimer i Norge, men byene vil allerede ha flertall og det vil være massiv emigrasjon fra Norge. Det øker i hastighet, fordi innvandringen vil øke i takt med antall som bor her, og en høyere fødselsrate påvirker mer om befolkningen er stor.

 

Camlon! :thumbup:

Bare nysgjerrig?

Hva tok du utgangspunkt i?

Kilde?

Jesus jeg høres ut som om mine so-called enemies?

LOL!

Lenke til kommentar

Camlon! :thumbup:

Bare nysgjerrig?

Hva tok du utgangspunkt i?

Kilde?

Jesus jeg høres ut som om mine so-called enemies?

LOL!

Jeg brukte min egen graf som jeg viste og forklarte her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1313630&view=findpost&p=17911742

 

Jeg brukte middelsvarianten, altså 1% befolkningsvekst og 500K økning i antall ikke-vestlige innvandre per år. I dag opplever vi en vekst på 1.63% og ca 500K økning per år i antall ikke-vestlige innvandre per år. SSB pleier å anta at innvandringen vil holde seg stabil og ikke øke i det hele tatt. Det mener jeg er en fullstendig urimelig antagelse om ikke politikken forandrer seg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1313630&view=findpost&p=17911835

 

BTW: Jeg antar at muslimer har forsatt lyst til å dra til Norge, og at Norge økonomi ikke går på trynet. Fordi hvis økonomien går på trynet og vi har ikke råd til akseptable trygdeordninger vil nok ikke like mange prøve å komme til Norge. Det vil nok ikke påvirke før 2050, men om det skjer så er allerede spådommene vi ikke ønsker oppfylt.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg brukte min egen graf som jeg viste og forklarte her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1313630&view=findpost&p=17911742

 

Jeg brukte middelsvarianten, altså 1% befolkningsvekst og 500K økning i antall innvandre per år. I dag opplever vi en vekst på 1.63% og ca 500K økning per år i antall innvandre per år. SSB pleier å anta at innvandringen vil holde seg stabil og ikke øke i det hele tatt. Det mener jeg er en fullstendig urimelig antagelse om ikke politikken forandrer seg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1313630&view=findpost&p=17911835

 

BTW: Jeg antar at muslimer har forsatt lyst til å dra til Norge, og at Norge økonomi ikke går på trynet. Fordi hvis økonomi går på trynet vil de nok prøve å finne seg andre steder å bo. Det vil nok ikke påvirke før 2050, men om det skjer så er allerede spådommene vi ikke ønsker oppfylt.

Endret av Cubus
Lenke til kommentar

Det har ingenting med integrering å gjøre.

 

Selvfølgelig er det god integreringspolitikk å redusere innvandringen. Om man har en oversømmelse hjemme løser du ikke problemet med å sette ut bøtter for å "integrere" vannet. Du stenger av kranen.

 

Greit nok, men nå ser vi for oss at kranen er stengt. Du må fremdeles fjerne vannet.

 

Hvordan vil du øke integreringen?

 

Etter at kranen er stengt:

 

- Språkteste innvandrermødre og innføre obligatorisk barnehage for alle barn av mødre som ikke snakker tilstrekkelig norsk.

- Innføre en nedre grense for hvor få Norskspråklige elver man kan ha i en skoleklasse.

- Avvikl all offentlig støtte til organisasjoner som er til å promotere flerkultur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har ingenting med integrering å gjøre.

 

Selvfølgelig er det god integreringspolitikk å redusere innvandringen. Om man har en oversømmelse hjemme løser du ikke problemet med å sette ut bøtter for å "integrere" vannet. Du stenger av kranen.

 

Greit nok, men nå ser vi for oss at kranen er stengt. Du må fremdeles fjerne vannet.

 

Hvordan vil du øke integreringen?

 

Etter at kranen er stengt:

 

- Språkteste innvandrermødre og innføre obligatorisk barnehage for alle barn av mødre som ikke snakker tilstrekkelig norsk.

- Innføre en nedre grense for hvor få Norskspråklige elver man kan ha i en skoleklasse.

- Avvikl all offentlig støtte til organisasjoner som er til å promotere flerkultur.

 

Sorry! Personlig kommer jeg til å begynne å le når moskeene begynner å falle... Brick by brick...

One by one. Never mind!

Endret av Cubus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det TWFA sier vil ikke hindre at det blir muslimsk flertall i Europa en dag. Hvis du titter på prediksjonene mine og antar at andelen muslimer av ikke-vestlige innvandre går fra 55% til 70% i 2050 og 75% i 2060.

SIden vi kommer til forskjellige resultater, må det bety at vi regner med ulike formler, eventuelt bruker forskjellige (start-, grense-, andre) verdier. Jeg er ikke ekspert på statistikk, så det er jo ikke gitt at jeg har rett. Jeg foreslår som jeg sa til Cubus at vi lager regnestykket sammen i plenum her i tråden, da kan vi (kanskje) enes om startverdier og beregninger. Det kan være nyttig lærdom for oss alle, ikke minst de som får sine statistikker fra youtube.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

HA HA ved å skape store avstander mellom de totale tallene

så fikk du kurven til "å se bra ut" - U snake!

Nei. Ved å ha store avstander mellom tallene oppnådde jeg at både stigningen (som du henviste til) og fallet (som jeg henviste til) ble brattere. Hadde jeg valgt en kortere y-akse så hadde det "rammet" både deg og meg. Det diagrammet viser er at det var en stigning etterfulgt av en nedgang, og at emigrasjonstakten på slutten var lik starten. Altså at det ikke er belegg for å si at det er snakk om en etnisk flukt.

 

Her er grafen med kortere y-akse i tillegg, så kan folk vurdere om de sier noe forskjellig:

 

post-52698-0-49407400-1308303820_thumb.png

 

post-52698-0-01750600-1308303830_thumb.png

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere styrer tråden dere!

Moderator? My ass!

Dette vil bli rapportert!

 

Edit: Trykkfeil...IGJEN!

 

Og så er det vel på plass å påpeke at både moderatorer og admins deltar i debatter som brukere på lik linje med alle andre. Bare fordi vi har tatt på oss noen verv for å bidra til forumet betyr det ikke at vi vil avstå fra å diskutere saker som interesserer oss.

 

Dog skal det faktisk sies at jeg har vært borti brukere her som på den ene siden klager over ytringsfriheten her og på den andre siden mener at fordi vi har påtatt oss verv så burde vi selvkneble oss pga. det. Hadde man skulle valgt mellom et verv på forumet og ikke-deltakelse og deltakelse og ikke ha verv så ville vel samtlige valgt deltakelse. Vi får lov til å ha meninger vi også, selv om flere tydeligvis ikke liker det.

 

Poenget er at vi deltar i akt av å være brukere på forumet som liker å diskutere og det tjener lite å slå poeng ut av at brukere med verv deltar i debatter, hvis man ikke liker det så kan det være en idè å opprette noe tilbakemeldingstråd i tilbakemeldingskategorien.

 

Og dette innlegget er faktisk i akt av å være moderator, derfor kan jeg si at dette innlegget skal ikke kommenteres, send PM eller lag en tilbakemeldingstråd hvis du ønsker å kommentere/kritisere det konseptet.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...