Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke å forstå hvordan innvandring dreper hudfargen vår. Det er jo ikke slik at vi blir avlivet eller kastet ut heller.

 

Den blir ikke drept, men over tid fordrevet i den forstand at man blir færre. Det er ekstremt mange grunner til at vi blir færre, og det har sånn sett ikke alltid noen direkte årsak til innvandringen i seg selv.

 

Jeg skal forklare nærmere...

 

PS: Dette er et eksempel og tallene er bare satt opp for å illustrere poenget

 

Sett at vi har en hvit populasjon på 1 million og i denne gruppen samlet i snitt føder 1,5 nytt barn. Da skulle man teoretisk tenke seg at man pr. generasjon får 50% flere borgere med hvite, altså 1,5 millioner etter en generasjon osv...

 

Problemet er at vi i likhet med alle andre folk dør i ulykker, av sykdommer, eller kanskje de gjør som meg, ikke planlegger å få barn, eller velger karriere osv..osv...

 

Så introduserer vi gruppe på 200.000 mørkhudet som får 2 barn i snitt. Over tid vil de kanskje få de samme fødselsratene som de hvite, men du fyller hele tiden på med nye 200.000 som i starten har en høyere fødselsrate.

 

Du blir dermed ikke bare utmanøvrert ved at de føder flere barn, men at det alltid kommer nye, som også føder flere barn.

 

Som et ekstra skudd i baugen kan du legge på den gruppen som blander seg, de ødelegger for begge gruppen, men mest for den gruppen som formerer seg minst.

 

Og som ikke det var nok har vi systematisert adopsjon fra fjerne land som også bidrar til å øke farten på karusellen.

 

Resultatet er utslettelse av den ene delen av befolkningen... Det er matematisk uunngåelig...

 

Se hvor mange vi har fått så lenge jeg har levd da... og følge den samme kurven fremover i til eksempel 50-100 år...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det har ingenting med integrering å gjøre.

Selvfølgelig er det god integreringspolitikk å redusere innvandringen. Om man har en oversømmelse hjemme løser du ikke problemet med å sette ut bøtter for å "integrere" vannet. Du stenger av kranen.

Sammenligningen din henger ikke på grep. Vann kan ikke "integreres" med gulvet på noen som helst måte fra før av.

 

Å forby folk å komme til Norge har ingenting med integrering å gjøre. Det har med innvandring å gjøre, noe som OGSÅ er for åpent, og som er under diskusjon og endring.

 

For å bedre integrering, kan man f.eks plassere innvandrere mer spredt enn grønnland i Oslo, ha krav på at de møter opp til kurs, skaffer seg jobb og lignende innenfor en viss tid.

Lenke til kommentar

Se hvor mange vi har fått så lenge jeg har levd da... og følge den samme kurven fremover i til eksempel 50-100 år...

Jeg forstår eksempelet ditt, men problemet er hovedsaklig at den ikke er linær. Vi vil ikke ha samme innvandring om 100 år som vi har idag.

 

For at et folkeslag skal ha økning i antall folkemengde, bør hvert par få mer enn 2 unger hver. Får de 2 unger, bidrar de hverken til nedgang eller oppgang i folketallet.

 

Ja, innvandrere har mange unger i forhold til oss, men en generasjon senere er det på vårt nivå.

 

Og sist men ikke minst. Genetisk fremskritt i medisinen gjør at man kan selv velge hvordan barnet vil bli seende ut. Det vil ikke overraske meg om det blir tilgjengelig innen de neste 50 årene.

Lenke til kommentar

Du linket til og siterte fra en artikkel som viste til en økende trend. Men nå er den altså synkende. Om det spiller noen rolle får den enkelte vurdere oppimot påstandene dine om etnisk rensing.

 

De tallene du posten spratt litt opp og ned, men om en så på helheten var det etter hva jeg kan forstå mer en jevn strøm.

 

Og tallene fra målingen startet og til slutt var det en økning på 2000 som en nesten får regne som nærmest identisk..

 

+/- et par tusen i begge retninger er da slettes ikke uvanlig.

 

Jeg synes forsåvidt det høres litt snodig ut at folk emigrerer til andre land da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virkelig? Hvordan forklarer du da utforskningen av verden, mennesker som reiser rundt og opplever andre kulturer, andre mennesker og andre steder i verden?

 

Du har en utrolig rar holdning til problemstillingen... Det at vi ønsker et sted å bo hvor vi som folk kan leve og blomstre har da ingenting med viljen eller lysten til å utforske andre...

 

Jeg vil faktisk si at man heller skaper et grunnlag og en naturlig beundring for andre kulturer når man kan besøke og lære av hverandres skikker i stedet for at alle skal presses inn på samme plass..

 

Det er begrenset hvor spennende det er å reise til Pakistan for å lære av deres kultur når du får overdose allerede på Majorstuen.

 

Og hva får det deg egentlig til å tro at ikke et folk som er mer bevisste på sitt opphav ikke vil lære av andre?

 

The 1938-1939 German Expedition to Tibet was a May 1938 - August 1939 German scientific expedition led by German zoologist and SS officer Ernst Schäfer.

 

The Reichsführer-SS Himmler was attempting to avail himself of the reputation of Ernst Schäfer for Nazi propaganda and asked about his future plans. Ernst Schäfer responded he wanted to lead another expedition to Tibet. Ernst Schäfer wished his expedition to be under the patronage of the cultural department of the foreign affairs or of the Deutsche Forschungsgemeinschaft ("German Research Foundation") as indicated by his requests.[1] Himmler was fascinated by Asian mysticism and therefore wished to send such an expedition under the auspices of the SS Ahnenerbe (SS Ancestral Heritage Society), and desired that Schäfer perform research based on Hans Hörbiger’s pseudo-scientific theory of “Glacial Cosmogony” promoted by the Ahnenerbe

Kilde:

wikipedia

 

Søken etter kunnskap har aldri og vil aldri begrenses til nasjonalitet og eller "rase". Kunnskap er dog nedarvet gjennom generasjoner og opprettholdes av folket.

 

Utslett folket så utsletter du også kunnskapen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er sammenhengen mellom innvandring til Norge og fertilitetsraten til norske kvinner, Cubus?

Absolutt ALT! Hvis du ikke ser sammenhengen så... :tease:

 

Konklusjonen blir da at jo flere innvandrere som kommer til Norge, desto færre barn får norske kvinner, ikke sant? Stenger vi grensene vil norske kvinner få flere barn.

 

Hvorfor skjer dette?

Lenke til kommentar

Konklusjonen blir da at jo flere innvandrere som kommer til Norge, desto færre barn får norske kvinner, ikke sant? Stenger vi grensene vil norske kvinner få flere barn.

 

Hvorfor skjer dette?

Jeg tror du skal se Mark Steyn videoen.

Hvor mange barn norske kvinner får i forhold til

muslimske kvinner forteller oss hvor lenge vi er en majoritet.

Se videoen - den er tekstet på dansk. :thumbup:

Det kan selvfølgelig endre seg men iflg Mark Steyn har den nedgangen

liten betydning pr idag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De tallene du posten spratt litt opp og ned, men om en så på helheten var det etter hva jeg kan forstå mer en jevn strøm.

For de blant oss som går i surr av alle tallene vi slår hverandre i hodet med, her er de som et greit og enkelt linjediagram:

 

post-52698-0-22788600-1308259601_thumb.png

 

Cubus refererte til de 5 år frem til 2005, jeg påpekte at etter 2006 har det sunket igjen.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Hjelper ikke at man sender ut flere når også antallet deres øker ellers.

 

Det det det der som er problemet... selv om vi tilsynelatende har en sykt streng politikk så renner det inn likevel...

 

En ting jeg ikke forstår er familiegjenforening... Hvordan i alle dager klarte man å koke i hop noe så hinsides...

 

En annen ting er at svært mange nå reiser på ferie hjem og jeg får jo ikke da følelsen om at det er så ekstremt farlig for dem der de kom fra..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spørsmålet er om personen kom som innvandrer eller som flyktning. Om en flyktning reiser hjem på ferie, er det ikke lenger vits at han er flyktning her. Om en innvandrer gjør det... hvorfor ikke? Ville vært som å forbydd nordmenn som flytter utenlands å besøke norge.

Lenke til kommentar

Konklusjonen blir da at jo flere innvandrere som kommer til Norge, desto færre barn får norske kvinner, ikke sant? Stenger vi grensene vil norske kvinner få flere barn.

 

Hvorfor skjer dette?

Jeg tror du skal se Mark Steyn videoen.

Hvor mange barn norske kvinner får i forhold til

muslimske kvinner forteller oss hvor lenge vi er en majoritet.

Se videoen - den er tekstet på dansk. :thumbup:

Det kan selvfølgelig endre seg men iflg Mark Steyn har den nedgangen

liten betydning pr idag.

 

Jeg ser ikke relevansen, beklager. Hvorfor:

 

Du sier at sammenhengen mellom innvandring til Norge og norske kvinners fertilitetsrate er substansiell (det er i alle fall slik jeg tolker det, da svaret ditt var "Absolutt ALT!"). Det betyr at mengden innvandring til Norge må påvirke norske kvinners fertilitetsrate. Ettersom du mener at nordmenn vil bli utryddet, antar jeg at korrelasjonen du snakker om er negativ; dvs. at økt innvandring til Norge betyr lavere fertilitetsrate for norske kvinner, og tilsvarende at mindre innvandring betyr høyere fertilitetsrate for norske kvinner.

 

Muslimske (jeg antar at disse ikke går under "norske") kvinners fertilitetsrate er derfor ikke relevant, ettersom den påståtte sammenhengen gjelder for norske kvinners fertilitetsrate og mengden innvandring til Norge (mener du forresten totalt antall innvandrere som oppholder seg i Norge, eller er det innvandring per år?)

 

Så, jeg spør igjen: Hvorfor får norske kvinner færre barn når innvandringen øker?

Lenke til kommentar

Å ja, blir de det ja. Sier du det.. interessant.

Ja, ved et fungerende integreringssystem, blir de det. Problemet i Norge er at vårt system er dårlig.

Å jahasså ja. Hva skal vi gjøre for å bedre "integreringen" da mener du?

 

Seriøst.. jeg tviler på at du egentlig vil integrere noe som helst.

 

Det at denne gruppen i større grad er umulig å integrere totalt og at de stikker seg ut som en pest og en plage gjør bare argumentasjonen lettere for å hive dem ut.

 

Integrerer du dem er du ett stort skritt på vei til total aksept av etnisk mix som vil føre til ytterlige reduksjon av den gruppen som reproduserer seg minst.

 

Det beste for alle er at hele bunten er multikriminelle voldsmaskiner som tilsynelatende fritt grafser og tafser til seg av våre goder...

 

en del av dem leverer så det holder, men er det nok synes du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du sier at sammenhengen mellom innvandring til Norge og norske kvinners fertilitetsrate er substansiell (det er i alle fall slik jeg tolker det, da svaret ditt var "Absolutt ALT!"). Det betyr at mengden innvandring til Norge må påvirke norske kvinners fertilitetsrate. Ettersom du mener at nordmenn vil bli utryddet, antar jeg at korrelasjonen du snakker om er negativ; dvs. at økt innvandring til Norge betyr lavere fertilitetsrate for norske kvinner, og tilsvarende at mindre innvandring betyr høyere fertilitetsrate for norske kvinner.

 

Muslimske (jeg antar at disse ikke går under "norske") kvinners fertilitetsrate er derfor ikke relevant, ettersom den påståtte sammenhengen gjelder for norske kvinners fertilitetsrate og mengden innvandring til Norge (mener du forresten totalt antall innvandrere som oppholder seg i Norge, eller er det innvandring per år?)

 

Så, jeg spør igjen: Hvorfor får norske kvinner færre barn når innvandringen øker?

 

Jeg sier da ikke det. Norske kvinner får få barn - uavhengig innvandring!

Men muslimske kvinner får flere. Det forteller når muslimer vil bli en

majoritet.

Lenke til kommentar

Det er ikke rase som bestemmer hvorvidt en person er voldelig, voldtektsmann eller ei. Det ligger andre steder.

 

Men muslimske kvinner får flere. Det forteller når muslimer vil bli en

majoritet.

Muslimske kvinner født i Norge, og muslimske kvinner som flytter til Norge før de har fylt 16 år har en fødselsrate på samme nivå som norske kvinner.

Lenke til kommentar

Det har ingenting med integrering å gjøre.

 

Selvfølgelig er det god integreringspolitikk å redusere innvandringen. Om man har en oversømmelse hjemme løser du ikke problemet med å sette ut bøtter for å "integrere" vannet. Du stenger av kranen.

 

Greit nok, men nå ser vi for oss at kranen er stengt. Du må fremdeles fjerne vannet.

 

Hvordan vil du øke integreringen?

Lenke til kommentar

Du sier at sammenhengen mellom innvandring til Norge og norske kvinners fertilitetsrate er substansiell (det er i alle fall slik jeg tolker det, da svaret ditt var "Absolutt ALT!"). Det betyr at mengden innvandring til Norge må påvirke norske kvinners fertilitetsrate. Ettersom du mener at nordmenn vil bli utryddet, antar jeg at korrelasjonen du snakker om er negativ; dvs. at økt innvandring til Norge betyr lavere fertilitetsrate for norske kvinner, og tilsvarende at mindre innvandring betyr høyere fertilitetsrate for norske kvinner.

 

Muslimske (jeg antar at disse ikke går under "norske") kvinners fertilitetsrate er derfor ikke relevant, ettersom den påståtte sammenhengen gjelder for norske kvinners fertilitetsrate og mengden innvandring til Norge (mener du forresten totalt antall innvandrere som oppholder seg i Norge, eller er det innvandring per år?)

 

Så, jeg spør igjen: Hvorfor får norske kvinner færre barn når innvandringen øker?

 

Jeg sier da ikke det. Norske kvinner får få barn - uavhengig innvandring!

Men muslimske kvinner får flere. Det forteller når muslimer vil bli en

majoritet.

 

Jeg spurte om hva sammenhengen var, du svarte "absolutt ALT!", så jo, det virket i alle fall som om du sa det.

 

Du har gjentatte ganger sagt at nordmenn vil bli utryddet, korrekt? Ettersom du trekker fram den lave fertilitetsraten til europeiske kvinner generelt, antar jeg at det er pga dette vi vil bli utryddet, korrekt? Hvis dette stemmer, er ikke ropene om folkemord ganske grunnløse? Det må i tilfelle heller bli "folkeselvmord", ettersom det er oss hvite som ikke får nok barn.

 

Om vi uansett vil bukke under fordi "våre kvinner" ikke føder nok, hvorfor er det et problem om vi skulle være en minoritet i vårt eget land en periode? Er det bedre med et ubebygget land enn at det er mennesker med brun hud her?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...