Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

For noe tull, du snakker om utrydding av den hvite rasen, ikke flytting av den.

Ja, hva tror du skjer når man bytter ut befolkningen med en annen?

 

Definer byttet ut, du surrer særdeles mye, på den ene siden påstår du at etnisk hvite blir jaget ut, på den andre påstår du at den hvite rasen kommer til å bli utryddet. Bestem deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilbake til 1996-nivå, ja? Jeg lukter masseutryddelse av den "hvite rase"......

 

Det tilsvarer HELE Oslos befolkning på 14 år! -

Hvis ikke det minner om white-flight, vet ikke jeg!

I et land med 16 783 092 innbyggere. Hvor stor prosentdel av dem er innvandrere da?

 

Jo, rundt 3%. Hvor er masseutryddelsen?

 

Det er FEIL! Kun 80% utgjør etniske nederlendere!

5% fra EU. Dvs 15% er fra bambus-land!

Hvor ser du dette?

 

Uansett, jeg ser fremdeles ingen tegn til masseutryddelse. Hysteri.

Lenke til kommentar

For noe tull, du snakker om utrydding av den hvite rasen, ikke flytting av den.

Ja, hva tror du skjer når man bytter ut befolkningen med en annen?

 

Definer byttet ut, du surrer særdeles mye, på den ene siden påstår du at etnisk hvite blir jaget ut, på den andre påstår du at den hvite rasen kommer til å bli utryddet. Bestem deg.

 

Er en albino hvit?

Lenke til kommentar

Hvor ser du dette?

 

Uansett, jeg ser fremdeles ingen tegn til masseutryddelse. Hysteri.

 

80.7% Dutch,

5% EU varieties,

2.4% Indonesians,

2.2% Turks,

2% Surinamese,

2% Moroccans,

0.8% Dutch Caribbeans,

4.8% others[1]

 

Hysteri?

Du skjønner at dette vil eskalere hvis innvandringen skal fortsette i dette tempoet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hysteri?

Du skjønner at dette vil eskalere hvis innvandringen skal fortsette i dette tempoet?

Statistikken har jo vist en tendens til å ta inn færre og færre innvandrere? Det kan godt være at vi har nådd en topp for lenge siden. Det er bare å se på politikken i Norge i dag - det skjer stadig innstramminger.

Lenke til kommentar

Det er FEIL! Kun 80% utgjør etniske nederlendere!

5% fra EU. Dvs 15% er fra bambus-land!

Av de 15% er 5% fra tidligere nederlandske kolonier, og 5% gjestearbeidere fra Marokko og Tyrkia som kom på 60-70-tallet slik pakistanerne gjorde til Norge. Idag er innvandring hovedsaklig fra andre europeiske land (ofte de nye østeuropeiske medlemslandene i EU.)

 

Nederland har siden 2007 en lov om integrering ("Wet inburgering") for innvandrere fra land utenfor EØS.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Om dagens utvikling fortsetter, BLIR VI EN MINORITET. Dette er fakta.

 

Om dere er imot at Europas urbefolkning mister majoritetsstillingen og hovedkontrollen over Europas utvikling, så bør dere ikke synes det er for urimelig å stenge Europas porter.

 

Du prøver ditt beste på å presentere det som fakta.

 

Det siste avsnittet ditt er et stråmannsargument.

 

Så du mener med andre ord at det er utelukket at europoide mennesker kan miste majoritetsstillingen vår i Europa i fremtiden, tatt i betraktning våre lave fødselstall og jevn innvandring av fremmedetniske? :whistle:

 

Med en høy nok innvandring av fremmedetniske, så er det en mulighet. Men vi er ikke på det nivået i dag, spør du meg. Man ser stadig innstramminger i asylpolitikken. Du, med din ekstreme nasjonalisme ønsker selvsagt ingen - men dette er et urealistisk og egoistisk mål.

Vennligst dokumenter dette.

Lenke til kommentar

Vennligst dokumenter dette.

Liker at du skriker etter dokumentasjon, men sjelden nekter å gi ut noe selv. Uansett, det er ikke noe problem å kunne vise til at f. eks. arbeiderpartiet ønsker - og har gjort innstramming av asylpolitikken.

 

http://arbeiderpartiet.no/Aktuelt/Nyhetsarkiv/Innvandring-og-integrering/Innstramming-av-asylpolitikken

 

http://www.utrop.no/Nyheter/Innenriks/18065

 

http://www.vl.no/samfunn/article11640.zrm

 

http://www.regjeringen.no/nb/dep/jd/aktuelt/taler_og_artikler/politisk_ledelse/taler-og-artikler-av-statssekretar-pal-k/20111/regjeringens-asylpolitikk.html?id=630656

 

------

 

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/politikk/storberget-stolt-av-asylpolitikken-3514591.html

 

I 2010 økte antall tvangsutsendelser betydelig. 4615 personer ble sendt ut med tvang.

Hittil i år er rundt 2000 blitt tvangsreturnert, mens 673 har reist hjem frivillig.

385 straffedømte utlendinger, mange av dem pågrepet for narkotikaforbrytelser, er sendt ut av landet i år. Dette er en økning på 58 prosent i forhold til året før.

Bare i mai i år ble 85 straffedømte sendt ut av Norge.

Antall asylsøkere fra Afghanistan sank med 75 prosent i fjor.

I fjor på denne tiden var saksbehandlingstiden i UDI 298 dager. Ved utgangen av april i år var den nede på 128 dager.

Antall enslige mindreårige asylsøkere har sunket med 65 prosent fra 2009 til 2010.

Til nå i år er det kommet 334 enslige asylsøkere. Det er litt færre enn i fjor.

Antall personer som søkte asyl i Norge i fjor sank med 42 prosent i forhold til året før. I Sverige og Danmark økte derimot antall asylsøkere med over 30

Lenke til kommentar

Heh, du har rett i at jeg sjelden nekter å gi ut noe selv. Jeg oppgir kilder når det er relevant.

 

Har du noe annet enn eldgamle artikler som er produsert i statlig regi? Interessant nok så har det dukket opp minst 3 nye asylmottak i mitt nærområde de siste par årene. Ikke mye "innstramming" her i gården.

 

("Wet inburgering")

 

I LOL'd

 

On topic, jeg er helt enig i at vi trenger bedre integrering. Både geografisk, språkmessig og (dessverre) kulturell :(

Hvorfor dessverre? Er ikke all ekstern kultur en berikelse?

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Har du noe annet enn eldgamle artikler som er produsert i statlig regi?"

 

Nei, alt som ikke har Youtube i navnet sitt er dessverre jødisk propaganda.

 

Jeg postet derimot noe som var seks dager gammelt. Må jeg gjøre det på nytt?

 

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/politikk/storberget-stolt-av-asylpolitikken-3514591.html

 

I 2010 økte antall tvangsutsendelser betydelig. 4615 personer ble sendt ut med tvang.

Hittil i år er rundt 2000 blitt tvangsreturnert, mens 673 har reist hjem frivillig.

385 straffedømte utlendinger, mange av dem pågrepet for narkotikaforbrytelser, er sendt ut av landet i år. Dette er en økning på 58 prosent i forhold til året før.

Bare i mai i år ble 85 straffedømte sendt ut av Norge.

Antall asylsøkere fra Afghanistan sank med 75 prosent i fjor.

I fjor på denne tiden var saksbehandlingstiden i UDI 298 dager. Ved utgangen av april i år var den nede på 128 dager.

Antall enslige mindreårige asylsøkere har sunket med 65 prosent fra 2009 til 2010.

Til nå i år er det kommet 334 enslige asylsøkere. Det er litt færre enn i fjor.

Antall personer som søkte asyl i Norge i fjor sank med 42 prosent i forhold til året før. I Sverige og Danmark økte derimot antall asylsøkere med over 30

 

Enten lever du i en boble, eller så nekter du bare å lese det som ikke passer med synet ditt. Det du opplever i nabolaget ditt er gjerne ikke representativt for hele Norge.

Lenke til kommentar

Heh, du har rett i at jeg sjelden nekter å gi ut noe selv. Jeg oppgir kilder når det er relevant.

 

Har du noe annet enn eldgamle artikler som er produsert i statlig regi? Interessant nok så har det dukket opp minst 3 nye asylmottak i mitt nærområde de siste par årene. Ikke mye "innstramming" her i gården.

 

("Wet inburgering")

 

I LOL'd

 

On topic, jeg er helt enig i at vi trenger bedre integrering. Både geografisk, språkmessig og (dessverre) kulturell :(

Hvorfor dessverre? Er ikke all ekstern kultur en berikelse?

 

Jo, det er det jeg sier. Dessverre må fremmedkulturelle bli mer norsk-kulturelle (warning: may not be an actual expression). Blant annet må de slutte å røyke khat, behandle kvinner bedre, og bli vant til norske lover og regler.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner deres intensjoner og jeg vet at de ikke kommer til å forandre dem.

 

Boblen er det du og andre som lever i. Bare vent dere til dere får føle konsekvensene av denne galskapen på kroppen selv.

 

Disse tallene du presenterer er jo uansett patetiske og kun spesifikt utvalgte grupper for å lage tallmateriale som behager de som er kritiske til folkemordet.

 

Hvor stor andel utgjør nå egentlig "unge enslige" og "straffedømte" ut av den totale mengden innvandrere?

 

Boblen min gode venn er det du som lever i, en boble som kommer til å sprekke.

 

Også kjent som en velfungerende integrering.

 

Hjelper ikke at man sender ut flere når også antallet deres øker ellers.

Og som Tom Waits for Alice har vist gang på gang, innvandrere som blir født i norge, har lavere fødselsrate enn de som kommer inn.

SSB forteller dette ja, men de har også sine egne kreative metoder for å definere hva som er innvandrer og ikke.

 

Ja, det er ikke tvil om at integreringen må bli bedre.

Hva legger du i dette egentlig? Skal man gi de atter flere fordeler? La de få enda flere rettigheter enn nordmenn som har jobbet hele livet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...