Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Om dagens utvikling fortsetter, BLIR VI EN MINORITET. Dette er fakta.

 

Om dere er imot at Europas urbefolkning mister majoritetsstillingen og hovedkontrollen over Europas utvikling, så bør dere ikke synes det er for urimelig å stenge Europas porter.

 

Du prøver ditt beste på å presentere det som fakta.

 

Det siste avsnittet ditt er et stråmannsargument.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om dagens utvikling fortsetter, BLIR VI EN MINORITET. Dette er fakta.

 

Om dere er imot at Europas urbefolkning mister majoritetsstillingen og hovedkontrollen over Europas utvikling, så bør dere ikke synes det er for urimelig å stenge Europas porter.

 

Du prøver ditt beste på å presentere det som fakta.

 

Det siste avsnittet ditt er et stråmannsargument.

 

Så du mener med andre ord at det er utelukket at europoide mennesker kan miste majoritetsstillingen vår i Europa i fremtiden, tatt i betraktning våre lave fødselstall og jevn innvandring av fremmedetniske? :whistle:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Å? Så du mener at hvite har mer til felles med Homo Erectus enn med brunhudete Homo Sapiens Sapiens?

 

Pardon?

 

Når Neanderthalus gikk under var det bare Homo Erectus av menneskeartene som fantes. Cro Magnon var på vei, og dukket antageligvis opp før de siste neanderthalus forsvant.

 

Med andre ord tar du feil: Det hvite mennesket (en underart av HSS) var ikke dominerende i Europa "siden Neanderthaleren måtte vike for moderne mennesker."

Lenke til kommentar

Om dagens utvikling fortsetter, BLIR VI EN MINORITET. Dette er fakta.

 

Om dere er imot at Europas urbefolkning mister majoritetsstillingen og hovedkontrollen over Europas utvikling, så bør dere ikke synes det er for urimelig å stenge Europas porter.

 

Du prøver ditt beste på å presentere det som fakta.

 

Det siste avsnittet ditt er et stråmannsargument.

 

Så du mener med andre ord at det er utelukket at europoide mennesker kan miste majoritetsstillingen vår i Europa i fremtiden, tatt i betraktning våre lave fødselstall og jevn innvandring av fremmedetniske? :whistle:

 

Med en høy nok innvandring av fremmedetniske, så er det en mulighet. Men vi er ikke på det nivået i dag, spør du meg. Man ser stadig innstramminger i asylpolitikken. Du, med din ekstreme nasjonalisme ønsker selvsagt ingen - men dette er et urealistisk og egoistisk mål.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Når Neanderthalus gikk under var det bare Homo Erectus av menneskeartene som fantes.

 

Feil feil feil.

 

Cro Magnon var på vei, og dukket antageligvis opp før de siste neanderthalus forsvant.

 

Cro Magnon er navnet på de første medlemmene av Homo sapiens sapiens som entret Europa. Over en lengre tidsperiode (gidder ikke sjekke ut akkurat hvor lenge det var akkurat nå) levde faktisk både Cro Magnon (som er blant moderne europeeres forfedre) og Homo Neanderthalensis i Europa samtidig, i ulike stammer.

Neanderthalensis overlevde ikke i lengden, men man kan faktisk finne ørsmå genetiske spor fra Neanderthalere i alle ikke-negroide folkeslag (eurasiere).

 

Med andre ord tar du feil: Det hvite mennesket (en underart av HSS) var ikke dominerende i Europa "siden Neanderthaleren måtte vike for moderne mennesker."

 

Du formulerte deg litt merkelig her. Det skal dog være sagt at Cro Magnon ikke var fullt utviklede kaukasoider antropologisk sett, selv om de hadde begynt å utvikle seg i en kaukasoid retning.

Vår ætt har vært dominerende i Europa siden Neanderthalensis måtte vike.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har aldri snakket om noe multikulturellt utopia, jeg bare kritiserer din evneveike påstand om at den hvite rasen blir utryddet fordi en svart person flytter til nabolaget ditt.

 

Det er vel heller du som er totalt kunnskapsløs.

Hvis man ser på eksempelet mitt fra Nederland

tidligere hvor folk mer eller mindre blir tvunget

å flytte pga immigrasjon og den stigende kriminaliteten

så ser man klart og tydelig at det er etnisk rensing.

 

Ethnic cleansing is not to be confused with genocide. These terms are not synonymous, yet the academic discourse considers both as existing in a spectrum of assaults on nations or religio-ethnic groups. Ethnic cleansing is similar to forced deportation or 'population transfer' whereas genocide is the "intentional murder of part or all of a particular ethnic, religious, or national group."[3] The idea in ethnic cleansing is "to get people to move, and the means used to this end range from the legal to the semi-legal."[4] Some academics consider genocide as a subset of "murderous ethnic cleansing."[5] Thus, these concepts are different, but related, "literally and figuratively, ethnic cleansing bleeds into genocide, as mass murder is committed in order to rid the land of a people."[6]

 

Wiki - Ethnic cleansing

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den nederste delen av psykosesignaturen din er morsom, Cubus, for den stemmer ikke.

Den stemmer perfekt med dagens situasjon i Europa.

Flere svarte betyr mindre hvite.

Visste du at 30-40 000 nederlendere flykter landet hvert

år som en direkte følge av masse-innvandring.

Krminalstatistikken går i taket og folk orker ikke bo

der mer.

Problemet med statistikk er å velge en representativ periode. Det stemmer at emigrasjonen økte fram til 2006, ikke minst etter drapet på Theo van Gogh i 2004.

 

Men nå er det gått 7 år siden den gang, og tallene har sunket igjen. Her er de nyeste tallene jeg kunne finne hos Nederlands "SSB":

 

post-52698-0-77142600-1308248832_thumb.png

 

Kilde: http://statline.cbs.nl/statweb/

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Den nederste delen av psykosesignaturen din er morsom, Cubus, for den stemmer ikke.

Den stemmer perfekt med dagens situasjon i Europa.

Flere svarte betyr mindre hvite.

Visste du at 30-40 000 nederlendere flykter landet hvert

år som en direkte følge av masse-innvandring.

Krminalstatistikken går i taket og folk orker ikke bo

der mer.

Problemet med statistikk er å velge en representativ periode. Det stemmer at emigrasjonen økte fram til 2006, ikke minst etter drapet på Theo van Gogh i 2004.

 

Men nå er det gått 7 år siden den gang, og tallene har sunket igjen. Her er de nyeste tallene jeg kunne finne hos Nederlands "SSB":

 

post-52698-0-77142600-1308248832_thumb.png

 

Kilde: http://statline.cbs.nl/statweb/

 

Geir :)

 

Ja, jeg sa 30-40 000?!

Lenke til kommentar

Til og med innvandrere selv mener at det er for mange innvandrere.

 

Among Turks, 58 percent feel there are too many immigrants in the Netherlands, compared with 44 percent among the 'indigenous' (white) Dutch population. This view is also ascribed to around one-third of the Moroccan, Surinamese and Antillean Dutch.

 

http://www.nisnews.nl/public/250310_1.htm

 

På tide å vokne opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når Neanderthalus gikk under var det bare Homo Erectus av menneskeartene som fantes.

 

Feil feil feil.

 

Cro Magnon var på vei, og dukket antageligvis opp før de siste neanderthalus forsvant.

 

Cro Magnon er navnet på de første medlemmene av Homo sapiens sapiens som entret Europa. Over en lengre tidsperiode (gidder ikke sjekke ut akkurat hvor lenge det var akkurat nå) levde faktisk både Cro Magnon (som er blant moderne europeeres forfedre) og Homo Neanderthalensis i Europa samtidig, i ulike stammer.

Neanderthalensis overlevde ikke i lengden, men man kan faktisk finne ørsmå genetiske spor fra Neanderthalere i alle ikke-negroide folkeslag (eurasiere).

 

Med andre ord tar du feil: Det hvite mennesket (en underart av HSS) var ikke dominerende i Europa "siden Neanderthaleren måtte vike for moderne mennesker."

 

Du formulerte deg litt merkelig her. Det skal dog være sagt at Cro Magnon ikke var fullt utviklede kaukasoider antropologisk sett, selv om de hadde begynt å utvikle seg i en kaukasoid retning.

Vår ætt har vært dominerende i Europa siden Neanderthalensis måtte vike.

 

Link: http://en.wikipedia.org/wiki/Neanderthal#Coexistence_with_H._sapiens

Må si jeg faktisk ikke har lest så mye om dette, så jeg lærte litt.

 

Du har rett, i hvert fall ser det ut som om mye av forskningen lener seg i din retning.

Lenke til kommentar

Tilbake til 1996-nivå, ja? Jeg lukter masseutryddelse av den "hvite rase"......

 

Det tilsvarer HELE Oslos befolkning på 14 år! -

Hvis ikke det minner om white-flight, vet ikke jeg!

I et land med 16 783 092 innbyggere. Hvor stor prosentdel av dem er innvandrere da?

 

Jo, rundt 3%. Hvor er masseutryddelsen?

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Til og med innvandrere selv mener at det er for mange innvandrere.

 

Among Turks, 58 percent feel there are too many immigrants in the Netherlands, compared with 44 percent among the 'indigenous' (white) Dutch population. This view is also ascribed to around one-third of the Moroccan, Surinamese and Antillean Dutch.

Det der er et kjent fenomen: De etablerte innvandrerne til et land (som tyrkerne i Nederland) er ofte mer skeptiske til ny innvandring enn de innfødte, dels fordi de er redd for å bli slått i hartkorn med de nye og problemene de bringer med seg, og som de selv har lagt bak seg etter mange års integrering.

 

Det minner meg litt om et av mine mange besøk i USA. Jeg var trøtt etter en lang reise og slang en ikke helt underdanig bemerkning til passkontrolløren. Hvilket førte til at jeg ble vinket til side for nærmere "forhør". Tjenestemannen som avhørte meg snakket lenge om hvorfor de måtte være forsiktig med innvandringen og hvordan utlendinger kunne ta jobbene fra innfødte amerikanere. Det morsomme med det: Han hadde et østeuropeisk navn, og etter aksenten å dømme var han første generasjons innvandrer selv...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Tilbake til 1996-nivå, ja? Jeg lukter masseutryddelse av den "hvite rase"......

 

Det tilsvarer HELE Oslos befolkning på 14 år! -

Hvis ikke det minner om white-flight, vet ikke jeg!

I et land med 16 783 092 innbyggere. Hvor stor prosentdel av dem er innvandrere da?

 

Jo, rundt 3%. Hvor er masseutryddelsen?

 

Det er FEIL! Kun 80% utgjør etniske nederlendere!

5% fra EU. Dvs 15% er fra bambus-land!

Lenke til kommentar

Det er vel heller du som er totalt kunnskapsløs.

Hvis man ser på eksempelet mitt fra Nederland

tidligere hvor folk mer eller mindre blir tvunget

å flytte pga immigrasjon og den stigende kriminaliteten

så ser man klart og tydelig at det er etnisk rensing.

Nederland har selv okkupert flere landområder rundt omkring i verden. Koloniseringen har ført til at for eksempel folk med sør-afrikansk og surinamsk avstamning har trukket til Nederland (som følgelig har samme språk og kultur som opprinnelseslandet) for arbeid. Da rett og slett for å unnslippe kulturkrasj. Det er bare å se på Nederlands fotballag - fullt av avstamninger fra for eksempel Surinam.

 

Faktisk er det slik at mye av kriminaliteten i Nederland skyldes turister som kommer dit grunnet narkopolitikken i landet. Det er fakta, og er den kanskje beste (offisielle) grunnen til at landet nå dessverre stenger coffeeshops for ikke-nederlandske statsborgere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...