Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at noen av dere syter om avataren til Cubus. Nå er ikke jeg så opptatt av David Lane akkurat, men kan likevel si meg 100% enig med hans 14 ord:

 

"We must secure the existence of our people and a future for White Children."

 

Disse 14 ordene er ikke "rasistiske", og er noe alle sanne europeere burde være enig i. Skjønner jo at marxistene ikke har det slik, men det er jo uansett en ekstremistisk ideologi. :cool:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ser at noen av dere syter om avataren til Cubus. Nå er ikke jeg så opptatt av David Lane akkurat, men kan likevel si meg 100% enig med hans 14 ord:

 

"We must secure the existence of our people and a future for White Children."

 

Disse 14 ordene er ikke "rasistiske", og er noe alle sanne europeere burde være enig i. Skjønner jo at marxistene ikke har det slik, men det er jo uansett en ekstremistisk ideologi. :cool:

 

Klart de ikke er rasistiske.

TWFA kobler det direkte til David Lane og The Order han...

Lenke til kommentar

Den nederste delen av psykosesignaturen din er morsom, Cubus, for den stemmer ikke.

 

Du mener denne delen av signaturen hans?

 

"“DIVERSITY” is a code d for WHITE ETHNIC CLEANSING"

 

"Diversity" (mangfold) på et globalt nivå er ingen fare for Europas urbefolkning. Et slikt mangfold er noe jeg også støtter.

 

Problemet er at når marxistene, multikulturalistene og anti-nasjonalistene snakker om "diversity"/"mangfold", så mener de at EUROPA skal være multikulturelt, og tilhøre alle verdens folkestammer like mye som hun tilhører Europas urbefolkning.

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at kurdere ikke skal være her i utgangspunktet. I en perfekt verden hadde forskjellige mennesker, avhengig av etnisitet, søkt til det området de føler mest tilhørighet til.

 

Problemet er at man ikke kan gjøre det så lenge man har et byråkratikrater og et globalt maktmisbruk. Hadde ikke enkeltpersoner hatt makt, ville man unnsluppet alt dette styret, og da hadde kanskje afghanere, irakere, kurdere, serbere og røkla holdt seg til sine etniske røtter. Det er maktmisbruk og globalisering som fører oss sammen.

 

Jeg forstår nasjonalistenes frustrasjon, og deler noen synspunkter i denne tråden (selv om mye av det som skrives her bikker over i rent personangrep). Like fullt bør man først og fremst kritisere krigselskende industrier og regjeringer for deres katalyserende effekt på emigranter fra det fjerne østen og Afrika.

Endret av Magnusjs
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fremmedetniske har stått for alle overfallsvoldtektene de siste årene. Dette er også den verst tenkelige typen voldtekt.

Når sant skal sies så må jeg, og forhåpentligvis også et par andre her innrømme at de fremmede er et potensielt problem uansett om de er "slemme" eller ikke..

 

Selv om de av var godheten selv, hentet posten til de gamle og assisterte med alt mulig her og der så er og blir massiv innvandring et sorgens kapittel for vår genetiske egenart.

 

At noen er så "hyggelige" å voldtar, raner og dreper er dog ikke så sjokkerende siden dette ofte er vanlig der de kommer fra, men de gjør jo bare at vi kan sende dem ut med enda bedre samvittighet...

 

Sånn.. da var det sagt...

Endret av αкαѕнα
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at kurdere ikke skal være her i utgangspunktet. I en perfekt verden hadde forskjellige mennesker, avhengig av etnisitet, søkt til det området de føler mest tilhørighet til.

 

Problemet er at man ikke kan gjøre det så lenge man har et byråkratikrater og et globalt maktmisbruk. Hadde ikke enkeltpersoner hatt makt, ville man unnsluppet alt dette styret, og da hadde kanskje afghanere, irakere, kurdere, serbere og røkla holdt seg til sine etniske røtter. Det er maktmisbruk og globalisering som fører oss sammen.

 

Enig i en del av det du sier, ja.

Om ikke krig, økonomiske faktorer etc. hadde spilt inn, ville alle de som kommer til Norge valgt å holde seg i de landområdene hvor de selv er en majoritet. Det er slik vi mennesker fungerer.

 

Jeg forstår nasjonalistenes frustrasjon, og deler noen synspunkter i denne tråden (selv om mye av det som skrives her bikker over i rent personangrep). Like fullt bør man først og fremst kritisere krigselskende industrier og regjeringer for deres katalyserende effekt på emigranter fra det fjerne østen og Afrika.

 

Ja. Som sagt tidligere er jeg for all konstruktiv hjelp som kan gis til andre folkeslag, men jeg ser ikke på multikulturaliseringen av Europa som en løsning, men heller noe som bare kommer til å skape nye problemer i neste omgang.

Endret av Wyrd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klart de ikke er rasistiske.

TWFA kobler det direkte til David Lane og The Order han...

Jeg gjør det et hvert menneske (utenfor miljøet) vil gjøre når han ser en kodet referanse: Leter etter hva det betyr. Nå behøvde jeg ikke lete. Jeg husket ikke ordrett hva det står for, men jeg husket hvem som sa det og hvorfor. Jeg registrerer at det er direkte inspirert av et avsnitt i Mein Kampf. Hvorfor skulle jeg ikke koble det?

 

Ord er ikke rasistiske, mennesker er det. Siterer du ordrett fra en rasist, må du regne med at folk lurer på hvorfor. Sånn er det når jeg siterer Mao og folk lurer på om jeg er kommunist. Nå er jeg ikke det, og har ikke vært det på 35 år, men det kan jo ikke folk vite. Forskjellen er at jeg sjelden siterer Mao fordi jeg er enig med ham.

 

Når du i tillegg bruker en kode som i utgangspunktet bare er kjent for nasjonalister og lesere av stormfront og tilsvarende fora, så synes jeg kanskje ikke du skal undres om folk nevner David Lane og the Order. Det er de tre første treffene når du googler det. Det fjerde er ikke uventet stormfront...

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men når det kommer til at hvite en dag vil bli utryddet, da betyr ikke hudfarge noe..? Ser du HVOR hyklersk det er?

Du setter et premiss her som Quote ikke nødvendig er enig i. Det er en stråmann. At det bare finnes sort og hvitt i dette spørsmålet må du gjerne argumentere for, men det er ditt argument, ikke hans. jeg ser ikke at han noe sted har argumentert for et scenario hvor hvite blir utryddet, hverken på den ene eller andre måten.

 

Kan vi få lov til å rapportere alle som kaller oss rasister for stråmenn Geir?

 

Det er mange her på forumet som ønske å bevare det kulturelle og etniske mangfoldet på jorden, men blir av denne grunn stemplet som rasister.

 

Motstanderne har bestemt seg for at enten ignorerer du "rase" eller så er du så og si rasist. At det bare finnes en etnisk rase må de gjerne argumentere for, men det er deres argument, ikke vårt.

 

Jeg ser ikke at vi noe sted har argumentert for et scenario hvor andre mennesker med minoritetsbakgrunn skal utryddes, hverken på den ene eller andre måten.

 

Eller er det en litt uheldig fordeling i hvem som har lov til å benytte stråmann taktikk?

Endret av αкαѕнα
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan vi få lov til å rapportere alle som kaller oss rasister for stråmenn Geir?

Nja, så enkelt er det ikke. Det er ikke en stråmann å kalle noen for rasist eller multikulturalist eller kommunist. Det er en stråmann dersom du tillegger noen et standpunkt han ikke står for, eller setter et premiss han ikke godtar, i den hensikt å kunne kalle vedkommende rasist. Stråmannen er altså ikke kallenavnet i seg selv, det ligger i begrunnelsen. Og ja, selvsagt kan dere få rapportere stråmenn.

 

Det er mange her på forumet som ønske å bevare det kulturelle og etniske mangfoldet på jorden, men blir av denne grunn stemplet som rasister.

Argumenter i mot. :)

 

Selv er jeg ikke glad for den slags argumentasjon, men et flertall av våre brukere synes det må være greit. Så når en herværende bruker et par ganger i uken spør noen "Er du jøde, NNN?" (senest meg) så får han lov til det, hvor meningsløst jeg ellers synes det er.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

Enig i en del av det du sier, ja.

Om ikke krig, økonomiske faktorer etc. hadde spilt inn, ville alle de som kommer til Norge valgt å holde seg i de landområdene hvor de selv er en majoritet. Det er slik vi mennesker fungerer.

 

Virkelig? Hvordan forklarer du da utforskningen av verden, mennesker som reiser rundt og opplever andre kulturer, andre mennesker og andre steder i verden? Vi "mennesker" fungerer ikke slik at vi holder oss til rase, det er en av karakteristikkene som gir oss en form for gruppetilhørighet, men langt ifra noen dominant faktor.

 

I en perfekt verden så flytter mennesker dit de har lyst til å flytte og skaper ikke problemer for andre, uavhengig av hva motivasjonen for flyttingen måtte være eller hvorvidt det er basert på etnisitet eller ei.

Lenke til kommentar

Den nederste delen av psykosesignaturen din er morsom, Cubus, for den stemmer ikke.

Den stemmer perfekt med dagens situasjon i Europa.

Flere svarte betyr mindre hvite.

Visste du at 30-40 000 nederlendere flykter landet hvert

år som en direkte følge av masse-innvandring.

Krminalstatistikken går i taket og folk orker ikke bo

der mer.

 

Many who settle abroad may not appear in migration statistics, like the growing contingent of retirees who flock to warmer places. But official statistics show a trend. In 1999, nearly 30,000 native Dutch moved elsewhere, according to the Central Bureau of Statistics. For 2004, the provisional figure is close to 40,000. "It's definitely been picking up in the past five years," said Cor Kooijmans, a demographer at the bureau.

 

27dutch_span.jpg

Ruud Konings with his wife, Ellie, says Hilvarenbeek was once "spontaneous and free," but now he says

he fears his two teenage children will be "roughed up" by gangs. He is moving his family to Australia.

 

http://www.nytimes.com/2005/02/27/international/europe/27dutch.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den nederste delen av psykosesignaturen din er morsom, Cubus, for den stemmer ikke.

Den stemmer perfekt med dagens situasjon i Europa.

Flere svarte betyr mindre hvite.

Visste du at 30-40 000 nederlendere flykter landet hvert

år som en direkte følge av masse-innvandring.

Krminalstatistikken går i taket og folk orker ikke bo

der mer.

 

Jeg presenterte et mattestykke tidligere som ble ignorert. 2 hvite pluss 2 svarte er ikke lik 0 hvite. Bare fordi flere svarte beveger seg fra et område til et annet endrer ikke totalen. Vi er fortsatt like mange hvite og svarte i verden. Hvis dog hvite og svarte bestemmer seg for å få barn, så er det et valg individene tar og ikke noe du har rett til å kontrollere.

Lenke til kommentar

 

Enig i en del av det du sier, ja.

Om ikke krig, økonomiske faktorer etc. hadde spilt inn, ville alle de som kommer til Norge valgt å holde seg i de landområdene hvor de selv er en majoritet. Det er slik vi mennesker fungerer.

 

Virkelig? Hvordan forklarer du da utforskningen av verden, mennesker som reiser rundt og opplever andre kulturer, andre mennesker og andre steder i verden? Vi "mennesker" fungerer ikke slik at vi holder oss til rase, det er en av karakteristikkene som gir oss en form for gruppetilhørighet, men langt ifra noen dominant faktor.

 

I en perfekt verden så flytter mennesker dit de har lyst til å flytte og skaper ikke problemer for andre, uavhengig av hva motivasjonen for flyttingen måtte være eller hvorvidt det er basert på etnisitet eller ei.

 

Utforskningen av verden har naturligvis vært drevet av eventyrlyst (for å oppnå dette er det ikke nødvendig med massiv forflytting av menneskenes bosted), men også grunnet jakt på nye ressurser ved å kontrollere nye områder.

Historien er full av voldelige sammenstøt mellom ulike folkegrupper. Du må gjerne ønske at ting er så enkelt at alle bare kan flytte dit de vil fordi de har lyst, men dette er et moderne fenomen som vi allerede ser skaper problemer for våre nasjoner og våre egne folk.

Om hele Somalia vil flytte til Skandinavia må de gjerne prøve, men det er ingen selvfølge at de nordiske folkene som allerede har levd her i noen årtusener ønsker dette.

Om de nordiske folkene våkner opp og igjen skjønner hva vi risikerer å miste, kommer vi til å ha all makt til å stoppe dem.

I naturens verden kan iblant ting utvikle seg i ulike retninger, så det er opp til oss selv.

Selv har jeg for lenge siden valgt mitt standpunkt.

Om du på død og liv skal ha fremmedetnisk innvandring uten grenser til Skandinavia, så er det deg om det.

Selv tror jeg dette kommer til å føre med seg en stor fremtidig økning av de problemene vi allerede får se.

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

Det har du rett i Rampage, vi har ikke rett til å kontrollere det, men det er heller ikke slik at noen har rett til å popularisere rasemisking gjennom sin mediadominans for å lage en verden som er mere "vennlig innstilt" overfor sine egne som jødene da altså gjør. Disse "valgene" hadde heller ikke vært en mulighet om ikke noen hadde åpnet porten gjennom alskens satanisk tankegods.

 

Vi har på derimot rett til å bestemme selv vår nasjons fremtid, vi har rett til å ha folkeavstemning rundt disse spørsmålene. Ingen har rett til å påtvinge oss rasefremmede i slike ufordelaktig store antall vi ser dem i.

Endret av Gutten fra eventyret
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Utforskningen av verden har naturligvis vært drevet av eventyrlyst (for å oppnå dette er det ikke nødvendig med massiv forflytting av menneskenes bosted), men også grunnet jakt på nye ressurser ved å kontrollere nye områder.

Historien er full av voldelige sammenstøt mellom ulike folkegrupper. Du må gjerne ønske at ting er så enkelt at alle bare kan flytte dit de vil fordi de har lyst, men dette er et moderne fenomen som vi allerede ser skaper problemer for våre nasjoner og våre egne folk.

 

Det er så feil som man får det, folkevandring er et eldgammelt fenomen, langt eldre enn konseptet om nasjon og ihvertfall langt eldre enn konseptet om staten. Historien er langt fullere av sammenstøt innad i folkegrupper pga. sosiale, økonomiske eller politiske kår. Til grunnlag for mange av disse sammenstøtene mellom folkegruppene ligger jo også konseptet om at "min folkegruppe er mer verdt enn din folkegruppe" og dermed så har man en kamp gående, kamp om ressurser, hat av andre folkegrupper, forsøk på å utrydde de gjennom bruk av vold.

 

Det dere frykter er en "utryddelse" gjennom at hvite frivillig menger seg med ikke-hvite, det er absurd.

Lenke til kommentar

Jeg presenterte et mattestykke tidligere som ble ignorert. 2 hvite pluss 2 svarte er ikke lik 0 hvite. Bare fordi flere svarte beveger seg fra et område til et annet endrer ikke totalen. Vi er fortsatt like mange hvite og svarte i verden. Hvis dog hvite og svarte bestemmer seg for å få barn, så er det et valg individene tar og ikke noe du har rett til å kontrollere.

 

2 + 2? :!:

Nei, det er sant at de ikke dør, men det er vel heller som i

mitt eksempel minus 30-40 000 nederlendere. Hvor mange som kommer inn vet jeg ikke,

men med med masseflukt av nederlendere og massiv innvandring vil

landet på sikt ende opp med en majoritet av innvandrere.

Men det er vel nettopp det dere ønsker? :wallbash:

 

Edit: Trykkfeil.

Endret av Cubus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...