Gå til innhold

Overgrep mot etniske skandinaver som resultat av asyl og innvandringspolitikken


Anbefalte innlegg

Når jeg tar mine medisiner er det med en motivasjon om å fjerne smerter. I tillegg får jeg hukommelsproblemer og enkelte ganger mageproblemer, men dette er selvsagt ikke motivasjonen, det er bieffekter som er såpass mindre viktig for meg at jeg godtar de fordi motivasjonen om å fjerne smerter er langt viktigere for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

LOL? Jeg er rasist fordi jeg vil sikre en fremtid for kommende hvite generasjoner? Artig. Rasebevisst heter det. Jeg vil ikke herske over eller dominere andre raser. Det er rasisme.

 

Hva med at du blir kalt rasist fordi du utveksler nynazisthilsener? Hva er egentlig problemet med å bli kalt rasist hvis det nå en gang er det man er? Burde ikke det være en grei betegnelse?

 

Som Stephen Biko forøvrig sa det, du er ikke hvit. Du er mer mer rosa enn hvit. Så det du fremmer er en fremtid for kommende rosa generasjoner.

 

Kall meg hva du vil. Jeg vil ha Norge for nordmenn og også støtte Europa for europeere. Rasist er et veldig negativt ord. For 100 år siden, ble man ikke kalt rasist hvis man sa at Norge skulle være for nordmenn, skjønner?

 

Nei, huden vår er ikke hvit, den er hudfarget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen her som tror det vil være OK å lage en musikkvideo der jødiske kvinner skal blande seg med somalere og arabiske muslimer? Helt ok ikke sant?

Selvsagt. Men nå er jo grunnen til at dere vil lage dette at dere er sinna. Dere lager altså ikke en humorvideo, men en sinnavideo der dere skal ta hevn fordi en gjeng komikere laget en video dere ikke likte.

 

Epic fail, anyone? :!:

 

Jeg liker at folk viser sin tilhørighet. Så slipper vi sånt tull som "Jeg er ikke rasist, men"...
Artig å vite at man er 'rasist' om man er imot utryddelsen av hvite barn.

Hvilken utryddelse av hvite barn?

Lenke til kommentar
Humor er tydeligvis ikke din sterke side.

 

Jeg har god humor, men jeg kan VIRKELIG ikke se noe humoristisk i å latterliggjøre den svenske nasjonalsangen ved å la en nordisk kvinne ha seg med en neger. Ærlig talt.

Nei og nei. Humorister presser grenser. Det har vi jo aldri sett før.

 

Gjesp.

Forklar hvordan det var morsomt. Hva er så morsomt med å se en mann pule en jente under nasjonalsangen? Er det morsomt å se noen brenne det norske flagget også?

 

Jeg synes det var respektløst mot Sverige og nasjonalsangen. Det har ingenting med etnsitet å gjøre. Det ville ikke vært noe bedre om hun pulte en hvit mann under nasjonalsangen. Det er handlinger du du ikke gjør og dette er en av dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Samme her! Liker din avatar Cubus 14 words!

Jeg liker at folk viser sin tilhørighet. Så slipper vi sånt tull som "Jeg er ikke rasist, men"...

LOL? Jeg er rasist fordi jeg vil sikre en fremtid for kommende hvite generasjoner? Artig. Rasebevisst heter det. Jeg vil ikke herske over eller dominere andre raser. Det er rasisme.

Hvor sa jeg det, nico? Jeg påpekte at folk som støtter nazistiske organisasjoner som The Order gjennom valg av avatar viser sin tilhørighet, og at jeg synes det er greit. David Lane var nynazist og rasist.

 

Det er ikke du sier du? Vel, vil du ikke at folk skal oppfatte deg som rasist, så bør du kanskje ikke fremheve din sympati for voldelige rasister. Vanskeligere er det ikke.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Nei og nei. Humorister presser grenser. Det har vi jo aldri sett før.

 

Gjesp.

Forklar hvordan det var morsomt. Hva er så morsomt med å se en mann pule en jente under nasjonalsangen? Er det morsomt å se noen brenne det norske flagget også?

Pjassop sa ikke at han synes det var morsomt. Han observerte at humorister har for vane å presse grenser.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Begås de fleste voldtekter av etniske nordmenn? Vi vet at innvandrere er overrepresentert når det gjelder overfallsvoldtekter. Hva med nachspielvoldtekter o.l.?

Jeg postet statistikken for Oslo en 4-5 sider tilbake. Av den fremgår at i Oslo står etniske nordmenn for 1/3 av voldtektene, og sammen med andre Europeere for 57% av festvoldtektene. Nordmenn er den største gruppen når det gjelder fest og relasjonsvoldtekter, men de utgjør ikke flertallet i absolutte tall i Oslo.

 

De kan i midlertid være det på landsbasis, i og med at innvandrerandelen av befolkningen er så mye lavere der. Hvis jeg orker skal jeg regne om Oslotallene til et landsomfattende ditto, basert på folketall.

 

Edit: Men det endrer ikke det faktum at innvandrere er overrepresentert i prosent av folketallet for hver gruppe.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Fremmedetniske har stått for alle overfallsvoldtektene de siste årene. Dette er også den verst tenkelige typen voldtekt.

Det er absolutt en av de verst tenkelige, men også den sjeldneste. De utgjør "bare" 4% av alle voldtekter med siktet gjerningsmann. Og vi må ta et lite forbehold. Dette gjelder Oslo, ikke resten av landet, og det gjelder som sagt siktede gjerningsmenn. I følge politirapporten er det i et par av de ikke oppklarte sakene snakk om etnisk hvite (mulig norske) gjerningsmenn.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Samme her! Liker din avatar Cubus 14 words!

Jeg liker at folk viser sin tilhørighet. Så slipper vi sånt tull som "Jeg er ikke rasist, men"...

LOL? Jeg er rasist fordi jeg vil sikre en fremtid for kommende hvite generasjoner? Artig. Rasebevisst heter det. Jeg vil ikke herske over eller dominere andre raser. Det er rasisme.

Hvor sa jeg det, nico? Jeg påpekte at folk som støtter nazistiske organisasjoner som The Order gjennom valg av avatar viser sin tilhørighet, og at jeg synes det er greit. David Lane var nynazist og rasist.

 

Det er ikke du sier du? Vel, vil du ikke at folk skal oppfatte deg som rasist, så bør du kanskje ikke fremheve din sympati for voldelige rasister. Vanskeligere er det ikke.

 

Geir :)

 

Jeg har anti kommunist avatar, støtter jeg da The Order?

 

Innvandring=mer vold, belastning på trygdesystemet, mobber etnisk norske fordi de har blondt hår o.l

 

Løsning=få ut alle innvandrere som faller under en av kategoriene ovenfor.

 

Herregud, det er som en klisjè av nasser...

 

Ikke dra inn nassenøff i denne diskusjonen din anti-porcus.

 

Selvsagt. Men nå er jo grunnen til at dere vil lage dette at dere er sinna. Dere lager altså ikke en humorvideo, men en sinnavideo der dere skal ta hevn fordi en gjeng komikere laget en video dere ikke likte.

 

Epic fail, anyone?

 

Ja dette var humor! Jeg lo godt hele veien. Voldtekt er også humor! Ødeleggelse av en etnisitet er også humor! Du må lage en slik video om indianerstammer i USA og le godt av at de ble utryddet. LE DU!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Forklar gjerne hvorfor du drar parallellen mellom indianere og nordmenn/etnisk norske/whatever.

 

For foruten enkeltes skepsis til fjerne innvandreres hensikt i Norge og en viss andel av voldtektstilfellene her til lands, ser jeg ikke helt hvorfor man bør sammenligne oss med et urfolk som ble slaktet ned av europeiske kolonister.

Endret av Magnusjs
Lenke til kommentar

Som han allerede har forklart, bryr han seg ikke noe om hudfarge. Han bryr seg ikke om hvite forsvinner i fremtiden, om de tar over fullstendig, eller hva som skjer. Det han bryr seg om er at mennesker blir forskjellsbehandlet basert på hudfarge den dag i dag.

 

Det er da ikke så fryktelig vanskelig å skjønne, er det vel?

 

Men han bryr seg om at svarte, brune, gule whatever skal få komme til Norge og bo her, dette er noe han ønsker.

Det er viktig for han at DE har muligheten til å velge hvor de vil bo...

Hva folk her i Norge mener er tydeligvis sekundært, han bryr seg heller ikke om at den hvite rase

forsvinner. Ser du ikke at det er HYKLERSK? Han ønsker FLERE svarte, hva som skjer med hvite driter

han i! Hva forteller det?

Han er PRO alt annet enn den hvite rase!

Det er jo innvandreres interesser han forsvarer!

ANTI-WHITE!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har anti kommunist avatar, støtter jeg da The Order?

Ikke med din avatar nei, men med utsagnet jeg siterte der du ga uttrykk for at du likte Cubus sin.

 

Geir :)

 

Som om avataren skulle avdekke noe mer enn det som allerede er skrevet på forumet?! :hmm:

Hva med andre folk her? Kommunister? Skulle de være bedre?

Ingen ideologi som har drept flere mennesker enn kommunismen!:yucky:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som om avataren skulle avdekke noe mer enn det som allerede er skrevet på forumet?! :hmm:

Du har tidligere benektet at du har rasistiske sympatier. Avataren sier noe annet. Men du har rett, det er nok av innlegg fra deg som sier det også.

 

Hva med andre folk her? Kommunister? Skulle de være bedre?

Nei.

 

Ingen ideologi som har drept flere mennesker enn kommunismen!:yucky:

Helt korrekt. Men nå fikk ikke nazistene like lang tid på seg da.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

[...]Dette er DIREKTE BS! Når man på forhånd vet utfallet KAN man ikke si at det ikke er motivet.

Når jeg bevilger meg en skikkelig grøftefyll så vet jeg at utfallet påfølgende morgen er en skikkelig dundrende fyllesyke, kan likevel ikke si at den fyllesyken er motivet :whistle:

 

Skulle det være en bra sammenlikning? Pfffhhh! :thumbdown:

Bombe at du ikke klarte å svare på den. Tatt med buksene nede igjen, gitt.

 

Å sammenlikne en grøftefyll med innvandringspolitikk er vel omtrent noe av det

mest idiotiske som er skrevet i denne tråden. Med unntak av en viss annen person da...

Når du fremhever nettopp den posten forteller det mer om deg... :!:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har anti kommunist avatar, støtter jeg da The Order?

Ikke med din avatar nei, men med utsagnet jeg siterte der du ga uttrykk for at du likte Cubus sin.

 

Geir :)

 

Som om avataren skulle avdekke noe mer enn det som allerede er skrevet på forumet?! :hmm:

Hva med andre folk her? Kommunister? Skulle de være bedre?

Ingen ideologi som har drept flere mennesker enn kommunismen!:yucky:

Det har aldri vært et ordentlig kommunistisk land.

Nok av totalitære stater dog.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har anti kommunist avatar, støtter jeg da The Order?

Ikke med din avatar nei, men med utsagnet jeg siterte der du ga uttrykk for at du likte Cubus sin.

 

Geir :)

 

Som om avataren skulle avdekke noe mer enn det som allerede er skrevet på forumet?! :hmm:

Hva med andre folk her? Kommunister? Skulle de være bedre?

Ingen ideologi som har drept flere mennesker enn kommunismen!:yucky:

Det har aldri vært et ordentlig kommunistisk land.

Nok av totalitære stater dog.

 

Det har ikke vært noen Kapitalistiske stater heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...