Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dumt å miste jomfruhinna?

Anbefalte innlegg

Ja, jeg veit nok godt hvorfor myte er der. Jeg bare sier den er feil. Det er ikke noen hinne der, tett eller ei, og teorien sier at man ikke kommer til å merke noe ubehag såfremt man er kåt og våt nok.

Men det er ''noe'' der. Enkelte jenter blør ikke etter første samleie uten grunn.

Ja, det er noe der, noe man bedre kan beskrive som en krans. Den blir ikke borte, og det ser «tett» ut fordi man er anspent. At noen jenter blør første gang tilsier at man ikke er våt nok. Er man tørr der nede kan man blø, uavhengig av om man det første eller ørtende gangen.

ja, og forresten, det at man blør kommer mest sannsynligvis av rifter lengre inn enn «jomfruhinnen».

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er noe der, noe man bedre kan beskrive som en krans. Den blir ikke borte, og det ser «tett» ut fordi man er anspent. At noen jenter blør første gang tilsier at man ikke er våt nok. Er man tørr der nede kan man blø, uavhengig av om man det første eller ørtende gangen.

ja, og forresten, det at man blør kommer mest sannsynligvis av rifter lengre inn enn «jomfruhinnen».

Det høres bare sært ut. Biologisk sett så skal vi jo bli ekstra våt før vi har sex, og egentlig så er man våt konstant, så hvis det ikke er snakk om voldtekt skjønner jeg ikke hvordan man kan få rifter lenger inn.

Lenke til kommentar

Det høres bare sært ut. Biologisk sett så skal vi jo bli ekstra våt før vi har sex, og egentlig så er man våt konstant, så hvis det ikke er snakk om voldtekt skjønner jeg ikke hvordan man kan få rifter lenger inn.

Husker visst litt feil der. Det er visst rifter i «jomfruhinnen» det kommer av.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...