Murphy1999 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Heisann Jeg har egentlig en samsung galaxy s, men har måttet sende den til reparasjon. Har tatt back-up av kontakter med kies programvaren. I mellomtiden tar jeg i bruk igjen nokia N82. Problemet mitt nå er at jeg ikke får lagt inn igjen kontaktene på nokiaen. Noen som har noen forslag til løsning på dette? Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 I Kies kan du eksportere kontaktene til en .csv fil. Tipper det er mulig å importere den til Nokia Ovi Suite og så synke Nokiaen mot dette? Lenke til kommentar
Murphy1999 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 I Kies kan du eksportere kontaktene til en .csv fil. Tipper det er mulig å importere den til Nokia Ovi Suite og så synke Nokiaen mot dette? Hmm, høres greitt ut, men finner ikke hvordan jeg kan eksportere kontakter i kies til csv. Kan det være at en samsung tlf må være tilkoblet kanskje. Søkte i hjelpmeny i kies, men det som står der, kommer ikke opp hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå