Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å få han til sengs

Anbefalte innlegg

Men man bør tenne på henne først og det mentale samspillet kan være en del av dette...

quote fra american dad eller noe: son.. you dont fuck here in the brain, do you?

Ha ha ha, saklig innlegg! :p

Viss man kun går på utseendet = overfladisk :tease:

vist hu svelger så kan defleste gå et hakk ned på skjønnhets skalaen :tease:

neida.. jeg tenker sånn at vist hu er en 3.5 eller bedre og ikke har en penis så går det på persjonligheten :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær alene med han i en eller annen, ikke for ekkel setting. Gi ham en klem, men la den dra ut. Visk han i øret at du '' vil gjøre han en tjeneste'', mens du stryker han lett over skrittet. Bit ham i øreflippen. Hvis ikke resten går av seg selv derfra, er det neppe noen sjans.

Herregud jeg fikk boner... :blush:

Sant det ville funka som faen?

Kan ikke snakke for alle gutter i landet, men de fleste ville nok bitt på et sånt tilbud.

Hadde nok klart meg uten øre bitingen (hadde ikke hat noe spesielt imot det heller da), men lett stryking over skrittet og den one lineren - oh yeah

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

1. Spør om han vil ha vill sex med deg

2. Det er ikke noe nr 2.

Hvorfor ikke spørre om han vil sove sammen med deg, så dere kan stå opp og lage en bedre :blush: frokost sammen? Spør hva han liker best til frokost :cool: ?

Lenke til kommentar

å spørre rett ut er jo den mest direkte måten men kan være ganske kleint. Ble spurt engang av ei vennine og det var jo litt sånn: men vi er jo venner, og sexen var ganske klein den og jeg angra veldig i ettertid.

den beste måten er jo å tafse litt. Slipper et mulig kleint nei til sex og oppdager fort om han er game eller ikke. pluss at barierern for å si nei er mindre når man er in the mood. og om han er hypp på deg (aka du er ingen burugle) så skal det ikke så mye annet enn litt tafsing/kyssing og et velplassert stønn i øret før du har ham på kroken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Men det kan komme til å ødelegge et vennskap. Jeg har hele mitt liv hatt som motto:

1. Ikke flørt med dama til kameraten din.
  2. Sett et kameratskap høyere enn en flørt.
  3. Ikke gå til sengs med en kollega uten at det er seriøst - mer enn sex i bildet.

Rettet skrivefeil etter innlegg.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Hyggelig med svar. Bare fortsett, jeg leser alt:)

Men lurer litt på dette..

Men jeg tenkte å spørre kompisen hans(og min) om å legge inn et godt ord for meg. Jeg vet han gjør det hvis jeg spør. Men da lurer jeg på.. Hva skulle en kompis sagt til dere for å få dere til å tenke at "hm.. han har kanskje et poeng. Kanskje jeg skal gi henne en sjans".

Hva skal jeg be kompisen min si til han?

Er så redd for at han skal avvise meg fordi han bare ser på meg som ei venninne og ikke noe mer. Eller er det dumt av meg å be kompisen vår om det?

Jeg vet at jeg hadde blitt påvirket om venninnene mine hadde prøvd å overbevise meg om at jeg burde prøve meg på en fyr i hvert fall.

Postet av anonym: d79b4cc3b672965364bef3b46c1062f9

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvorfor postes den kypterings (md5?) nøkkelen to ganger? Er ikke det litt sløsing med serverplass?

AnonymDiskusjon er en virtuell bruker opprettet av administratorene som alle anonymiserte innlegg kobles til i stedet for den egentlige brukeren.

Dårlig programmering?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Men jeg tenkte å spørre kompisen hans(og min) om å legge inn et godt ord for meg. Jeg vet han gjør det hvis jeg spør. Men da lurer jeg på.. Hva skulle en kompis sagt til dere for å få dere til å tenke at "hm.. han har kanskje et poeng. Kanskje jeg skal gi henne en sjans".

Er så redd for at han skal avvise meg fordi han bare ser på meg som ei venninne og ikke noe mer. Eller er det dumt av meg å be kompisen vår om det?

Jeg vet at jeg hadde blitt påvirket om venninnene mine hadde prøvd å overbevise meg om at jeg burde prøve meg på en fyr i hvert fall.

Dytter opp denne litt, jeg:)

Lenke til kommentar

Du kan jo komme med denne: "Du, jeg vil gjerne miste jomfrudommen min til deg..."

Da, selv om han ikke er verdens mest erfarne, så vil han antagelig ikke få prestasjonsangst...

Alvorlig? Nå er jeg jente, men hadde noen (det være seg jente eller gutt) sagt dette til meg tror jeg at jeg hadde brutt sammen i krampegråt av presentasjonsangst. Det er den første gangen alle husker med total klarhet, det er den du alltid vil være i stand til å sammenligne med. oO

Lenke til kommentar

Litt vanskelig å si hvordan dette vil gå. Kommer helt an på hvordan kompisen din fremstiller det for han du er interessert i. Han vil nok ikke si ordrett det du vil han skal si.

Hvis du er interessert i å ha sex med gutten tror jeg egentlig du bare må få kysse han, samt legge til rette for sex (sted å ha sex, kondom). Hvis du er redd for å bli avvist ville jeg prøvd å få han på tomannshånd før dere kysser. Hvis dere er på kro eller liknende kan du alltids be han med utenfor før du kysser han. Mindre risiko for at han sier nei hvis dere er alene.

Men alt dette til sies: Fyllesex er som oftest ikke noe spesielt deilig. Du har ikke vurdert å prøve å få det til i edru tilstand?

Lenke til kommentar

Vanskelig? ahaha.. nej det tror jeg ikke.. Et frekt blikk og han er klar til å kaste klærne.. kåte kvalper er ikke kompliserte for å si det sånn

Og btw, hoes before broes

Endret av Nøbe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sliter nesten med å ta deg seriøst. Du trenger ikke alt dette. Sett deg på fanget hans på en fest når dere er passelig full og begynn å klin. Resten ordner nok han...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...