Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å få han til sengs

Anbefalte innlegg

Helt enig med sjokoladen. Tror gutter er mindre nøye med hvem de ligge med, så lenge de er over gjennomsnittet pene. Jeg er åpen for DE ALLER FLESTE i gjengen min. :dribble:

Edit: De aller fleste jentene, that is. :thumbup:

Endret av Randomizer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig med sjokoladen. Tror gutter er mindre nøye med hvem de ligge med, så lenge de er over gjennomsnittet pene. Jeg er åpen for DE ALLER FLESTE i gjengen min. :dribble:

Sense. You make none.

Endret av Ajaco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sense. You make none.

Han har sikkert mange pene damer i vennegjengen sin, eller så tar han alt som kan krype og gå.

Lenke til kommentar

Jeg kan love deg at mange også tar de feite eller stygge hvis de får tilbudet.

Lenke til kommentar

Sant. Men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke ville gjort det i edru tilstand. Med alkohol inne i bildet kan jeg jo ikke love noen ting :cry:

Men om jeg får tilbudet fra en noen lunde pen jente, så trenger jeg ikke bes to ganger...

On topic: TS, du har fått mange gode råd, Annbefaler deg å følge dem. Er han som gutter flest, sier han neppe nei takk. Om du er noenlunde pen, vell og merke.

Forresten: Tenker du deg bare ONS, eller faste pulevenner?

Endret av Randomizer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sant. Men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke ville gjort det i edru tilstand. Med alkohol inne i bildet kan jeg jo ikke love noen ting :cry:

Men om jeg får tilbudet fra en noen lunde pen jente, så trenger jeg ikke bes to ganger...

On topic: TS, du har fått mange gode råd, Annbefaler deg å følge dem. Er han som gutter flest, sier han neppe nei takk. Om du er noenlunde pen, vell og merke.

Hvorfor er alle så opptatt av utseendet? :p

Personlig ser jeg ann personlighet og evne til å ha en interresant samtale med vedkommende,

kunne kanskje ha vurdert annerledes når det gjelder ONS,

men allikevel tviler jeg på at jeg ville hatt ONS med ei kjerring som var dritheit men hjerne som en brødboks aka. bimbo,

selv synes jeg smarte/nerdete damer er sexy :dribble:

Lenke til kommentar

Hvorfor er alle så opptatt av utseendet? :p

Personlig ser jeg ann personlighet og evne til å ha en interresant samtale med vedkommende,

kunne kanskje ha vurdert annerledes når det gjelder ONS,

men allikevel tviler jeg på at jeg ville hatt ONS med ei kjerring som var dritheit men hjerne som en brødboks aka. bimbo,

selv synes jeg smarte/nerdete damer er sexy :dribble:

Du har ikke sex med hjernen hennes, du har sex med kroppen hennes.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Men man bør tenne på henne først og det mentale samspillet kan være en del av dette...

Jepp, hos meg er det ca 80-85% av hele greia,

regner jeg med da ihvertfall,

jeg har da instinkter akkurat som alle andre menn,

så litt uberegnelighet er jo alltids :p

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Men man bør tenne på henne først og det mentale samspillet kan være en del av dette...

quote fra american dad eller noe: son.. you dont fuck here in the brain, do you?

Ha ha ha, saklig innlegg! :p

Viss man kun går på utseendet = overfladisk :tease:

Lenke til kommentar

Jepp, har fått mange fine råd! Skal se hva jeg får til;)

Det må nok bli en ONS enn så lenge.

Vil aller helst at han skulle vært kjæresten min, men tror ikke han ser på meg på den måten, ettersom vi er så gode venner. Men det kan jo hende han ombestemmer seg en dag.

Men jeg tenkte å spørre kompisen hans(og min) om å legge inn et godt ord for meg. Jeg vet han gjør det hvis jeg spør. Men da lurer jeg på.. Hva skulle en kompis sagt til dere for å få dere til å tenke at "hm.. han har kanskje et poeng. Kanskje jeg skal gi henne en sjans".

Hva skal jeg be kompisen min si til han?

Er så redd for at han skal avvise meg fordi han bare ser på meg som ei venninne og ikke noe mer. Eller er det dumt av meg å be kompisen vår om det?

Jeg vet at jeg hadde blitt påvirket om venninnene mine hadde prøvd å overbevise meg om at jeg burde prøve meg på en fyr i hvert fall.

Postet av anonym: d79b4cc3b672965364bef3b46c1062f9

Lenke til kommentar

Bare pass på å IKKE gi deg selv til ham på et sølvfat. Personlig så synes jeg halve moroa er å jobbe litt for godsakene. Så om du gir ham illusjonen om at det er han som forfører deg, og ikke omvendt så kan det være et pluss.

Lenke til kommentar

Jepp, har fått mange fine råd! Skal se hva jeg får til;)

Det må nok bli en ONS enn så lenge.

Vil aller helst at han skulle vært kjæresten min, men tror ikke han ser på meg på den måten, ettersom vi er så gode venner. Men det kan jo hende han ombestemmer seg en dag.

Men jeg tenkte å spørre kompisen hans(og min) om å legge inn et godt ord for meg. Jeg vet han gjør det hvis jeg spør. Men da lurer jeg på.. Hva skulle en kompis sagt til dere for å få dere til å tenke at "hm.. han har kanskje et poeng. Kanskje jeg skal gi henne en sjans".

Hva skal jeg be kompisen min si til han?

Er så redd for at han skal avvise meg fordi han bare ser på meg som ei venninne og ikke noe mer. Eller er det dumt av meg å be kompisen vår om det?

Jeg vet at jeg hadde blitt påvirket om venninnene mine hadde prøvd å overbevise meg om at jeg burde prøve meg på en fyr i hvert fall.

Jeg skal fortelle deg en liten hemmelighet: gutter har veldig få jentevenner som de bare ser på som venner.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Vær alene med han i en eller annen, ikke for ekkel setting. Gi ham en klem, men la den dra ut. Visk han i øret at du '' vil gjøre han en tjeneste'', mens du stryker han lett over skrittet. Bit ham i øreflippen. Hvis ikke resten går av seg selv derfra, er det neppe noen sjans.

Herregud jeg fikk boner... :blush:

Lenke til kommentar

Vær alene med han i en eller annen, ikke for ekkel setting. Gi ham en klem, men la den dra ut. Visk han i øret at du '' vil gjøre han en tjeneste'', mens du stryker han lett over skrittet. Bit ham i øreflippen. Hvis ikke resten går av seg selv derfra, er det neppe noen sjans.

Herregud jeg fikk boner... :blush:

Sant det ville funka som faen?

Kan ikke snakke for alle gutter i landet, men de fleste ville nok bitt på et sånt tilbud.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...