zoolander Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Har lagt inn Half-Life med Counter-Strike på min zepto 2002, men opplever visse problemer. Når jeg starter spillet blir det minimert til oppgavelinjen med en gang jeg kommer til hovedmenyen. Hvis jeg da bruker alt+tab for å komme tilbake blir det bare minimert på nytt med en gang det dukker opp igjen. Noen som vet hva som er årsaken til dette? Maskinen har forøvrig et geforce 420 go 32mb skjermkort, og jeg benytter drivere fra zepto.no. Operativsystemet jeg bruker er Windows XP pro. Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Sliter med det samme med enkelte spill, bl.a. gta vice city, men der viste det seg at det var xp sin skyld. En liten patch så var alt ordnet. Tror nok det er xp og ikke hardwaren som er problemet i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
zoolander Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Var den patchen du brukte bare for Vice City eller var den for å fixe alle slike problemer? Hvilken patch var i såfall dette? Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 var vel en generell oppdatering. Har den ikke på denne maskinen, så jeg kan ikke fortelle deg noe mer om den... Kan forresten ha vært gta3, ikke vc. edit: Åja, nå skjønte jeg spørsmålet... Var for spillet! :oops: Lenke til kommentar
zoolander Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Lette litt rundt etter patch, og så gikk jeg inn på windows update og lastet ned en del oppdateringer der. Det ser faktisk ut til å funke bra nå, ingen minimering lengre takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå