Gå til innhold

90+C

Trillios

Anbefalte innlegg

God dag har en laptop som blir fryktelig varm både på GPU og begge CPU kjernene ligger på 80-95 C under spilling og GPU ligger på 80-90 C noen som vet hva jeg kan gjøre for og senke mengde med varme produsert eller med økt avledning (tenkte og tape til noen vifter under, men probeleme er det at jeg mangler noe for og drive viftene (har et lite 12v batteri, men det er ikke mye og de koster en edl i forhold til det som trengs) har en ACER(ACER FTW) med en I5 450M som kjører ved 2.6 Ghz og et GT320(M?) kan vell også nevnes det at harddisken er på 320GB og spinner ved 5400RPM og når 40C under spilling

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle acer maskinene er forskjellige. De har somregel en luke på undersiden som sitter med alt fra 4 til 10 skruer. Skru av den luken, og se etter støv. Om viften har en slags "boks" rundt seg, skru ut viften. Støvet bruker å legge seg i kjøleribben og/eller i viften. Det grove støvet kan du ta med fingrene, men det andre kan du blåse bort med trykkluft på boks.

Om du hadde nevnt modellnummer på pc'n, så kan jeg kankje finne en guide til deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...