Golwin Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg har en Shuttlemaskin, der er det et GeForce4MX kort integrert. Vanligvis har jeg et GeForce 4 TI-4200, men det sendte jeg inn på reperasjon, så da skal jeg bruke GeForce4 MX kortet istedet. Først avinstalerte skjermkortdriverne til det nye kortet, så tok jeg det ut og så instalerte jeg driverne som fulgte med Shuttelen som v ar på cd'en. Men det som skjedde da var at når jeg skulle stille på oppløsningen, så valgte jeg først 32-bits fargen, men da fikk jeg ikke valgt noe mer enn 1024x768. Velger jeg høyere oppløsning setter den ned fargebiten :x, noe som ikke er riktig. Så jeg lasta ned nyeste skjermkortdriveren fra nvidia.com. Men det ble ikke noe bedre av den grunn, samme problemet. Jeg får ikke kjørt noe spill heller, bare hopper ut av det. Vet ikke helt skjermkorttypen, men dette er shuttlen jeg har: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&view=detailed Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hvorfor brukte du ikke bare de samme driverene? Du bruker Detonator, ikkesant? Lenke til kommentar
Golwin Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Tenkte jeg skulle avinstalere de gamle driverne når jeg bytta skjermkort. Men det var bare litt eldre drivere. Detonator ja. Tror ikke det vil funke å bruke de igjen her. Vet ikke hva som er galt jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå