aregar Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Har planer om å kjøpe meg 2 24" skjermer og lurer på om jeg burde skifte skjermkort eller ha det jeg har. Jeg har et HIS Radeon 4870 512MB. Kosta en halv arm når det ble kjøpt for par år siden. Kjører alt jeg har hatt behov for av spill på min 1680x1050 men 1920x1080 blir kanskje litt drøyere. Burde jeg få meg nytt kort eller er dette kortet bra nok? I hovedsak blir det snakk om å bruke pcn til kontorbruk og da regner jeg med kortet holder i massevis, men hva med spill? Har to 4850 jeg kan sette inn (en) i crossfire, men det synes jeg å huske tidligere gav veldig lite til ingen resultat. Lenke til kommentar
eitheman Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Om du vil bruke 2x24", ville jeg selv valgt å kjøpe et nytt grafikkort hvis maskinen skal brukes til spilling. Siden grafikkortene dine begynner å bli noen år gamle hadde jeg selv valgt å kjøpe et fra 6000-serien. Lenke til kommentar
aregar Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Har spilt kanskje 10 timer på dette kortet siste 2 år og det blir vel ikke mye mer fremover.. Så har ikke lyst til å legge mye penger i det, men vil ha muligheten til å dra GTA/NFS i full oppløsning.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Mitt 4870 har tjent meg godt og det er fortsatt ingen spill jeg har noen større problemer med å makse ut instillingene på, unntatt de aller drøyeste titlene. Lenke til kommentar
aregar Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Hmm det er jo godt å høre. Spørs om jeg eventuelt ser etter et brukt 4870 kort og kjører de i xfire.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå