mulu Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Hei! Da var det paa tide med en ny PC. Jeg ser etter en laptop. Den skal hovedsakelig brukes hjemme, da jeg kommer til aa kjoepe en tab senere. Dermed er 15,6" eller mer ok. Mitt utgangspunkt er foelgende: Bruk: Noe, men relativt lite spilling. Ingen veldig gafikkrevende, mer i retning av Football Manager Mye Internett/surfing, youtube, spotify, videostreaming og nedlastning Mye Video/film Musikk (kobler til hoyttalere) Skriving Viktig for meg er: At den ikke gaar varm (har en Dell XPS som har kronisk feber) Maa takle "mange" programmer samtidig; FM, musikk, internett etc Streaming maa gaa smertefritt (i alle fall skal ikke maskinen hindre det) Enkelt aa koble til TV for filmvisning Bluerayspiller God styreplate og tastatur Pris/forventninger: den beste jeg kan faa for 4500 eller mindre Setter pris paa ethvert tips! Endret 30. mars 2011 av mulu Lenke til kommentar
suphadupha Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Mitt tips til deg: vent heller med å kjøpe, og legg av mer penger. Kjøp så en macbook pro. Dyrere å kjøpe inn - med så utrolig verdt det. Blir ikke varm, ikke problemer med programvare - og er ikke treig. En "vanlig" pc blir jo søren meg udugelig etter 1 år.. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg tror du skal slite med å finne en laptop til den prisen med Bluray-drev. Alt det andre er noe som ikke er noe problem i dagens pc-marked. Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå