Lami Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Hei! Har et lite problem. En kompis mailet meg en powerpoint presentasjon som jeg skal åpne og smelte sammen med min (noen som vet hvordan jeg smelter to PP'er sammen?). Men når jeg har lastet ned hannes powerpoint og skal åpne den, så er det kun noen lysbilder som vises. Og det lysbildene med bilder på, vises gjerne ikke skriften. Jeg har et screenshot som dere kan se her. Edit: Han bruker Microsoft Office mens jeg bruker OpenOffice. Har også sett PPen i nettleseren og der vises den fint. Dette haster veldig, og er det noen som kan hjelpe meg? Tusen takk for alle svar! Ergo Endret 30. mars 2011 av Lami Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 kanskje kompatabilitets problemer? Om han har laget den i Microsoft Office Powepoint 2010 bør du gjøre det også. Last ned prøveversjon. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Lastet ned Microsoft Office prøveversjonen og da fikk jeg heldigvis sett alle lysbildene, men jeg vet ikke hvordan jeg skal fått tatt å smeltet sammen to powerpointer? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Går det ikke ann å kopiere et lysbildet til den andre eller hold begge powerpointene åpne samtidig og dra den ene over til den andre? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Nope, det er det som ikke går.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå