vingebil Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 hei hei Er det standar med cpu kjøler? har bestilt pc som komplett skal bygge, dette kabinettet Cooler Master CM 690 II Advanced Sort. Er det cpu kjøler med der? takker Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Cpu kjøler følger ikke med kabinettet, men det følger ofte med prosessoren. I produktbeskrivelsen står det gjerne BOXED, hvis vifte følger med. Og RETAIL hvis den ikke følger med. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Cpu kjøler følger ikke med kabinettet, men det følger ofte med prosessoren. I produktbeskrivelsen står det gjerne BOXED, hvis vifte følger med. Og RETAIL hvis den ikke følger med. ok, takker Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 dog box kjølerne er som oftest ganske bedriten. Støyer og kjøler ikke særlig bra. så kan være mye å hente på å kjøpe en selv. Trenger ikke investere noe særlig for å overgå stock kjølerne. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 dog box kjølerne er som oftest ganske bedriten. Støyer og kjøler ikke særlig bra. så kan være mye å hente på å kjøpe en selv. Trenger ikke investere noe særlig for å overgå stock kjølerne. ja, du seier noko der. er vel ganske viktig med god kjøling på cpuen Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 det er viktig med adekvat kjøling da. Er ikke den store vitsen å gå total overkill heller. Holder man seg på en temperatur under 50 under load så skal det være bra nok. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Anbefaler å kjøpe en CPU kjøler etter behov fra Noctua. Blir noe litt ødelagt sender de deg reserve deler gratis. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Men trur du kjøleren på i5 2500 holder i første omgang? er snakk om ei heilt ny stasjonær. Men kva kjøler folk anbefaler? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 skal du ikke overklokke eller er helt nazi på støy så holder kjøleren som er med. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 skal du ikke overklokke eller er helt nazi på støy så holder kjøleren som er med. Har nok ikkje tenkt å overklokke med det første nei Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Den viften som følger med fungerer fint, og vifte på et Spill-skjermkort vil antagelig bråke mer. Men til kontor/HTPC bruk ville jeg kjøpt noe annet. Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 personlig overklokker ikke jeg men jeg kj;per alltid en custom cpu kj;ler hovedsaklig for at jeg skal slippe A skifte senere. Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Jeg har denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=461496 Syns den er helt grei. Bare 235,- + porto. 1 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg kan anbefale Scythe Big Shuriken. Billig og bra hvis man ikke trenger noe virkelig store greier ved f.eks overklokking. Passer perfekt i en HTPC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå