BuffyAnneSummers Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ja, kondom er jo djevelens verk... Ta nå den testen og bli ferdig med det. Ta å skjerp deg. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hva nå? Skal man ha sex, så bør man også være i stand til å ta ansvar for eventuelle konsekvenser av den fornøyelige aktiviteten. Det finnes alternativer (enten det er annen prevensjon eller avhold), og derfor er det ingen grunn til å ta piller som man i følge pakningsvedlegget ikke skal ta hvis man kan være gravid. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hva nå? Skal man ha sex, så bør man også være i stand til å ta ansvar for eventuelle konsekvenser av den fornøyelige aktiviteten. Det finnes alternativer (enten det er annen prevensjon eller avhold), og derfor er det ingen grunn til å ta piller som man i følge pakningsvedlegget ikke skal ta hvis man kan være gravid. Hun har startet opp på p-pillen, hvis det ikke er å vise ansvar så har vi nok to forskjellige meninger når det kommer til å vise evne til å ta ansvar. Det at hun muligens er gravid etter å ha begått en menneskelig feil tilsier ikke at hun ikke er ansvarlig, og hun fortjener ihvertfall ikke å få en snobbete og arrogant bemerkelse fra deg. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hva nå? Skal man ha sex, så bør man også være i stand til å ta ansvar for eventuelle konsekvenser av den fornøyelige aktiviteten. Det finnes alternativer (enten det er annen prevensjon eller avhold), og derfor er det ingen grunn til å ta piller som man i følge pakningsvedlegget ikke skal ta hvis man kan være gravid. Hun har startet opp på p-pillen, hvis det ikke er å vise ansvar så har vi nok to forskjellige meninger når det kommer til å vise evne til å ta ansvar. Det at hun muligens er gravid etter å ha begått en menneskelig feil tilsier ikke at hun ikke er ansvarlig, og hun fortjener ihvertfall ikke å få en snobbete og arrogant bemerkelse fra deg. Det er ikke å vise ansvar når man på starttidspunktet er klar over at man har hatt ubeskyttet sex og som en følge av det kan være gravid (for det vet man jo er en mulig konsekvens av ubeskyttet sex). Snobbete og arrogant synes jeg for øvrig ikke at jeg har vært, jeg har påpekt det åpenbare (som hun tydeligvis ikke har skjønt) uten bruk av smileys. Lenke til kommentar
anubiz Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) litt enig med BuffyAnneSummers der.. Endret 7. april 2011 av anubiz Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det er ikke å vise ansvar når man på starttidspunktet er klar over at man har hatt ubeskyttet sex og som en følge av det kan være gravid (for det vet man jo er en mulig konsekvens av ubeskyttet sex). Snobbete og arrogant synes jeg for øvrig ikke at jeg har vært, jeg har påpekt det åpenbare (som hun tydeligvis ikke har skjønt) uten bruk av smileys. Jeg gjentar: det at man begår en menneskelig feil tilsier ikke at man ikke har evnen til å ta ansvar, og i og med at du garantert har begått feil selv så blir det bare dumt å diskutere det videre. Det at du ikke ser at du har vært snobbete og arrogant sier egentlig mer om din selvinnsikt.. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Håper dere har satt dere inn i hva en slik hormonell manipulering med p-piller gjør med kroppen over tid. Hvis ikke vil jeg anbefale at dere gjør det før dere tar neste pille. Endret 14. april 2011 av vidor Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Håper dere har satt dere inn i hva en slik hormonell manipulering med p-piller gjør med kroppen over tid. Hvis ikke vil jeg anbefale at dere gjør det før dere tar neste pille. Det er slik propaganda som er tull. Selvsagt må man ta visse forhåndsregler og det er ikke one size fits all, men alt i alt så har p-piller langt flere fordeler og positive sider ved seg enn negative. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Håper dere har satt dere inn i hva en slik hormonell manipulering med p-piller gjør med kroppen over tid. Hvis ikke vil jeg anbefale at dere gjør det før dere tar neste pille. Det vil alltid finnes positive og negative bivirkninger med det meste, men sånn er livet. Man skal selvsagt ta sine forhåndsregler, og derfor er jeg til legen min en gang i året for å sjekke blant annet blodtrykk og lignende. Jeg har selv brukt Microgynon siden høsten 2008. Jeg har fått et nytt liv på grunn av disse pillene. Fra å ha mensensmerter som er så vonde at jeg svimte av og fikk livet ødelagt for en uke av gangen, har jeg endelig en menssmerter som er milde i forhold, og den varer kun et par dager før den er over. Jeg har enda til gode å oppleve noen negative bivirkninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå