LordChosen Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Hei Turbo, nei. Den er ikke lagt til, men si ifra når du er online så skal jeg hjelpe deg med tilgang til det! Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Kommer på nå! Edit: Tror det er noe galt på serveren, jeg og en kompis har problemer med lag, begge har 1-2fps. Sjekka senest i går hvilken fps jeg lå på og hadde mellom 120-130 hele tiden. Edit2: Hmmm, den massive laggen ga seg etter en stund. Er inne på serveren nå og venter på deg Chosen Edit3: Hørte at du hadde spurt etter meg og jeg kom på rett etter det tydeligvis, jeg har vært på siden og er ennå på så vet du det Endret 27. september 2011 av TurboLax Lenke til kommentar
forceid Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Men nå har jeg skrevet en PM og venner untenat alex lurer på om jeg kan bli med Endret 27. september 2011 av forceid Lenke til kommentar
kristoffer-k-95 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hei, jeg ønsker å bli med på freddyhouse minecraft server. Alder: 19 Grunn: ønsker stabil server. Mine venner spiller osså her. Nickname: Jonoko95 Grunnet nickname har (19)95 er at jeg kjøpte minecraft kontoen hos en venn på rabatt. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 og hvorfor har du 95 I brukernavnet ditt da? Lenke til kommentar
kristoffer-k-95 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 og hvorfor har du 95 I brukernavnet ditt da? Sa jo det. Kjøpte kontoen hos en venn. Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 og hvorfor har du 95 I brukernavnet ditt da? Sa jo det. Kjøpte kontoen hos en venn. Han mente nok brukernavnet ditt her på diskusjon.no - Ettersom du også har -95 i det? Lenke til kommentar
kristoffer-k-95 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hei. Jeg ønsker å bli med på FH minecraft. Har 4 IRL venner der fra før av, og ønsker å bli med. Alder: 16 (men er snill gutt) Nickname: Jonoko95 Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Dessverre, så er 18års-grense et ultimatum når det kommer til denne serveren. Det er mange andre bra servere der ute som du garantert vil trives på! Jeg er sikker på at du er en snill gutt, men dette er en regel jeg følger fult ut. Det setter deg heller ikke i et så veldig godt lys, ved at du prøver å lure meg med alderen din. Lenke til kommentar
kristoffer-k-95 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hva om jeg sier 9 / 10 har oppgit falsk alder? Lenke til kommentar
forceid Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 la gutten komme inn på sørvern =) han er grei og har vett i hode =) Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Hva om jeg sier 9 / 10 har oppgit falsk alder? Om 9 / 10 har oppgitt falsk alder så skal jeg sjekke det personlig. Men de har da i det minste vært smarte nok til å skjule det fra meg, og ikke lagt til årstallet i brukernavnet! Lenke til kommentar
kristoffer-k-95 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hva om jeg sier 9 / 10 har oppgit falsk alder? Om 9 / 10 har oppgitt falsk alder så skal jeg sjekke det personlig. Men de har da i det minste vært smarte nok til å skjule det fra meg, og ikke lagt til årstallet i brukernavnet! La meg bli med -.- Jeg gjør ikke skade gjør jeg vell?` (jonoko95) Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Må nesten bare spørre om en ting før jeg skriver en søknad, er det mobs på denne serveren? Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Må nesten bare spørre om en ting før jeg skriver en søknad, er det mobs på denne serveren? Hei Prezek, ja det er aktivert på denne serveren. Men i Northland så vil ikke creepers gjøre damage på bygninger, og endermen vil ikke flytte på blocks. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ok, takker for svaret. Navn: Paul Alder: 18 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?: Har spilt for det meste på single player i det siste og har lyst til og begynne og spille på online servere igjen, pluss at dette ser ut som en server som ikke har noen problemer med lagg. Nick: Prezek Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Hei Paul, jeg har nå lagt deg til på serveren Lenke til kommentar
Laplander Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Heisann, det her ser ut som en server jeg kunne tenkt meg å spille på! Navn: Stein Alder: 27 Hvorfor: - Har spilt for det meste på en server med venner, men det har blitt ganske "dødt" der så jeg er på utkikk etter noe større:) MC nick: sarenil Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Hei Stein, jeg har lagt deg til på serveren listen. Velkommen skal du være =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå