LordChosen Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 For de av dere her som spiller på serveren, har en poll blitt satt opp for at spillerne selv kan bestemme hva vi skal gjøre med serveren nå som 1.8 har kommet! URL her: http://forums.freddyshouse.com/fh-minecraft-server-384/248774-future-server.html Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Satser på å få beholde de gamle verdene, har brukt veldig lang tid på diverse ting blant annet villaen min! Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 De gamle bygga blir beholdt uansett Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Åjja, hvordan har du tenkt å gjøre det? :O Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Åjja, hvordan har du tenkt å gjøre det? :O Ved hjelp av MCEDIT =) Litt jobbing for min del, men hva gjør man ikke for at alle skal bli glade! Lenke til kommentar
Jayen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Navn:Jarand Alder:22 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?:Vil spela på ein stabil server med bra miljø med mine norske venner. Nick:Injee Lenke til kommentar
Pell Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Navn:Vegar Alder:23 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren? Har lyst til å prøve multiplayer. Nick: Propell Lenke til kommentar
willyandreottesen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Navn:Willy Andre Alder:21 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren? Vil spille på en stabil, norsk server. Nick: Willyandre Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Hei, dere er alle 3 lagt til på serveren nå. Willy Andre, selv om det er mange Nordmenn som spiller her. Så er det ikke en 100% Norsk server, med andre ord så foregår kommunikasjonen for det meste i Engelsk(Utenom i de norske gruppene). Håper dere får et trivelig opphold, og husk at serveren ikke er oppdatert til 1.8 før en stabil version av bukkit har blitt sluppet ut! Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Hva slags forandringer som skjer med serveren har blitt klartgjort, og alt kan leses her: http://forums.freddyshouse.com/fh-minecraft-server-384/248811-freddyshouse-mc-server-after-1-8-a.html#post3795582 Om det er noen som helst form for spørsmål, er det bare til å sende meg en melding! Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Lenge til vi kan spille der. Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Serveren er oppe nå med 1.7.3! Men regner med at jeg skal få oppgradert den til 1.8.1 i morra. Selv om det ikke er en rekommendert build Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 1.8.1 er nå oppe å kjører. Mer info om hva som skjer kan du finne her: http://forums.freddyshouse.com/fh-minecraft-server-384/248811-freddyshouse-mc-server-after-1-8-a.html#post3795760 De gamle verdene vil komme tilbake når en stabil build har kommet ut, og jeg får fikset litt på det! Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Det var noen mindre problemer, der enkelte spillere slet med å komme seg inn på serveren. Dette skal nå være fikset, og jeg kan endelig gå å legge meg! Om det skulle være noe mer, så ikke nøl med å si ifra Lenke til kommentar
ThoGab Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Kan eg joine? Navn:Thomas Alder:19 Hvorfor: Vil joine et norsk community Nick: Moss_crow Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hei, er det slik at man må være 18 år gammel? Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Thomas, du er nå lagt til på whitelisten! =) Håper du får et trivelig opphold. Wizzle, det er sånn at du må være 18 år. Det er veldig få servere der ute, som har en alders-restriksjon som du sikkert kommer til å stortrives på. Jeg har denne regelen på vegne av medlemmene Lenke til kommentar
forceid Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 kan jeg bli med på denne servern? Navn : andreas Alder: 22 Hvorfor: vil prøve en bra server som vennene mine har tipset om. Nick: Ankx Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Northland er tilbake igjen, sammen med flere av pluginsa. Dynmap er også oppe, slik at det nå er mulig å se på den nye verdenen. forceid, du er bannet fra denne serveren, da du ødela flere bygninger ved å bruke lava! Jeg har enda ikke hørt noe fra deg etter dette, så jeg vil si at det er temlig frekt å legge til enda en søknad, og late som ingenting! Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er pw pluginen tilbake? Kunne gjerne tenkt meg å få tilgang til chest rommet mitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå