xAlexBx Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Navn: Aleksander Alder: 22 Hvorfor vil jeg være med på serveren?: Fikk vite om serveren av noen kompiser som hadde anbefalt denne serveren på det sterkeste. Nickname/In-game navn: xAlexBx Edit: Skrivefeil Endret 20. august 2011 av xAlexBx Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Hei Aleksander, jeg har lagt deg til på whitelisten! Så velkommen til serveren =) Om det er noe du lurer på er det bare til å spørre folk som er online, eller gå til forumet vårt =) Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Ny event er oppe, Criswelvania er en verden du kan nå ved å bruke Stargates satt opp i byene. Dette under navnet "dracula" - i starten har får du ikke lov til å ødelegge noe direkte fra byggningene, da jeg vil at alle skal ha muligheten til å få utforske denne verdenen først. Husk å ta med våpen og rustning, for det er plenty med fiender her! Happy hunting Lenke til kommentar
Horrortitan Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Navn: Andrè Alder: 19 Hvorfor vil jeg være med på serveren?: Mange kompiser på serveren som anbefalte denne serveren. Den høres også veldig bra ut. Nickname/In-game navn: Horrortitan Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Hei Andre, du er nå lagt til i whitelist =) Husk å bruk engelsk om det ikke bare er nordmenn pålogget! Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Har nå lagt til RT kart som du kan se helt nederst i trådstart ! =) Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Fantastisk. Det kartet likte jeg veldig godt. Bra jobba, Chosen! Lenke til kommentar
lhdaland Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Navn: Leif Alder: 31 Hvorfor vil jeg være med på serveren?: Fikk anbefaling fra noen venner at dette var en bra og spennende server. Nickname/In-game navn: lhdaland Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Hei Leif, du er nå lagt til på listen. Håper du har en fin og trivelig tid på serveren Lenke til kommentar
Orb79 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Navn: Per Alder: 32 Hvorfor vil jeg være med på serveren?: Spilt stort sett kun single player, vært hyggelig å prøve å spille med andre, voksne mennesker. Nickname/In-game navn: orb79 Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Hei Per, jeg har lagt deg til på listen. Hva enn du lurer på er det bare til å spørre folka som er online(Admin er merket med rødt i chat, og mod er merket med blått). Utenom det er det en haug av medlemmer som har nok av kunnskap! Håper du får et trivelig opphold Lenke til kommentar
krestian1221 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 hey navn: Kristian alder: 18 hvorfor jeg vil være med på serveren? fordi det vil bli gøy og bygge med andre. jeg spiller for det meste singel pleyer. in-game navn:krestian1221 Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Hei Kristian, du er nå lagt til på serveren. Håper du får et trivelig opphold =) Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 navn: Andreas gamertag: Ankx Alder: 21 grunn til at jeg vil bli medlem?: min venn astinoz14 anbefalte meg denne serveren Ankx er nå bannet fra denne serveren, etter å ha satt fyr på en landsby med lava. Alt det du gjorde tok meg 2 minutter å fikse med bigbrother, så du oppnådde ingenting med å oppføre deg sånn. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) navn: Nikolai gamertag: captain_obivous Alder: 21 grunn til at jeg vil bli medlem?: er lei av slitsome unger og har lyst til aa proeve noe nytt Endret 1. september 2011 av weebl Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Hei Nikolai, du er nå lagt til på serveren. Håper du får et trivelig opphold =) Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Nytt event map er lagt til på serveren. Denne gangen er det skyland sin tur til å vise seg frem, og består av en hel haug av flyvende øyer! Her er det snakk om førstemann til mølla, når det kommer til å finne alle de gjemte skattene.(Som du har lov til å ta med tilbake til våre egene worlds) Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Håper det er enda flere voksene minecraft entusiaster der ute, som vil bruke denne serveren til å gjennleve sine legofantasier som barn =) Lenke til kommentar
Bullsokk Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Hvor gammel er jeg? 23 år gammel Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren? Ønsker å spille med nordmenn, og folk over 18 år. Om det er engelsktalende er helt ok for meg :-) Hva er mitt ingame nick? Bullsokk Endret 14. september 2011 av Bullsokk Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 14. september 2011 Forfatter Del Skrevet 14. september 2011 Hei Bullsokk, du er lagt til på serverlisten. Serveren er ikke oppdatert til 1.8 enda, slik at om du har oppdatert vil du ikke ha muligheter til å spille på den før alt er ferdig ! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå