LordChosen Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Serveren har fremdeles plass til flere hyggelige medlemmer, så bare til å skrive din søknad her =) Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Navn: Daniel Alder: 18 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?: Jeg er på leting etter en server med godt miljø der jeg kan bygge uten at noen skal komme å ødelegge for meg og der jeg kan bli kjent med andre Minecraft spillere Nick: Furyon Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Hei Daniel, du er lagt til på serveren Håper du får en trivelig opplevelse Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Står "You are not on the whitelist, please visit www.freddyshouse.com!" :S Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Står "You are not on the whitelist, please visit www.freddyshouse.com!" :S Beklager, hadde av en merkelig grunn lagt til en ekstra bokstav i nicket ditt =) Prøv igjen nå! Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Står "You are not on the whitelist, please visit www.freddyshouse.com!" :S Beklager, hadde av en merkelig grunn lagt til en ekstra bokstav i nicket ditt =) Prøv igjen nå! Der ja, skal jeg snakke norsk eller engelsk på serveren? Edit: Tror jeg kunne trengt litt hjelp til å forstå mer av denne serveren. Endret 17. august 2011 av TurboLax Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Engelsk talende server(Selv om det er veldig mange norske der nå). Serveren er egentlig ganske grei, fin et sted som er ubebygd og start ditt prosjekt =) Om det er noe du ikke er helt sikker på, spør noen som er online Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Navn: Olai Alder: 23 Er en stund siden jeg spilte Minecraft, og kunne tenkt meg å prøve igjen, forhåpentligvis med en gjeng med trivlige likesinnede. Nick: LostOblivion Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Hei LostOblivion, jeg har lagt deg til på server whitelisten nå =) Håper du får et langt og trivelig opphold! Lenke til kommentar
Astinoz14 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Navn: Viktor Alder: 19 jeg er lei av singleplayer og vil spille med andre folk. ser at det er skills å holde på med som høres utrolig fun ut ;D Nick: Astinoz14 MVH meg Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Hei Viktor, jeg har nå lagt deg til på serveren(som du sikkert har funnet ut allerede). Håper du har et trivelig opphold! Og om det er noe, så kan de fleste online hjelpe deg ut. Lenke til kommentar
forceid Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) navn: Andreas gamertag: Ankx Alder: 21 grunn til at jeg vil bli medlem?: min venn astinoz14 anbefalte meg denne serveren Endret 17. august 2011 av forceid Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Hei Andreas, jeg har nå lagt deg til på serveren. Du får spørre kompisene dine om det skulle vært noe. De har fått en nokså god rundgang =) Lenke til kommentar
walberg Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Navn: Erlend Alder: 19 Nick: walberg Grunn: servern har blitt anbefalt av en venn ved in-game navn:furyon Lenke til kommentar
EHG Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Navn:Emil Alder:18 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?:den ble anbefalt av en venn som har ingame navn Furyon Nick:EHGudmundsen Lenke til kommentar
Kjetting01 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Navn: Anders K Alder: 19 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?: Vil ha en sosial, men voksen server og spille/bygge på. Nick: Deadwinter Lenke til kommentar
TouristyPuddle Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Navn: Ole Eriksen Alder: 19 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?: Jeg vil gjerne være med på denne serveren fordi noen venner og jeg vil spille på en server som vi kan spille på og levle opp skills jeg vil veldig gjerne være med Nick: TouristyPuddle Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Hei, Dere er nå alle sammen lagt til =) Håper dere får en fin tid på serveren. Husk at det er engelsk snakkende medlemmer her, slik at dette blir respektert. Er det noe du lurer på, så er det bare til å spørre en av de eldre medlemmene. Lenke til kommentar
Copkillah Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Navn: Tor Einar. Alder 19 år. Hvorfor vil jeg være med på serveren? Jeg har lenge spillet på kun bygge servere, det blir litt kjedelig i lengden, greit med litt variasjon. Jeg ble anbefalt av: Furyon In-game navn: Tor_einar Endret 17. august 2011 av Copkillah Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Hei Tor Einar, du er nå lagt til på serveren. Husk at dette er en internasjonal server, så dersom det er en engelsk talende spiller pålogget. Så bruk engelsk, dere kan skrive Norsk med hverandre om dere oppretter en egen gruppe! Furyon kan vise dere hvordan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå