LordChosen Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Hei, stod opp litt tidligere i dag, og etter mye knoting med serveren har jeg nå endelig fått oppdatert den til 1.6.5 - i tillegg til at jeg har fikset alle pluginsa! Om du finner noen feil, noe som ikke fungerer sånn som det skal. Så kan du få tak i meg enda lettere på forums.freddyshouse.com under navnet "Chosen". Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Gjort et par oppdateringer av bl.a iConomy & iConomyChestShop. Da disse versionene var utdaterte. Utenom dette, så har serveren kjørt helt stabilt siden jeg oppgraderte den til 1.6. Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 Fremdeles mulighet til mange flere spillere på servere. Dette er en dedikert server jeg kommer til å ha i mange år, slik at den ikke kommer til å gå ned med det første 1 Lenke til kommentar
shabador Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Navn: Bjarte Alder: 27 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?: Har for det meste hatt en lokal server oppe for 2-3 tjommier, men folk mistet interessen rundt v1.3. Har vært mange oppdateringer siden den gang og jeg føler et lite sug mot å begynne å bygge igjen, men det frister ikke å gå solo. Grunnen til at jeg ser på akkurat denne serveren er primært pga mcMMO som gir litt ekstra følelse av progresjon. Liker også konseptet dere har med en 4. "event"-verden. Nick: Shabador Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Navn: Fredrik Alder: 18 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?: Vil bare kikke innom, og jeg er i hovedsak en snill og grei person! Nick: Blomsterbob Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Hei Bjarte & Fredrik, dere er begge lagt til på serveren nå. Velkommen skal dere være! Lenke til kommentar
HenricoSM Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hvor gammel er jeg? ~20 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren? Har lyst til å spille på en server med folk over 18, så man slipper alt tullet fra enkelte yngre spillere. Så er det greit at den ikke er overfylt av folk. Har lyst til å se prosjekter, og bli med på å bygge sammen med flere. Gjerne større prosjekter! Hva er mitt inngame nick?" HenricoSM Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Hei Henrico, du er nå lagt til på serveren. Velkommen skal du være =) Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Kjører fremdeles 1.6 - helt til Minecraft/Bukkit får fikset feilen som medfulgte forrige patch. http://bukkit.org/ Lenke til kommentar
TheBrowMan Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hvem er jeg? Sondre FB Hvor gammel er jeg? 18 år Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren? Mest for å se hva folk bygger, og hvis jeg får muligheten til å bli med, kanskje lage noe som forbløffer alle? Hva er mitt inngame nick? TheBrowMan Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 15. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2011 Hei, TheBrowMan - Du er lagt til i lista! Velkommen skal du være =) 1 Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Serveren kjører nå 1.7 med de fleste pluginsa oppdaterte. Hvis det forekommer noe feil, er det bare til å sende meg en melding her, eller på www.freddyshouse.com Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hvem er jeg? Oslo mann Hvor gammel er jeg? 35 år Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren? Har bare testet demoen, og har lyst til å prøve multiplayer. Hva er mitt inngame nick? Roganjosh Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Hei Roganjosh, du er nå lagt til i whitelisten! Velkommen skal du være =) Lenke til kommentar
Zweedee Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hvem er jeg?: Alexander Hvor gammel er jeg?:19 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?: Lei av og spille singel player, så har lyst til og spille litt online Hva er mitt inngame nick? Zweedee19 Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Takk, men jeg var litt for rask. Det viste seg at mitt navn var opptatt, nytt nick er: Roganjosh76 På forhånd takk Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Hei Alexander, jeg har nå lagt deg til på serveren. Og jeg har oppdatert nicket ditt i whitelisten nå Roganjosh =) Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg ser nå etter et par nye moderatore som er aktive spillere, og som kan holde utkikk! Du må som alle andre være over 18 år gammel, og helst ha litt erfaring med dette. Alle henvendeles kan bli tatt opp med meg på PMs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2135415 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Alder: 23 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?: På grunn av aldersgrense og mulighet for adventureworld. Aktiviteten min vil nok gå litt opp og ned i perioder grunnet andre spill og studier. Nick: Daksvaks Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Hei Daksvaks, du er nå lagt til på serverlisten! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå