verools Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 19 år, ønsker og være med på serveren fordi jeg er litt lei av å bare spille på singleplayeren og ønsker å prøve meg på multiplayer. synes serveren deres høres kjempebra ut. nick: cassandraaa Vil det si at du er ei veninne av Veronica? Ettersom dere bruker samme konto på Diskusjon? Lenke til kommentar
verools Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 19 år, ønsker og være med på serveren fordi jeg er litt lei av å bare spille på singleplayeren og ønsker å prøve meg på multiplayer. synes serveren deres høres kjempebra ut. nick: cassandraaa Vil det si at du er ei veninne av Veronica? Ettersom dere bruker samme konto på Diskusjon? ja jeg er det Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 11. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2011 19 år, ønsker og være med på serveren fordi jeg er litt lei av å bare spille på singleplayeren og ønsker å prøve meg på multiplayer. synes serveren deres høres kjempebra ut. nick: cassandraaa Vil det si at du er ei veninne av Veronica? Ettersom dere bruker samme konto på Diskusjon? ja jeg er det Du er lagt til i whitelisten =) Velkommen til serveren! Lenke til kommentar
kaelranar Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Navn: Halfdan Alder: 18 år Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?: For å prøve å spille online, har kun spilt offline men det ble litt ensomt i lengden. Nick: Kaelranar Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Navn: Halfdan Alder: 18 år Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?: For å prøve å spille online, har kun spilt offline men det ble litt ensomt i lengden. Nick: Kaelranar Du er nå lagt til i listen =) Lenke til kommentar
NumbCub Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Navn:Marius Pedersen Alder:21 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?: Det virker som om du har god kontroll på serveren, en del norske medlemmer og 18+ regel. Har gått veldig lei av unødvendige og barnslige krangler rundt om kring."Voksne" mennesker har også en tendens til å motså "griefing" Nick:NumbCub Endret 22. mai 2011 av NumbCub Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Hei Marius, jeg har lagt deg til i lista Velkommen til serveren. Lenke til kommentar
frds Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hvor gammel er jeg? 19 år gammel Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren? Gamle MC serveren vår ble nedlagt og står nå uten server. Hva er mitt ingame nick? frewsen Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Du er nå lagt til på listen frds Velkommen skal du være. Lenke til kommentar
NumbCub Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Vil serveren bli oppdatert f;r alle pluginsene er oppdatert eller venter dere til alt er blitt oppdatert? Marius Pedersen Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Hei Marius, Det kan ta litt tid før Bukkit får slipt ut en stabil version av builden. Slik at du må vente litt før du oppdaterer fra 1.5 til 1.6! De fleste pluginsa(De viktigste), blir alltid oppdatert veldig raskt. Slik at dette ikke skal være noe problem! Lenke til kommentar
HansZimmer Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hvor gammel er jeg? Jeg er 19 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren? Jeg spilte nylig på en privat server, denne ble dessverre lagt ned pga. for få midler til å hoste den. Jeg ser derfor etter en seriøs server der man skal få lov til å bygge uten redsler for griefing. Mitt Minecraft nickname? Classiq Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Hei HansZimmer(Som forøvring er min favoritt komponist) - Du er nå lagt til i listen Velkommen skal du være. Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvilken patch kjører dere nå? Den nyeste - 1.6.5? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Den kjører fortsatt 1.5. Serveren kjører bukkit, og vanligvis blir den ikke oppdatert før bukkit har laget en recommended build, noe de ikke har gjort enda. Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Hei alle sammen. Serveren vil bli oppdatert til 1.6.5 i morra - da Bukkit ser ut til å ha sluppet ut en stabil build. Venter en ekstra dag, slik at mod utviklerne kan få litt tid til å oppdatere selv. I tillegg til at jeg har fri på torsdagen slik at jeg kan fikle litt med den! Lenke til kommentar
Khaaaan Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Yo! kunne veldig gjerne tenke meg å joine dere på servern. Navn: ruben Alder: 24 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?: Fordi jeg enda ikke har fått testet multiplayer delen til minecraft skikkerlig. Nick: ruben86 Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Du er nå lagt til, husk at serveren kjører v 1.5 frem til i morra! Slik at du ikke vil komme inn om du har oppdatert til siste version. Edit: ser ikke ut som nyeste Bukkit versionen støtter multiworld. Ettersom vi er avhengig av dette, så vil jeg vente litt med oppdateringen frem til de finner en løsning. Lenke til kommentar
buskras Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Navn: Martin Alder: 20 Hvorfor vil jeg bli med på denne serveren?: Har ikke testet ut SMP server enda, og håper jeg får muligheten til å teste det her. Nick: buskras Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Hei Martin, du er nå lagt til på serveren. Velkommen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå