EinarEriksen Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Oppdateringen er offisielt rett rundt hjørnet, og endrer en rekke ting i brukergrensesnittet. Les mer Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Endelig Bedre sent en aldri Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Endelig Bedre sent en aldri Tasturet ligger på marked og det er mye bedre. En annen ting er at gmail-appen støtter copy/paste med 2.3, og det savner jeg. Men dette blir bra. Endret 30. mars 2011 av Dinsdale Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 tåpelig at man ikke kan bruke OTA oppdatering. Lenke til kommentar
atrixet Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 GMail app på android støtter copy og paste let litt så finner du den. Jeg har 2.2.1 på min Galaxy S Må si at jeg ser frem til enda en oppgradering fordi det ser ut som det går fremover med oppdateringene; dvs. ting blir forbedret og ikke forverret Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg merket en stor ytelsesforbedring til fra 2.2 til 2.2.1. Gleder meg til 2.3, akuratt som telefonen blir som ny. Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Med 2.2.1 har Galaxy S fått støtte for OTA oppdatering. Regner derfor med at å oppdatere fra 2.2.1 til 2.3.3(?) bør fungere fint UTEN Kies. Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ja mobilen kan oppdateres uten kies. Du går på innstillinger> om telefonen> systemoppdateringer. Dette kan dere skrive i artikkelen om dere vil Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ja mobilen kan oppdateres uten kies. Du går på innstillinger> om telefonen> systemoppdateringer. Dette kan dere skrive i artikkelen om dere vil Finner inn system oppdateringer under Om telefonen jeg :S Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Operatøslåst FANTASTISK r og s er jo ikke så nærme så Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Operatøslåst FANTASTISK r og s er jo ikke så nærme så Fiffig. Operatøsen mobilen min er låst til er Telenor. Åpent brev til Samsung (jeg gidder ikke å sende dem noe brev): Dersom noen fra Samsung leser dette, så har jeg bursdag tidlig i april. Dersom dere vil sende meg et eksemplar av Galaxy S II er dette greit. Dersom dette mot formodning skulle være vanskelig å rettferdiggjøre eller å praktisk fasilitere, så kan dere i stedet gjøre pepperkakene tilgjengelige for oss med operatørlåste mobiler fra dag en. Vennlig hilsen, Simon A., håpefull. Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ja mobilen kan oppdateres uten kies. Du går på innstillinger> om telefonen> systemoppdateringer. Dette kan dere skrive i artikkelen om dere vil Finner inn system oppdateringer under Om telefonen jeg :S Har du 2.2.1? Sjekk det på mobilen din. Etter 2.2.1 så ga dette mulighet å update på mobilen. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ja mobilen kan oppdateres uten kies. Du går på innstillinger> om telefonen> systemoppdateringer. Dette kan dere skrive i artikkelen om dere vil Finner inn system oppdateringer under Om telefonen jeg :S Har du 2.2.1? Sjekk det på mobilen din. Etter 2.2.1 så ga dette mulighet å update på mobilen. Æsj, har bare 2.2 :-( Og jeg som kjører 'linux... Lenke til kommentar
Berit92 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Når jeg går på "Innstillinger > Om telefonen > Systemoppdateringen > Søk etter oppdatering" så får jeg alltid feilmeldingen "kunne ikke koble til". Noen som kan fortelle meg hvorfor? Lenke til kommentar
andybb Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Selv om man har operatørlåst telefon er Gingerbread tilgjengelig fra dag 1 via roms og Odin. Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Noen som vet om galaxy ace også får update. Har ennå ikke klart og roote den... Lenke til kommentar
Berit92 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Trenger hjelp.. Når jeg går på "Innstillinger > Om telefonen > Systemoppdateringen > Søk etter oppdatering" så får jeg alltid feilmeldingen "kunne ikke koble til". Noen som kan fortelle meg hvorfor?? Lenke til kommentar
nikhoter Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Får også feilmeldingen "kunne ikke koble til" =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg