anonymanonym12345 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hei! Jeg har en Samsung Galaxy S i9000 som jeg ikke klarer å koble til trådløst nett hjemme i leiligheten som jeg bor. Andre steder er det ikke noe problem. Dette problemet har jeg hatt (tror jeg) siden jeg for en stund tilbake endret hvilken kanal min trådløse ruter skulle sende signaler på, pga støy på linjen. Telefonen min finner nettverket, men det står bare : Henter IP-adresse fra.... og videre skjer det ingenting. Har prøvd å "glemme" nettverket for så å søke det opp på nytt, men til ingen nytte. Er det noen der ute som vet hva som kan hjelpe? Er takknemlig for alle svar. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det kan være for streng kryptering på router. Prøv å senk den til WEP eller skru den av for å teste. Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 D-Link og Android fungerer ikke alltid like godt sammen. Jeg måtte gi min Spica en statisk IP-adresse, da var alt greit. Hold deg unna kanalene 12 og oppover, det er ikke alle Android-telefoner som takler det heller. Lenke til kommentar
anonymanonym12345 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Har prøvd alt dere foreslår, men det er fortsatt et mysterium hvorfor jeg ikke får kommet meg på nett. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det er ikke sikkert at det går ann. Ikke alle problemer lar seg løse vet du. Det er jo mulig at brikkesettene er for forskjellige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå