-Teddy- Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hei! Har fått noen merkelige symptomer på Windowssyken. Logget inn på Steam med brukernavn og passord (som den egentlig skal huske automatisk), og fikk melding om at jeg måtte bekrefte at jeg var meg fordi dette var første gang jeg åpnet Steam på en ny datamaskin. Skype viser meg velkomstsider og flere preferanser hadde gått tapt - instillinger for varsler og lignende. Akkurat som det skulle være nyinstallert. Automatiske oppdateringer av alle slag er slått av. Har hatt mange BSODs angående netio.sys, avinstallerte Zonealarm og gikk over til den innebygde brannmuren i Windows. Etter dette har det vært stille. Har også byttet ut AVG med Microsoft Security Essentials. Dette er de eneste grepene jeg har gjort de siste dagene. Noen som aner hva det kan komme av? Bir skeptisk og tenker i retning virus og keyloggere, men har aldri sett noen direkte konsekvenser av virus på en datamaskin noen gang så vet ikke helt hvordan de oppfører seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå