Carl Sagan Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Heisann. Har lyst på en billig tobakkspipe til spesielle anledninger, noen piperøkere som har anbefalinger til en nykomling? PS: Røyker ikke til vanlig, og kommer heller ikke til å gjøre det. Den blir nok brukt en eller to ganger i måneden. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Har fått pattet på en ved flere anledninger, men har aldri stappet eller eid en pipe før. Noe du ville frem til? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg bare lurte. Det finnes et par pipemakere i Norge som lager flotte piper hvis du kan få tak i et eksemplar. Jeg har røkt pipe i mange år selv om det begynner å bli lenge siden jeg sluttet. Gul Tiedemann var den tobakken jeg brukte. Det er skikkelig tobakk og ikke sånt parfymert klin som de fleste guttunger røyker. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg ser at det faktisk finnes en pipetråd. Skal spørre der, takk for hjelpen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå