Gå til innhold

NT er gjeldene, ikke GT

Anbefalte innlegg

Så du tror bokstavlig på alt som står i bibelen?

Da har du et problem!

Sjølvsagt er eg bibeltru. Kvifor er dette noko problem? Alt som står i Bibelen er inspirert av Den Heilage Ande.

Det er fire evangelier om Jesus Kristus og de er i NT, ikke i GT

Garanti ? Joh 6,56 og Joh 15,4 er Jesu Kristi ord.

Kven som helst kan gå til nattverd, IHS. Det er ikkje berre det synlege teiknet som frelser, men også Jesu innstiftingsord, som teiknet må tolket utifrå. Sakramentets ord er evangelium og vender seg til vår tru, dersom vi ikkje lever i ei rett tru, har brødet og vinen inga frelsande kraft i våre liv.

1. Kor 11,27: "Den som et brødet og drikk Herrens kalk på urett vis, syndar mot Herrens lekam og blod."

Du har ingen frelsesgaranti i dei orda du viser til. Den einaste måten å bli frelst på er å bli fødd på ny med vatn og Ande. Når Anden viser deg sanninga i Ordet, og du forkastar dette som menneskeverk, er dette det same som å spotte Anden og uforeinleg med eit liv i Kristus:

Matt 12,31-32: "Difor seier eg dykk: All synd og spott skal menneska få tilgjeving for, men spott mot Anden skal ikkje tilgjevast. Den som talar eit ord mot Menneskesonen, skal få tilgjeving. Men den som talar mot Den Heilage Ande, skal ikkje få tilgjeving, korkje i denne verda eller i den som kjem."

Kva meiner du så med at det ikkje er evangelium i GT? Har du ikkje lese evangelisten Jesaja? Sjå elles artikkelen under:

http://www.presenttruthmag.com/archive/XXII/22-5.htm

Med andre ord, kristendommen er en religion.

Et hvert livssyn som inkluderer en gudinne, gud, guder, gudinner eller kombinasjoner av disse er per definisjon religion.

Dette vert eit spørsmål om definisjonar, og om dette stridast dei lærde, dvs ordet religions etymologiske opphav. Ei vanleg tolking er imidlertid å tolke ordet som eit derivat frå det latinske "ligare = knyte, binde saman"

For meir informasjon, sjå denne sida

Sitat: "The Latin word from which the English word "religion" is derived means "to bind up." Jesus did not come to bind us up in rules and regulations or rituals of devotion, but to set us free to be man as God intended."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må nok sterkere lut til før man - problemfritt - kan kombinere Paulus "frelse ved tro alene" med Jesus "selg alt du eier".

Jesu Kristi "selg alt du eier" "riv ut øye" og "hogg av deg hånden" utalelser er ikke reele krav, Quetzalcoatl Han forteller her bare at det er umulig å komme inn i himmelriket gjennom egene bestrebelser.

Jasså, da tror jeg nesten du får begrunne det ut fra teksten og ikke med personlig synsing.

Matt 19:21 > "selg det du eier, og gi det til de fattige. Da skal du få en skatt i himmelen. Kom så og følg meg!» Men da den unge mannen hørte det, gikk han bedrøvet bort, for han eide mye. Jesus sa til disiplene: «Sannelig, jeg sier dere: Det er vanskelig for en som er rik, å komme inn i himmelriket. Ja, jeg sier dere: Det er lettere for en kamel å gå gjennom et nåløye enn for en rik å komme inn i Guds rike.» Da disiplene hørte dette, ble de helt forskrekket og spurte: «Hvem kan da bli frelst?» Jesus så på dem og sa: «For mennesker er dette umulig, men for Gud er alt mulig"

Det er bare Jesus Kristus (Gud) som kan komme inn i himmelriket, for vanlige mennesker er det umulig.

Jeg skal komme tilbake med et innlegg om den bibelske frelse fordi den er høyst variabel, samt at jesusen og paulusen ikke er helt i vinkel hva frelse angår.

Endret av Quetzalcoatl
Lenke til kommentar

Korleis kan du påstå at du er i Kristus når du fornektar evangeliet om han i GT? Kva garanti har du for dette når du ikkje trur på ein heil bibel?

Det er fire evangelier om Jesus Kristus og de er i NT, ikke i GT

Garanti ? Joh 6,56 og Joh 15,4 er Jesu Kristi ord.

Matt 24:35 > Himmel og jord skal forgå, men mine ord skal aldri forgå.

Kva meiner du så med at det ikkje er evangelium i GT? Har du ikkje lese evangelisten Jesaja?

Dette blir bare tull, HEAL

GTs Jesaja var en profet ikke en evangelist.

Lenke til kommentar

Tull, bibelen er ingen forutsettning for komme inn i himmelriket.

Vær oppriktig, HEAL Det som plager deg er at du må gjøre noe for å komme inn i himmelriket. Det er den aktive deltagelsen du er i mot.

Ef 4:24 > Kle dere i det nye mennesket

Joh 15:4 > Bli i meg, så blir jeg i dere.

Du må være i Jesus Kristus (i kled Jesus Kristus) for å komme inn i himmelriket. Jesus Kristus er i himmelen, de som er i Jesus Kristus er i himmelen.

Mat 23:13 > Ve dere, skriftlærde og fariseere, dere hyklere! Dere stenger himmelriket for menneskene. Selv går dere ikke inn, og dem som vil gå inn, slipper dere ikke inn.

Hvordan i kler du deg Jesus Kristus, HEAL ?

Hva må du gjøre for å være og bli værende i Jesus Kristus, HEAL ?

Hva var det de skriftlærde (GTlærde) ikke ville gå inn i ?

For å verte verande i Kristus må vi leve ope og sannferdig i forhold til Gud og våre medmenneske. Vi må la Guds Ord verke på alle område i våre liv, formane, rettleie, styrkje og forvandle....

Feil, for å bli værende i Jesus Kristus må du gjøre følgende.

kazp1.jpg

bilde kilde: www.bibel.no

Joh 15,4 > Bli i meg, så blir jeg i dere.

Joh 6,56 > Den som spiser min kropp og drikker mitt blod, blir i meg og jeg i ham.

Hvis du på denne måten blir ett (forener deg) med Jesus Kristus. Kommer du selvfølgelig, som en ny skapning, som et nytt menneske, inn i himmelriket, nå.

Du kan ikke lese deg til dette, HEAL

Du har ingen frelsesgaranti i dei orda du viser til. Den einaste måten å bli frelst på er å bli fødd på ny med vatn og Ande.

Joh 3,3 > Den som ikke blir født på ny, kan ikke se Guds rike.

Ser du Guds rike (himmelriket), HEAL ?

Dette er igjen det samme. Du kan gå inn i himmelriket, nå.

Dersom du blir er nytt menneske (fødes på ny)

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Her verkar det som vi er samde ja. Kvifor gjentek du det same som eg skreiv i føregåande post?

Ser du Guds rike (himmelriket), HEAL ?

Begynner å bli litt lei av den hersketeknikken, vesle ven

Dette er igjen det samme. Du kan gå inn i himmelriket, nå.

Dersom du blir er nytt menneske (fødes på ny)

Men du kan ikkje la det nye livet leve samstundes som du lever i synd/spottar Anden. Når du fornektar GTs guddommelege inspirasjon er det nettopp det du gjer. Du forherdar hjarta ditt til å tru på ein falsk Jesus når du seier han er ein løgnar.

Lenke til kommentar

Her verkar det som vi er samde ja.

Nja, du svarer ikke på om du ser Guds rike (himmelriket)

Himmelriket kom til jorden med Jesus Kristus for 2000 år siden.

Matt 3,2 "himmelriket er kommet nær!"

Matt 4,17 "himmelriket er kommet nær!"

Matt 10,7 Gå og forkynn: 'himmelriket er kommet nær!

Matt 16,19 "Jeg vil gi deg himmelrikets nøkler"

Før Jesus Kristus dro overførte Han himmelriket til sine displer.

Luk 22,29 "nå overdrar jeg riket til dere, slik som min Far har overdratt det til meg, for at dere skal spise og drikke ved mitt bord i mitt rike"

De kristne sitter nå til bords med Jesus Kristus i himmelriket (her på jorden)

Det skulle være mulig for deg, å nå forstå hva himmelriket går ut på, HEAL

Lenke til kommentar

Så du tror bokstavlig på alt som står i bibelen?

Da har du et problem!

Sjølvsagt er eg bibeltru. Kvifor er dette noko problem? Alt som står i Bibelen er inspirert av Den Heilage Ande.

Det er jo så mye i GT som er bevist feil.

Så da må enten gud være litt dum, eller det som står der funnet opp av mennesker.

Lenke til kommentar

For å forstå himmelriket må du hugse på at himmelen per definisjon er å vere i Guds nærleik. Då Gud blei inkarnert i kjøts likning, kom himmelriket nær i form av Kristi nærvere, medan vi idag har samfunn med Gud gjennom den Heilage Ande (talsmannen).

Ef. 4.30: "Gjer ikkje Guds Heilage Ande sorg, for Anden er det seglet de ber til utløysingsdagen."

Ef. 1,13-14: "I han er de merkte med eit segl, Den Heilage Ande som var lova, han som er pantet på arven vår til dess utløysinga kjem for Guds folk, til lov og ære for hans herlegdom."

Som vi ser er ikkje dette ein permament tilstand, men eit gudssamfunn vi har så lenge vi er her nede på jorda. (Kvifor trur du elles Paulus snakkar om ein utløysingsdag?) Eit pant er ein garanti, i dette tilfelle garanterar den Heilage Ande at Guds løfter til oss står ved lag. At Gud har lova ei framtid for sine born også etter det jordiske, noko vi klart ser av Guds Ord:

Hebr 11,13-16: "I tru døydde alle desse utan å ha fått det som var lova. Dei berre såg det langt borte og helsa det, og dei sanna at dei var framande og utlendingar på jorda. Dei som talar slik, syner at dei søkjer eit fedreland. Om dei hadde tenkt på det landet dei drog ut frå, hadde dei hatt tid til å fara attende. Men no er det eit betre land dei lengtar etter: det himmelske. Difor skjemmest ikkje Gud ved dei, men kallar seg deira Gud; for han har gjort ein by ferdig åt dei."

1. Kor 5,1-10: "For vi veit at om vår lekams jordiske hus vert nedrive, så har vi i himmelen ein bygning som er av Gud, eit evig hus som ikkje er gjort med hender. Medan vi er her, sukkar og lengtar vi etter å verta overkledde med vår bustad frå himmelen. For når vi er kledde i den, skal vi ikkje verta ståande nakne. Så lenge vi er i vårt jordiske telt, sukkar vi under børa. For vi vil ikkje verta avkledde, men overkledde, så det døyelege kan verta gløypt av livet. Den som har gjort oss budde til dette, er Gud, som har gjeve oss Anden til pant. Difor er vi alltid frimodige, endå vi veit at så lenge vi er heime i lekamen, er vi borte frå Herren. For vi ferdast i tru, ikkje i syn. Men vi er ved godt mot og vil heller flytta bort frå lekamen og heim til Herren. Difor, anten vi er heime eller borte, set vi vår ære i å vera han til hugnad. For vi skal alle fram for Kristi domstol, så kvar kan få att for det han har gjort medan han var i lekamen, anten godt eller vondt."

Prøv å les desse orda med ein open hug, og lat Guds Ande openberre dei store løftene om vår himmelske framtid. Ein kristen har alltid det beste i vente!

Så da må enten gud være litt dum, eller det som står der funnet opp av mennesker.

Ikkje som eg veit om. Tvert imot vert idag stadig meir av GTs fakta verifisert gjennom historiegransking og arkeologiske utgravingar. Vi har profetiar frå GT, som idag vert oppfylt rett framom augene våre. Døme på dette er opprettinga av Staten Israel og åndeleg fornying blant jødane (Es 36), Romatraktaten og EU (Dan 7), naturkatastrofer og aukande antal krigar, kjernefysiske våpen og moralsk forfall, innføring av implantert elektrisk chip for handel, som igjen banar veg for Antikrists totalitære imperium..

http://skjultsannhet.wordpress.com/2008/08/26/bevis-for-at-vi-lever-de-siste-dager/

http://www.nyhetsspeilet.no/2010/11/microchip-er-dyrets-merke/

Alt Guds Ord peikar på ein intelligens som står over vår menneskelege fatteevne, som står over og utanfor vår oppfatning av tid og rom, som vi kan stole på seier oss sanninga i sitt Ord.

Endret av HEAL
Lenke til kommentar

Ikkje som eg veit om. Tvert imot vert idag stadig meir av GTs fakta verifisert gjennom historiegransking og arkeologiske utgravingar. Vi har profetiar frå GT, som idag vert oppfylt rett framom augene våre. Døme på dette er opprettinga av Staten Israel og åndeleg fornying blant jødane (Es 36), Romatraktaten og EU (Dan 7), naturkatastrofer og aukande antal krigar, kjernefysiske våpen og moralsk forfall, innføring av implantert elektrisk chip for handel, som igjen banar veg for Antikrists totalitære imperium..

http://skjultsannhet.wordpress.com/2008/08/26/bevis-for-at-vi-lever-de-siste-dager/

http://www.nyhetsspeilet.no/2010/11/microchip-er-dyrets-merke/

Alt Guds Ord peikar på ein intelligens som står over vår menneskelege fatteevne, som står over og utanfor vår oppfatning av tid og rom, som vi kan stole på seier oss sanninga i sitt Ord.

Hva med syndefloden, at menneskene er mer en 6000 år gammel, at det ikke var folketelling når jesus ble født osv?

Lenke til kommentar

Hva med

1) syndefloden

2) at menneskene er mer en 6000 år gammel

3) at det ikke var folketelling når jesus ble født

1) Storflaumen er ikkje motbevist, men tvertimot støtta oppunder av moderne forsking: Kjelde

2) Den eldste personen Bibelen omtalar er Metusalem med sine 969 år. Heller ikkje dette er motbevist, og vi har ingen grunn til å sikkert slå fast at menneskenaturen alltid har vore slik som den er i dag.

3) Som du sikkert veit var Kvirinius landshovding i to perioder. Under den første av desse fann folketeljinga som Bibelen omtalar stad, i levetida til Herodes den store, dvs seinast 4 f.kr. Heller ikkje denne påstanden motbeviser noko som helst.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her verkar det som vi er samde ja.

Nja, du svarer ikke på om du ser Guds rike (himmelriket)

Himmelriket kom til jorden med Jesus Kristus for 2000 år siden.

Matt 3,2 "himmelriket er kommet nær!"

Matt 4,17 "himmelriket er kommet nær!"

Matt 10,7 Gå og forkynn: 'himmelriket er kommet nær!

Matt 16,19 "Jeg vil gi deg himmelrikets nøkler"

Før Jesus Kristus dro overførte Han himmelriket til sine displer.

Luk 22,29 "nå overdrar jeg riket til dere, slik som min Far har overdratt det til meg, for at dere skal spise og drikke ved mitt bord i mitt rike"

De kristne sitter nå til bords med Jesus Kristus i himmelriket (her på jorden)

For å forstå himmelriket må du hugse på at himmelen per definisjon er å vere i Guds nærleik. Då Gud blei inkarnert i kjøts likning, kom himmelriket nær i form av Kristi nærvere, medan vi idag har samfunn med Gud gjennom den Heilage Ande (talsmannen).

Ser du himmelriket eller ser du ikke himmelriket ?

Hvis du mener himmelriket kom og ble borte med Jesus Kristus ?

Hvilket rike var det da Jesus Kristus overdro til sine disipler ?

Lenke til kommentar

2) Den eldste personen Bibelen omtalar er Metusalem med sine 969 år. Heller ikkje dette er motbevist, og vi har ingen grunn til å sikkert slå fast at menneskenaturen alltid har vore slik som den er i dag.

Biologisk sett er det all grunn til å tvile på at mennesker noen sinne kan bli så gamle. De siste 10'000 årene har ikke mennesker forandret seg stort, og dersom det var i løpet av denne perioden Metusalem levde, så kan vi fastslå at det er feil. Men også lenger tilbake i tid er det tilnærmet umulig for noe menneske å leve så lenge.

Er du uenig? Ta diskusjonen med professorer i biologi. Jeg gidder ikke!

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Alle gjenfødde kristne har den Heilage Ande, som openberrar himmelriket for oss. Korleis kan Anden openberre dette for deg når du spottar han ved å bevisst forkaste Kristus i GT?

Nei, himmelriket er ikkje borte, men vi har det ikkje hos oss på same måten som då Kristus vandra iblant oss. I staden har vi den Heilage Ande, som manifesterar himmelriket gjennom Guds sanne kyrkjelyd:

Joh 16,7: "Men eg seier dykk som sant er: Det er til gagn for dykk at eg går bort. For går ikkje eg bort, kjem ikkje talsmannen til dykk. Men går eg bort, skal eg senda han til dykk."

Den Heilage Ande har som hovudoppgåve å peike på Kristus, dvs gjennom Ordet vise oss vegen til fred med Gud. (Joh 16,13-14) Denne rolla er tilsvarande Elieser si i 1. Mos 24, då han skulle finne kone til Isak. I dette frampeiket er Abraham lik Gud, Isak lik Kristus, Guds kyrkjelyd lik Rebekka, Sara lik Israel og kanaanearane lik det jordiske. På same måten som Rebekka følgde Elieser utan å ha sett Isak først, har vi også Anden til pant på at det Ordet seier om Kristus er sant, og vi kan som Rebekka istemme

1. Mos 24,57f: "Dei sa: «Vi skal ropa på jenta og spørja henne sjølv.» Så ropa dei på Rebekka og sa til henne: «Vil du fara med denne mannen?» Ho svara: «Ja, det vil eg.»"

Vi har fått del i Himmelriket som Anden har openberra for oss, og har fått i oppgåve å forkynne dette til alle folkeslag inntil Kristus igjen kjem tilbake til jorda (Matt 28,18-20), og hans kyrkjelyd skal bli rykka opp i skya til Kristi domstol og Lammets bryllaup. (1. Tess 4, 16f; Jfr. Enok i 1. Mos 5,22 som er eit bilete på kyrkjelyden før den store trengsel (parallell storflaumen))

http://www.kingdomofheaven.info/welcome11.htm

Biologisk sett er det all grunn til å tvile på at mennesker noen sinne kan bli så gamle.

Er du uenig? Ta diskusjonen med professorer i biologi. Jeg gidder ikke!

Biologisk sett er det all grunn til å tvile på jomfrufødselen og oppstoda frå dei døde også. Grunnen til at vi jamvel trur er at Ordet forkynner om ein allmektig gud som står over denne verda sine lover, som sjølv har skapt desse lovene og som opprettheld verda slik den er i dag:

Hebr 1,3: "Han er ei utstråling av Guds herlegdom og biletet av hans vesen, og han ber alt med sitt mektige ord."

Kvifor skulle ikkje ein allmektig gud gjere unntak frå sine eigne lover? Det er i strid med biologien, så absolutt, men kvifor er dette eit problem når det kjem til Gud?

Endret av HEAL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle gjenfødde kristne har den Heilage Ande, som openberrar himmelriket for oss....

Nei, himmelriket er ikkje borte, men vi har det ikkje hos oss på same måten som då Kristus vandra iblant oss. I staden har vi den Heilage Ande, som manifesterar himmelriket ....

Vi har fått del i Himmelriket som Anden har openberra for oss, og har fått i oppgåve å forkynne dette til alle folkeslag inntil Kristus igjen kjem tilbake til jorda (Matt 28,18-20), og hans kyrkjelyd skal bli rykka opp i skya til Kristi domstol og Lammets bryllaup. ...

Du ser ikke himmelriket, HEAL

Lammets bryllupsmåltid (Åp 19:9) begynte i det første århundre og pågår enda. De kristne sitter allerede til bords, de spiser og drikker i himmelriket, akkurat nå (Luk 22,29) Det er mer en nok brød og vin til alle, som i bryllupet i Kanan.

De skal ikke for noen domstol.

Joh 5:24 > Sannelig, sannelig, jeg sier dere: Den som hører mitt ord og tror på ham som har sendt meg, har evig liv og kommer ikke for dommen, men er gått over fra døden til livet.

Matt 8:11 > Mange skal komme fra øst og fra vest og sitte til bords med Abraham og Isak og Jakob i himmelriket. Men rikets barn skal kastes ut i mørket utenfor, der de gråter og skjærer tenner.»

Apropå det; hvor er Abraham og Isak og Jakob akkurat nå, HEAL ? I følge NT, ikke i følge GT !

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Lammets bryllupsmåltid (Åp 19:9) begynte i det første århundre og pågår enda. De kristne sitter allerede til bords, de spiser og drikker i himmelriket, akkurat nå (Luk 22,29) Det er mer en nok brød og vin til alle, som i bryllupet i Kanan.

Lammets bryllaup er ingen platonsk metafor, men ei konkret hending etter at Israel har sigra i Gogkrigen (Es 38-39) og krigen mot Antikrist og alle heidningefolka (Sak 12,3). Jødar og heidningar vil så verte stilt for Herrens domstol (Matt 25) før bryllaupet vert halde i Det Nye Jerusalem. Her vil kyrkjelyden vere ein del av brudgomen (Kristus), medan jødane skal vere kristi brud:

Jes 62,4-5: "Du skal ikkje lenger kallast «Den forlatne», og ditt land skal ikkje meir heita «Øydemark». Men du skal kallast «Mi kjære», og landet ditt skal heita «Kone». For Herren skal ha deg kjær, og landet ditt skal takast til ekte. Som ein ungdom gifter seg med ei møy, skal dine søner ta deg til ekte. Og som ein brudgom gleder seg over si brur, skal din Gud gleda seg over deg."

Bryllaupet i Kana er her eit bilete på denne bryllaupsfesten, som enno ikkje har funne stad.

http://home.online.no/~oskaredi/artikler/iskre.htm

De skal ikke for noen domstol.

2. Kor 5,10: "For vi skal alle fram for Kristi domstol, så kvar kan få att for det han har gjort medan han var i lekamen, anten godt eller vondt."

Ei kvar synd må stillast til dom, men ettersom som vi er rettferdiggjorde i Kristus har vi ingenting å frykte. Alle som står for Kristi domstol er frikjente ved tru, og vil få løn etter sitt arbeid for Guds rikes sak. Dvs etter motiv og uthald i tenesta.

Joh 5:24 > Sannelig, sannelig, jeg sier dere: Den som hører mitt ord og tror på ham som har sendt meg, har evig liv og kommer ikke for dommen, men er gått over fra døden til livet.

Skrifta viser ein tydeleg distinksjon mellom Kristi domstol (som kyrkjelyden skal stillast for) og Herrens domstol (der jødane og heidningfolka skal stillast til dom). Sjå her

Sitat: "Kristi domstol må ikke forveksles med Guds endelige domstol ”Den store hvite trone”. (Åp 20,11) Det siste gjelder spørsmålet om frelse eller fortapelse. Kristi domstol er derimot en belønningsdomstol."

Matt 8:11 > Mange skal komme fra øst og fra vest og sitte til bords med Abraham og Isak og Jakob i himmelriket. Men rikets barn skal kastes ut i mørket utenfor, der de gråter og skjærer tenner.»

Apropos det; hvor er Abraham og Isak og Jakob akkurat nå, HEAL ?

Hebr 11 seier klart at alle desse tre blei frelst ved tru. v.16: "Difor skjemmest ikkje Gud ved dei, men kallar seg deira Gud; for han har gjort ein by ferdig åt dei." Legg merke til at det ikkje her står at dei allereie har inntatt byen (Det nye Jerusalem). Sjå så dette i samband med v.39-40: "Alle desse fekk godt vitnemål for si tru, men dei opplevde ikkje å få det som var lova. For Gud hadde for vår skuld noko betre i tankar; dei skulle ikkje nå fullendinga utan oss." Luk 16,23 vitnar om at Abraham på dette tidspunkt er hos Herren, noko Paulus stadfestar geerelt i Fil 1,23. Alle truande vil i døden ha åndeleg samfunn med Gud i Kristus, men vi vil ikkje nå fullendinga (herlegdomslekamen) før denne verda si tid er omme.

1. Tess 4, 13-15: "Vi vil ikkje, brør, at de skal vera uvitande om dei som er avsovna; for de skal ikkje syrgja som dei andre, dei som er utan von. For så sant vi trur at Jesus døydde og stod opp, så skal òg Gud ved Jesus føra dei avsovna saman med han. Dette seier vi dykk med eit ord frå Herren: Vi som no lever og vert att til dess Herren kjem, skal ikkje koma i førevegen for dei som er avsovna."

Lenke til kommentar

Lammets bryllaup er ingen platonsk metafor,.... bryllaupet vert halde i Det Nye Jerusalem....

Hva slags bøker er det du leser, HEAL ? Det Nye Jerusalem er ikke en virkelig by hvor det skal holdes et bryllup.

Åp 21:2 > "jeg så den hellige by, det nye Jerusalem, stige ned fra himmelen, fra Gud, gjort i stand og pyntet som en brud for sin brudgom"

Åp 21:2 > "Kom, jeg skal vise deg bruden, Lammets hustru.» I Ånden førte han meg opp på et stort og høyt fjell og viste meg den hellige by Jerusalem"

Det Nye Jerusalem er et metafor for bruden. Byens tolv grunnsteiner er et metafor for de tolv Apostler som er en del av bruden.

Åp 21:2 > "Bymuren hadde tolv grunnsteiner, og på dem var det skrevet tolv navn, det var navnene til Lammets tolv apostler"

Bruden er det nye Israel, som Jesus Kristus skapte da det gamle Israel vendet Ham ryggen til fordel for andre konger.

Joh 19:15 > Pilatus sier da til jødene: «Se, her er kongen deres!» Men de ropte: «Bort med ham, bort med ham! Korsfest ham!» «Skal jeg korsfeste kongen deres?» spurte Pilatus. «Vi har ingen annen konge enn keiseren,» sa overprestene. Da overga han Jesus til dem for at han skulle korsfestes.

Det opprinelige Israel begynnte med Jakobs tolv sønner. Det var derfor Jesus Kristus valgte tolv Apostler når Han skapte det nye Israel.

Det Nye Jerusalem (bruden) er den første kristne menighet som sitter til bords med Jesus Kristus i himmelriket.

Åp 19:9 > Salige er de som er innbudt til Lammets bryllupsmåltid.

Alt er ferdig, HEAL Det er bare du som ikke ser det.

betrayal_at_last_supper.jpg

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...