A E S T H E T I C Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hei, har 2 steam brukere, med MW2 på den ene, men da jeg skifter fra den mw2 til den andre, så blir spillet "oppdatert". Jeg drar på den andre brukeren igjen og da jeg skal starte spillet står det "Failed to localize localization.cfg elns" så må jeg verifisere spillfilene og laste ned filene på nytt. Noen tips? mw2 er i common mappa Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hei, har 2 steam brukere, med MW2 på den ene, men da jeg skifter fra den mw2 til den andre, så blir spillet "oppdatert". Jeg drar på den andre brukeren igjen og da jeg skal starte spillet står det "Failed to localize localization.cfg elns" så må jeg verifisere spillfilene og laste ned filene på nytt. Noen tips? mw2 er i common mappa Nå har jeg bare en Steam bruker med MW2 men kanskje det blir en konflikt mellom filene (playerstats og alt det der) fordi de blir lagret på samma sted. Lenke til kommentar
DeQu Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 har ikke MW2 til steam selv, men godt mulig det blir konflikt om spillet er lagret i "*:\Steam\steamapps\common", iom at den laster de samme filene på alle brukere. Men hvorfor spille på flere accounter med samme spill? 0.o Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Har ikke hatt noen problemer med å ha flere brukere med mw2 som byttes på å spille. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 På den ene brukeren er spillet tysk og den andre engelsk. Har skifta på den engelske, men det bare fortsetter og sjer. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvorfor akkurat tysk?? Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Kjøpt tysk versjon av spillet o.O prøvde også å skifte fra tysk til engelsk, but no luck. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 LAst ned engelsk versjon? Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Prøvd det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå