Gå til innhold

Skifter bruker så skiftes språk på mw2...

Anbefalte innlegg

Hei, har 2 steam brukere, med MW2 på den ene, men da jeg skifter fra den mw2 til den andre, så blir spillet "oppdatert". Jeg drar på den andre brukeren igjen og da jeg skal starte spillet står det "Failed to localize localization.cfg elns" så må jeg verifisere spillfilene og laste ned filene på nytt. Noen tips? mw2 er i common mappa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har 2 steam brukere, med MW2 på den ene, men da jeg skifter fra den mw2 til den andre, så blir spillet "oppdatert". Jeg drar på den andre brukeren igjen og da jeg skal starte spillet står det "Failed to localize localization.cfg elns" så må jeg verifisere spillfilene og laste ned filene på nytt. Noen tips? mw2 er i common mappa

Nå har jeg bare en Steam bruker med MW2 men kanskje det blir en konflikt mellom filene (playerstats og alt det der) fordi de blir lagret på samma sted.

Lenke til kommentar

har ikke MW2 til steam selv, men godt mulig det blir konflikt om spillet er lagret i "*:\Steam\steamapps\common", iom at den laster de samme filene på alle brukere. Men hvorfor spille på flere accounter med samme spill? 0.o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...