Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem med ex.. Værste jeg har hvert med på!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

Ja,har fortalt henne alt. Og hvordan jeg føler meg nå. Men det hjalp lite

da syntes jeg det er hun som oppfører seg som en drittsekk.

Men, correct me if I am wrong :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selfølgelig bryr jeg meg. Denne jenta kunnet jeg prioritert fram for alt,og da mener jeg alt. Vet at jeg har driti på leggen. Men jeg fatter liksom ingenting her.. Alt ble bare brått,null kontakt. Fort som f. La på i telefonen og sa "Ha ett bra liv videre,fuck you".. Da tenker jeg hva faen lissom ? Denne jenta har jeg støttet i gode og onde dager.. Og hun har hatt sin del nedturer.

Og her sitter jeg,etter denne episoden og angrer som bare det. Pga jeg vil ikke miste denne jenta,men som sklir fort som faen ut av hendene mine..

Ja,har fortalt henne alt. Og hvordan jeg føler meg nå. Men det hjalp lite

da syntes jeg det er hun som oppfører seg som en drittsekk.

Men, correct me if I am wrong :)

Det som irriterer henne oppi det hele,er vell at jeg ikke fortalte det til henne. Menst ett par kolleger av henne gjorde det. Og den ser jeg og ! Men,jeg har igrunnen ingen forpliktelser til å si noe som helst til henne. selv om jeg skulle gjort det :/

Lenke til kommentar

Okei, du hører tydeligvis på ingen av oss her så jeg skal skrive mine siste ord:

- Du gjorde ingenting gale. Dere var ikke sammen på det aktuelle tidspunktet.

- At du fortsatt har følelser for henne etter et brudd er helt naturlig, men du burde ikke ha dårlig samvittighet, fordi du var IKKE utro.

- Hun ble sikkert litt såret av det du gjorde. Plusser du på at du oppfører deg som en kjerring nå, så ser hun sikkert sitt til å lage litt drama nå. Ikke gi etter.

- Jeg vedder nyrene mine på at hvis du lar henne være i fred et par dager og heller gjør noe fornuftig enn å sitte her og grine, så vil hun ta kontakt med deg.

Lenke til kommentar

Ja,men hun har jo ingen verdens grunn til å være sint ?? Denne jenta har jeg støttet alle tider,og vil forsette med det

Det har hun så absolutt. Saken hadde garantert vært en annen hvis hun hadde sovet i samme seng med eksen sin istedet for å bare sove på sofaen hans??

Det at du ikke ser det er litt trist egentlig, men sånn er nå verden. Dette er heller ikke bare ett fenomen som man ser hos jenter, hvor de faktisk blir såret når du sier at du har følelser for dem for så å gjøre noe som tilsier noe helt annet.

Lenke til kommentar

Du kan vel se at han bryr seg i denne tråden her?

JEG vet hvor jævlig en depresjon kan være, og for å finne en vei ut MÅ man nesten se hvordan følelsene er. Hvis han føler det er hans måte å finne det ut på, så er det absolutt ingen grunn for at han ikke skal gjøre det.

Jeg kan egentlig ikke gå utifra om han bryr seg eller ei noe særlig kun utifra denne tråden.

Alle har en depresjon ved ett eller annet tidspunkt i sitt liv, men det forandrer fremdeles ikke fakta om at han sa at han hadde følelser for henne for så å gjøre noe som tilsa noe helt annet, noe hun reagerte kraftig på. Det at man har en depresjon unnskylder ikke det man gjør, og ikke sier jeg heller at det han gjorde var direkte galt eller noe slikt, men det at hun reagerer som hun gjør er heeeelt naturlig, og heeeeelt forståelig.

Lenke til kommentar

Å rote med X tilsier ikke at man ikke har følelser for Y.

X og Y kan helt fint koeksistere, faktisk.

Det blir fremdeles motsigende, og vil fremdeles såre når han gjør noe som tilsier noe helt annet. Man går ikke rundt og roter med andre jenter når man har følelser for ei jente, spesielt ikke hvis man ikke vil ødelegge det mellom hverandre.

Lenke til kommentar

Buffy:

Sa da ingenting om at det ikke ville såre. Kun at det ene ikke automatisk utelukker det andre. Går helt fint å rote med X mens man har følelser for Y. Og ja, Y kan bli forbanna. Det kan forsåvidt X også. Til og med Z kan bli forbanna. Mens B gir en lang faen...

...man går ikke rundt og roter med andre jenter når man har følelser for ei jente, spesielt ikke hvis man ikke vil ødelegge det mellom hverandre? Altså. De hadde allerede slått opp......... Hallo i luken?!

Lenke til kommentar

...man går ikke rundt og roter med andre jenter når man har følelser for ei jente, spesielt ikke hvis man ikke vil ødelegge det mellom hverandre? Altså. De hadde allerede slått opp......... Hallo i luken?!

.. og han skriver videre at han ønsker å fortsette å være venn med henne. Hvor står det at det var ett kjærlighetsforhold jeg mente?

Lenke til kommentar

....

Vi fann rett og slett ut at vi passer bedre som venner, men jeg har forsatt følelser for dama. Men i helgen så var jeg ute på livet, young free and singel som de sier.. off.. Jeg satt i en badestamp med mange jenter, og spesielt 1 jente som var ganske deilig.. Jeg var jo som sakt drita full, og bjundte å tafste på denne jenta. Hun tok på meg tilbake,og der sat vi i 5min og koset oss.. Etter dette ble jeg helt ødlagd,for hjem og angret som faen.

Høres nå heller ut at hu syntes det ville vært bedre om dere kun er venner.

Men etter all dramaen du har beskrevet så vet jeg ikke helt.

Jeg ville gått videre med livet.

Edit:

Hmm, bør vel kanskje lese igjennom hele tråden før jeg kommer med et svar ;p

Edit2:

Kom meg bare til midt på side 2 før jeg følte det ble for dumt å lese videre.

For all del, liker du smerte og elsker å ha det jævligt.

Så bør du for all del ta kontakt og skape enda mere drama mellom dere, og for å gjøre ting enda bedre/verre så slå ned alle hun roter med eller i det hele tatt snakker med.

Jeeaazzzuuss.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Her har du oppsummering om hva du kan gjøre.

1. Er du forsatt venn med hun, og er med hun ofte går ikke følelsene vekk. Hvertfall ikke på lang tid, hvis du har ordentlige følelser nå. Det vil si, du kan ikke rote med noen andre mens du er venn med hun, fordi da klikker det tydeligvis vinkel for hun.

2. Du kan forlate hun, hvis hun blir sur for det enkle der, så syntes jeg ikke hun er verdt noe for deg uansett.

3. Du kan være venn med hun, gå rundt å rote med alle andre, men forsette å si at du enorme følelser for hun. Ikke bare vil dere få utrolig mye spennende drama sammen, men i tillegg ender det med at hun sikkert går til angrep på deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...