lillepy Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 lol. som jente selv mener jeg det er det unormalt å klikke helt over at exen har seg med noen e.l.. slo selv opp med han jeg sammen med før, for ett og et halvt år siden, og det ligger jo litt følelser igjen.. han fikk seg ny dame for en stund siden (de har slått opp nå da) og da klarte jeg å tenke ting som 'herregud hvorfor er han sammen med hu? han skal jo like meg...... eh... vent...!' å det at du savner henne er nok helt normalt, men det betyr ikke nødvendigvis at hun 'er den rette'... bare kom deg over det, ikke prøv å tenk på henne, og ha det gøy med andre jenter/finn deg en ny kjæreste. Hun savner deg sikkert litt også, sånn egentlig, men som sagt er sånt normalt... ting blir så uvant i den perioden, man er alene, og føler seg fremdeles knyttet til den personen man delte livet med tidligere... men bare overse henne for en stund, la henne roe seg ned. om en stund kan du vel kontakte henne og forsøke å bli ordentlige venner. Virker som at hun er litt forvirret nå.. Men så hjelper det heller ikke for noen av dere å drive å ksoe og rote med hevrandre nå og da... gi deg selv litt tid fra henne... 1 Lenke til kommentar
jaaee Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Er dere 12 år eller? Dere slo opp fordi dere ikke passet sammen, og ville heller være venner. Helt streit det. Men venner legger seg da ikke oppi hvem man puler på eller? ÅNEI en venn overnattet på sofaen hos en ex... KRIIIISE. Get over yourself. Det samme gjelder henne. Er det såpass med sjalusi ute å går hos dere begge, burde dere revurdere om dere burde ha noe som helst kontakt. Lite poeng i at dere er "venner" når dere tydeligvis ikke takler en helt vanlig helg uten å klikke mongo. 12 år ? Desverre. Revurdere kontakten,tror jeg rett og slett jeg skal gjøre. Ja,sjalusien går og svirrer. Og det er faen ikke lett og la vere heller. Lenke til kommentar
jaaee Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Takk for et bra svar lillepy ! Er nokk forvirret begge 2.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg ser ikke helt problemet. Dere er jo ikke sammen lenger? Lenke til kommentar
jaaee Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Jeg ser ikke helt problemet. Dere er jo ikke sammen lenger? Problemet er vell at vi slo opp for 2 uker side. Jeg har forsatt følelser for dama,men likevell rotet jeg de til i helgen. Og jeg klarer ikke å få henne uto hodet mitt. Letteste hadde vell vert å slettet nr,mail å alt det der. Men klarer det bare ikke. Endret 30. mars 2011 av Runar Fjernet sitat av slettet innlegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg skjønner henne godt. Du sier først at du fremdeles har følelser for henne og vil bli sammen med henne, for så å dra på fylle og tafse på en annen deilig jente? Selvmotsigende much? Greit, du gjorde noe dumt, ALLE kan finne på noe dumt i fylla, men du kan jo ikke gjøre noe annet enn å ta på deg ansvaret for det du gjorde og konsekvensene som kommer etterpå. Snakk med henne og prøv å forklare det du føler og hvorfor du gjorde som du gjorde hvis du ønsker å fremdeles ha en sjangs hos x'en din, hvis ikke så er det bare å la ting ligge som de er. Er ingen vits å pille på ett sår, det gjør bare så det tar lenger tid for såret å bli leget. Det kalles å være deprimert, tipper han ville prøve å se om han kunne få samme følelsen med den jenten som med exen, noe han ikke fikk og ble derfor lei seg fordi han hadde ett "affære" noe han ikke hadde engang. Bli kvitt den kjerringen og kom deg over depresjonen, det eneste hun gjør er å forlenge den med å være en drittsekk. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det kalles å være deprimert, tipper han ville prøve å se om han kunne få samme følelsen med den jenten som med exen, noe han ikke fikk og ble derfor lei seg fordi han hadde ett "affære" noe han ikke hadde engang. Bli kvitt den kjerringen og kom deg over depresjonen, det eneste hun gjør er å forlenge den med å være en drittsekk. Deprimert eller ei, jeg skjønner henne fortsatt, og jeg hadde nok heller ikke reagert noe bedre hvis en kar som påsto at han likte meg veldig godt rotet rundt med ei annen i fylla. Depresjon er ingen unnskyldning for å være en drittsekk. Lenke til kommentar
icanhasyellow Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Tro meg, det er ikke bare gutter som gjør dumme ting! Er jente, men har gjort meget mye dumt. Hadde en nogelunde lik situasjon med x'en min. Vi hadde slått opp, og så rota vi litt på en fest. Brått fant jeg megselv med en annen gutt, halvnaken. Selvom x'en min og jeg ikke var sammen, så ble han skikkelig sur på meg. Tror han begynte å gråte.. Men livet går videre. Det er mange fisk i havet, selv om de ikke frister like mye. Gi degselv litt tid. Finn degselv igjen. Se filmer, skriv dagbok. Dagbok er ålreit, for da kan du se hvor mye du har vokst. Stå på! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Det kalles å være deprimert, tipper han ville prøve å se om han kunne få samme følelsen med den jenten som med exen, noe han ikke fikk og ble derfor lei seg fordi han hadde ett "affære" noe han ikke hadde engang. Bli kvitt den kjerringen og kom deg over depresjonen, det eneste hun gjør er å forlenge den med å være en drittsekk. Deprimert eller ei, jeg skjønner henne fortsatt, og jeg hadde nok heller ikke reagert noe bedre hvis en kar som påsto at han likte meg veldig godt rotet rundt med ei annen i fylla. Depresjon er ingen unnskyldning for å være en drittsekk. Så vidt jeg har forstått var de ikke sammen, de var heller ikke separert, men de var single. Er man singel har man fullstendig rett til å være med hvem man vil, og gjøre hva man vil. Hun kan ikke ha en eller annen syk kontroll over han, når de ikke har noe bånd unntatt ett vennskap som ikke virker bra i det hele tatt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Så vidt jeg har forstått var de ikke sammen, de var heller ikke separert, men de var single. Er man singel har man fullstendig rett til å være med hvem man vil, og gjøre hva man vil. Hun kan ikke ha en eller annen syk kontroll over han, når de ikke har noe bånd unntatt ett vennskap som ikke virker bra i det hele tatt. Uansett hva de var så påsto han at han fremdeles hadde følelser for henne, så da skjønner jeg at hun reagerte som hun gjorde. Det spiller ingen rolle om man er sammen eller ikke eller whatever. Syns jeg leser så ekstremt mange tråder her inne i det siste hvor gutter ikke forstår seg på jenter, siden de sier en ting også gjør de noe annet som virker helt motstridende mot det de sa. Samme greia, bare at man her har en forhistorie som virker litt større enn det å være i den begynnende fasen hvor man utvikler ett forhold. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Du får ta et standpunkt ellers vil du ødelegge mye for deg selv. Tenk over hvorfor det først ble slutt. Er henne virkelig vært det? Det er viktig å samle alle tankene og reflektere over saken. I denne situasjonen her er det nok best å gjøre det slutt burde du kutte all form for kommunikasjon med henne om mulig. Jeg mener ikke permanent, men i begynnelsen. Dere er knyttet sammen, har delt mye og du føler deg trygg rundt henne. Disse følelsene er nok det som gjør at du vil bli sammen med henne igjen, selv om det kanskje ikke det beste. Kutter du ut all kommunikasjonen vil det være tøft i starten, men du slipper å bli minnet om henne hele tiden. Prøv også å tenke på noe annet. Gjør gjerne en del aktiviteter og vær med venner. Sitter du alene en stund alene kan du fort få tankene dine over på henne, og det vil du IKKE! Akkurat nå synes jeg du burde ta et standpunkt en gå rundt forvirret og piner deg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Så vidt jeg har forstått var de ikke sammen, de var heller ikke separert, men de var single. Er man singel har man fullstendig rett til å være med hvem man vil, og gjøre hva man vil. Hun kan ikke ha en eller annen syk kontroll over han, når de ikke har noe bånd unntatt ett vennskap som ikke virker bra i det hele tatt. Uansett hva de var så påsto han at han fremdeles hadde følelser for henne, så da skjønner jeg at hun reagerte som hun gjorde. Det spiller ingen rolle om man er sammen eller ikke eller whatever. Syns jeg leser så ekstremt mange tråder her inne i det siste hvor gutter ikke forstår seg på jenter, siden de sier en ting også gjør de noe annet som virker helt motstridende mot det de sa. Samme greia, bare at man her har en forhistorie som virker litt større enn det å være i den begynnende fasen hvor man utvikler ett forhold. Ja, jeg har fortalt min eks flere ganger at jeg har hatt følelser for hun. Derimot har ikke hun blitt sur hvis jeg har prøvd å få mer forståelse over de følelsene ved hjelp av andre jenter. Han prøvde, merket at han følte seg dårlig etterpå, og ga seg. Ser ikke problemet eller hva han gjorde galt? Det eneste han prøver er å få vekk en depresjon og få en jente han kan være glad i og holde rundt. Til syvende og sist tror jeg det eneste han prøver på er å få kontroll over følelsene sine, og det får han kjeft av eksen sin for nå. Endret 31. mars 2011 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
jaaee Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Korrekt BerZerk. Hvorfor jeg gjorde det jeg gjorde,vet jeg ikke. Men,jeg angret som en jævel dagen etterpå. Og det gjør jeg ennå. Bli ilag igjenn med dama kommer nokk ikke til og sje,men vil vertfall ha henne som en venn ! Og jeg synes at de burde gå greit får henne å være venn med meg,selv om jeg gjorde det der. Skal vell ikke kunne ødlegge vennskapet våres pga det der? :o Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Ja, jeg har fortalt min eks flere ganger at jeg har hatt følelser for hun. Derimot har ikke hun blitt sur hvis jeg har prøvd å få mer forståelse over de følelsene ved hjelp av andre jenter. Han prøvde, merket at han følte seg dårlig etterpå, og ga seg. Ser ikke problemet eller hva han gjorde galt? Det eneste han prøver er å få vekk en depresjon og få en jente han kan være glad i og holde rundt. Til syvende og sist tror jeg det eneste han prøver på er å få kontroll over følelsene sine, og det får han kjeft av eksen sin for nå. Det er så forskjellige måter å reagere på diverse situasjoner utifra hvem du spør, så det å bruke situasjonen med din eks som ett eksempel på hvorfor akkurat denne situasjonen er unormal eller uforståelig blir for dumt. Det å prøve å være en kontrollerende eks er veldig forskjellig fra å reagere på at karen du elsket og som også elsket deg går på andre jenter etter å ha gitt inntrykk for at han fremdeles har følelser for deg. Det at han føler at det er en form for manipulasjon er jo ikke hennes feil, skal hun liksom holde inn sine følelser og reaksjoner for å skåne han? En annen ting jeg ønsker å kommentere: det at hun sendte han en melding etterpå hvor hun skrev at hun skal pule på mange andre syns jeg er hennes måte å si ''fuck deg din løgner, se hvordan mitt liv går videre''. Hvor forskjellig er egentlig det fra å rote med andre? Sa noen noe om å gå videre med livet sitt? Bah, break ups er nesten aldri ett pent syn uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Jeg synes ikke det, men jenter har kompliserte hjerner så det er vel egentlig de du burde få tips fra Ta å snakk med hun, klarer hun det ikke så vent en uke eller to. Hvis hun virkelig trenger deg som venn tar hun kontakt. @Buffyannesummers: Nei hun behøver ikke å skåne ham. Uansett så er han singel, altså ikke sammen med hun. Og da mener jeg at han har rett til å prøve seg med andre jenter, hvis det er på den måten han får mer informasjon om hvor alvorlig hans følelser er for hun. Ja han har sagt til hun at han har/hadde følelser for hun, men det hindrer ikke fakta at han har sine egne valg. Og at hun blir sur, altså jævlig sur på grunn av det er for meg bare merkelig. Ja, jeg skjønner at hun kan bli litt gretten, men at hun skulle bli såpass sur ser jeg virkelig ikke grunnen til. Det jeg lurer på trådstarter, har du fortalt henne om hvordan du følte deg etterpå? Hvis du ikke har det så anbefaler jeg å gjøre det. Endret 31. mars 2011 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Og jeg synes at de burde gå greit får henne å være venn med meg,selv om jeg gjorde det der. Skal vell ikke kunne ødlegge vennskapet våres pga det der? :o Slutt med det der, la henne få være sint! Noe av det verste man kan gjøre er å prøve å fortelle folk hva de skal føle og ikke føle. Hvis du er hennes venn så støtt henne, vis at du bryr deg. Lenke til kommentar
jaaee Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg synes ikke det, men jenter har kompliserte hjerner så det er vel egentlig de du burde få tips fra Ta å snakk med hun, klarer hun det ikke så vent en uke eller to. Hvis hun virkelig trenger deg som venn tar hun kontakt. Takk Sikkert det greieste og vente til hun har roet seg,og hun kontakter meg ja. Lenke til kommentar
jaaee Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Og jeg synes at de burde gå greit får henne å være venn med meg,selv om jeg gjorde det der. Skal vell ikke kunne ødlegge vennskapet våres pga det der? :o Slutt med det der, la henne få være sint! Noe av det verste man kan gjøre er å prøve å fortelle folk hva de skal føle og ikke føle. Hvis du er hennes venn så støtt henne, vis at du bryr deg. Ja,men hun har jo ingen verdens grunn til å være sint ?? Denne jenta har jeg støttet alle tider,og vil forsette med det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Og jeg synes at de burde gå greit får henne å være venn med meg,selv om jeg gjorde det der. Skal vell ikke kunne ødlegge vennskapet våres pga det der? :o Slutt med det der, la henne få være sint! Noe av det verste man kan gjøre er å prøve å fortelle folk hva de skal føle og ikke føle. Hvis du er hennes venn så støtt henne, vis at du bryr deg. Du kan vel se at han bryr seg i denne tråden her? JEG vet hvor jævlig en depresjon kan være, og for å finne en vei ut MÅ man nesten se hvordan følelsene er. Hvis han føler det er hans måte å finne det ut på, så er det absolutt ingen grunn for at han ikke skal gjøre det. Lenke til kommentar
jaaee Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Det jeg lurer på trådstarter, har du fortalt henne om hvordan du følte deg etterpå? Hvis du ikke har det så anbefaler jeg å gjøre det. Ja,har fortalt henne alt. Og hvordan jeg føler meg nå. Men det hjalp lite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå