Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem med ex.. Værste jeg har hvert med på!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er som oss andre :p

Dårlig gjort av dem å fortelle henne det, men gjort er gjort. Jeg hadde ihvertfall prøvd å møte henne face to face for å få snakket ut litt..

Gjor et tappert forsøk istad, men da var det nummeret før jeg fikk meg en på trynet :p

Lenke til kommentar

Og der ringte hun og sa hun skulle pule rundt.. og hun mener de.. faen alså

Det går bare utover henne :tease:

Er litt tungt får meg også,siden jeg har følelser for henne.. Burde jeg gjøre noe,si noe ? Sku likt å banka dritten ut av den exen hennes

Lenke til kommentar

Ïkke si noe. Lat som ingenting. Vet det er veldig vanskelig og man kan gå på veggen, men hvis hu skal drive på sånn så er hun ikke verdt å ta vare på.

Kanskje hu du tafset på er mer å satse på??? Dessuten er det bedre å angre på noe du har gjort, enn ikke å ha gjort.

Lenke til kommentar

Blir så jævlig irritert av sånne kjerringer.

Hvorfor hun griner som bare et kvinnemenneske kan er helt klart, det må føles kjipt å bli satt på andre rekke for en gangs skyld.

Det du burde forholde deg til er at dere var begge singel denne aktuelle helgen, og du gjorde ingenting med noen som helst. Få henne ned på jorden igjen.

Lenke til kommentar

Ïkke si noe. Lat som ingenting. Vet det er veldig vanskelig og man kan gå på veggen, men hvis hu skal drive på sånn så er hun ikke verdt å ta vare på.

Kanskje hu du tafset på er mer å satse på??? Dessuten er det bedre å angre på noe du har gjort, enn ikke å ha gjort.

Skal klare og lat ver og snakke til henne. Er vansklig ja,men skal klare det :)

Nei,hun er garantert ikke noe og satse på. (kjenner henne fra før) :p Men fy faen det er hardt dette her

Blir så jævlig irritert av sånne kjerringer.

Hvorfor hun griner som bare et kvinnemenneske kan er helt klart, det må føles kjipt å bli satt på andre rekke for en gangs skyld.

Det du burde forholde deg til er at dere var begge singel denne aktuelle helgen, og du gjorde ingenting med noen som helst. Få henne ned på jorden igjen.

Takk ! Kjekt og få vite at det ikke er bare meg det er noe galt med. Kan nesten ikke ta "fylla har skylla" heller..

Lenke til kommentar

Hvis hu nye ikke er å satse på, så kan du jo hadde det morro med henne uten forpliktelser....

Bare vent, gi det litt tid, så møter du nok en helt spesiell person der du minst aner det.;)

Et godt råd: Har du en kompis som du stoler 100% på og er saklig å snakke med, så snakk med han om det. Gå inne med sånne ting for seg selv er ikke bra. Og ikke drikk deg sørpe dritings hvis du ikke klarer å kontrollere følelsene. Da driter du deg ut og gjør ting værre, særlig med en telefon i nærheten.

Lenke til kommentar

Hvis hu nye ikke er å satse på, så kan du jo hadde det morro med henne uten forpliktelser....

Bare vent, gi det litt tid, så møter du nok en helt spesiell person der du minst aner det.;)

Et godt råd: Har du en kompis som du stoler 100% på og er saklig å snakke med, så snakk med han om det. Gå inne med sånne ting for seg selv er ikke bra. Og ikke drikk deg sørpe dritings hvis du ikke klarer å kontrollere følelsene. Da driter du deg ut og gjør ting værre, særlig med en telefon i nærheten.

Ja,har bare ikke "sanne" kompisser om du fårstår..Var igrunnen derfor jeg starta denne tråden her,får å få et råd eller 20 :p Ja,har slått opp med jenter før,og driter meg alltid ut når jeg drikker når helga kommer.. Flaska skal vertfall stå på hylla noen uker til :)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner henne godt. Du sier først at du fremdeles har følelser for henne og vil bli sammen med henne, for så å dra på fylle og tafse på en annen deilig jente? Selvmotsigende much?

Greit, du gjorde noe dumt, ALLE kan finne på noe dumt i fylla, men du kan jo ikke gjøre noe annet enn å ta på deg ansvaret for det du gjorde og konsekvensene som kommer etterpå.

Snakk med henne og prøv å forklare det du føler og hvorfor du gjorde som du gjorde hvis du ønsker å fremdeles ha en sjangs hos x'en din, hvis ikke så er det bare å la ting ligge som de er. Er ingen vits å pille på ett sår, det gjør bare så det tar lenger tid for såret å bli leget.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner henne godt. Du sier først at du fremdeles har følelser for henne og vil bli sammen med henne, for så å dra på fylle og tafse på en annen deilig jente? Selvmotsigende much?

Greit, du gjorde noe dumt, ALLE kan finne på noe dumt i fylla, men du kan jo ikke gjøre noe annet enn å ta på deg ansvaret for det du gjorde og konsekvensene som kommer etterpå.

Snakk med henne og prøv å forklare det du føler og hvorfor du gjorde som du gjorde hvis du ønsker å fremdeles ha en sjangs hos x'en din, hvis ikke så er det bare å la ting ligge som de er. Er ingen vits å pille på ett sår, det gjør bare så det tar lenger tid for såret å bli leget.

Ja,jeg sjønner henne på ETT vis jeg også,men sjønner meg selv også kan du si :p Men har ikke sakt jeg vil bli ilag med henne igjenn,men har følelser for henne ja. Slo opp ilag, får det funket rett og slett ikke. Har innrømmet alt,og tatt alt ansvar,men har lite lyst til å miste en fantastisk person. Vil ver venn med henne vertfall !

Lenke til kommentar

Ta deg for helvete sammen.

Dere slo opp fordi dere mente det ikke gikk særlig bra. For det første er det et godt tegn på hva du burde tenke på - erfaringer. Men så driver du og savner henne og alt det emosjonelle tullet som alle går gjennom når de innser bruddet - følelser.

Så har du det gøy som singel, slik du burde, og prøver deg på andre jenter. Ingenting gale i det. Hvorfor denne dama skal reagere slik hun gjør er for meg uforståelig. At du har følelser for henne skal ikke spille noen rolle.

Det du burde gjøre er å slutte å "ta ansvar" for ting du har gjort. Selvfølgelig skal du ta ansvar for handlinger du gjør, men du skal ikke ha noe dårlig samvittighet for det du har gjort med denne andre jenten. Og hvis hun prøver å gi deg det, noe hun helt sikkert gjør, så må du bare løse dette problemet ved roten.

Endret av Winston Wolf
Lenke til kommentar

Ta deg for helvete sammen.

Dere slo opp fordi dere mente det ikke gikk særlig bra. For det første er det et godt tegn på hva du burde tenke på - erfaringer. Men så driver du og savner henne og alt det emosjonelle tullet som alle går gjennom når de innser bruddet - følelser.

Så har du det gøy som singel, slik du burde, og prøver deg på andre jenter. Ingenting gale i det. Hvorfor denne dama skal reagere slik hun gjør er for meg uforståelig. At du har følelser for henne skal ikke spille noen rolle.

Det du burde gjøre er å slutte å "ta ansvar" for ting du har gjort. Selvfølgelig skal du ta ansvar for handlinger du gjør, men du skal ikke ha noe dårlig samvittighet for det du har gjort med denne andre jenten. Og hvis hun prøver å gi deg det, noe hun helt sikkert gjør, så må du bare løse dette problemet ved roten.

Er lettere sakt en gjort de !

Men ja,har de flott som singel,men savner henne noe jævlig på samme tid. Men ja,jeg vet det er flere fisker i havet,så det greieste er vell bare rett og slett drite i hele greia og komme meg videre ?

Lenke til kommentar

Er dere 12 år eller?

Dere slo opp fordi dere ikke passet sammen, og ville heller være venner. Helt streit det. Men venner legger seg da ikke oppi hvem man puler på eller?

ÅNEI en venn overnattet på sofaen hos en ex... KRIIIISE.

Get over yourself.

Det samme gjelder henne.

Er det såpass med sjalusi ute å går hos dere begge, burde dere revurdere om dere burde ha noe som helst kontakt.

Lite poeng i at dere er "venner" når dere tydeligvis ikke takler en helt vanlig helg uten å klikke mongo.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...