Gravlaks Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hei, jeg kommer fra Gardermoen med flybuss og går av på Helsfyr i Oslo. Kan noen gi meg nøyaktig posisjon på hvor bussen stopper? Link til googlemaps, gulesider.no, eller GPS-koordinater mottas med takk Jeg skal videre derfra og har dårlig tid, så vil vite nøyaktig hvor jeg havner. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Foreslår at du ringer og spør, flere bussselskaper med telefonnummer her: toandfrom.org/airport/xoslo.html Endret 30. mars 2011 av fiberkanin Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 I busslommen her: Google maps Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hvis du skal ta tbanen videre, så er det snakk om 5 meter unna inngangen. Lenke til kommentar
Gravlaks Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Takker for svar! Jeg kan forøvrig informere i fall andre dukker opp i denne tråden at returbussen (flybussen) er her (google maps) Endret 3. april 2011 av Gravlaks 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå