oslo121 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Samsung Galaxy S: leste at den offisielle updaten til Gingerbread skulle komme i dag, men den har ikke kommet på Kies hos meg enda. Noen som vet noe eller har den allerede? update: http://www.amobil.no/artikler/galaxy_s_faar_android_2_3-/93409 siden jeg har tele 2 betyr det det da at jeg ikke kan oppdatere før i Mai? Endret 30. mars 2011 av oslo121 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg har en HTC Desire HD. Har fått vite at alle med DHD skal få den innen juni. Så jeg tror det tar tid før alle får den tilgjengelig. Kan godt ta noen dager. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Dette med at man er nødt til å ha en Windows-PC for å oppdatere telefonen, er det noe Samsung-kjøpere blir advart mot i butikken? Det er jo egentlig ganske fantastisk at de slipper unna med det når en av fordelene man ofte trekker fram med Android er OTA-updates, og det at man ikke er lenket til en datamaskin med Android. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg vil bare ha et svar på spørsmålet jeg om det er mulig? hehe Les linken før dere svarer Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Leste linken, men der stod det jo svart på hvitt at du får oppdateringen i midten av april om telefonen din ikke er operatørlåst, og i midten av mai dersom telefonen din er operatørlåst. Jeg regner med at du også leste det Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Tele2 sluttet å operatørlåse telefonene sine for en god stund tilbake. Så du må sansyneligvis ikke vente til mai. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 spørsmålet mitt er jo om telefonen min er operatørlåst da om jeg har tele 2? eller åssen det fungerer`? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hvis det hurts sier er sant så har den ikke operatørlås. Og operatørlås varer ikke evig heller. Lenke til kommentar
mix0r Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Tast inn *#7465625# Der ser du om telefonen er operatørlåst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå