Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hei. Jeg lurer på om jeg deaktiverer firewallen som blir brukt i Windows (ikke bare windows firewall men andre også) vil det gi noen store konsekvenser? Fordi har ikke ruteren en egen firewall? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det er ikke noe problem å deaktivere den så lenge du er bak routerens brannmur. Det kan faktisk skape noen problemer å kjøre flere brannmurer etter hverandre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Det er ikke noe problem å deaktivere den så lenge du er bak routerens brannmur. Det kan faktisk skape noen problemer å kjøre flere brannmurer etter hverandre. Akkurat nå bruker jeg COMODO Firewall. På den kan man velge å gi tillatelse til programmer med å få internetttilgang og sånt. Hvordan gjør Firewallen i ruteren dette? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Brannmuren i firewallen er normalt ikke like streng/utbygd som en pcstyrt eller en dedikert brannmur. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Aha, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå