Gå til innhold

Fiskeplasser i hordaland og omegn.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ka har dere tenkt å fiske fornoe da? ER jo mange flotte plasser til å drive med meite i sjøen i sunnhordaland og nord rogaland. :)

 

Det rømte en del laks ifjor fra et anlegg i stord området og siden minimalt av de ble fanget så kan jo det kanskje være en mulighet? Vet det skal være et kraftverkutslipp i området og der kan det samle seg en del laks.

Lenke til kommentar

Ka har dere tenkt å fiske fornoe da? ER jo mange flotte plasser til å drive med meite i sjøen i sunnhordaland og nord rogaland. :)

 

Det rømte en del laks ifjor fra et anlegg i stord området og siden minimalt av de ble fanget så kan jo det kanskje være en mulighet? Vet det skal være et kraftverkutslipp i området og der kan det samle seg en del laks.

Heimplassen dette her. Vannkraftsverk fisking etter laks frister egentlig lite. Da er det flust av plasser.

De lokale fiskevannene her frister heller ikke særs.

Må jo kombinere det med noko øl og ;)

 

Tenkt tanken på Suldalslågen, men har ikkje noko kjennskap til det. Frister egentlig mest med ein tur innover i landet. Odda/Voss eller noko i den dur.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ta deg en tur inn til skogseidvannet så kan dere leie båt og telte i en av de mange øyene der. Vannet huser som kjent norges største røyer og også vestlandets største storørret stamme. :)

 

Ellers har eg nettop hatt meg en 2dagers tur til sognefjorden og fisket sjøørret med flue der eg perset med en fisk på 2.3kg. :)

 

Mange muligheter men du må vel kanskje spesifisere mer. :)

Lenke til kommentar

Mange muligheter men du må vel kanskje spesifisere mer. :)

Åpen for det meste. Lokasjoner er helst Hordaland eller Nord Rogaland.

Type Fisk: Helst Ferskvann/Elver. Bor ved sjøen. Fasiliteter i området kan jo være interressant.

Camping og mulighet før ØL er nesten et MUST. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...