Gå til innhold

Firefox 4 får en 6er i terningkast på Android mobiler. Hvilken nettleser synes dere er best?

Anbefalte innlegg

http://www.dinside.no/866360/mozilla-firefox-4-for-android

kom akkurat over denne linken.

Har tenkt å laste ned en ny nettleser og lurer derfor på hvilken jeg burde velge.

Ser nye firefox 4 får en 6er på dinside.no. Hører også mye bra om Dolphin HD og Opera 11.

er disse uansett bedre enn den vanlige nettleseren som følger med mobilen?

Har en Samsung Galaxy S om det hjelper.

Endret av oslo121
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Firefox støtter ikke flash. Jeg liker ikke flash, men nettsider som er nødvendige for meg bruker det, dessverre. Så da fortsetter jeg med Dolphin Browser HD. Den litt lettere Dolphin Browser Mini er også veldig god og virker kjappere, liker også utseende på den bedre.

Lenke til kommentar

Hvilken er best av Dolphin ( mini eller HD? ) og Opera da? Virker som det er de to folk er mest fornøyd med. Greit om den støtter flash.

Og er de veldig mye bedre enn nettleseren som følger med mobilen? ( i mitt tilfelle Galaxy S )

Endret av oslo121
Lenke til kommentar

Hvilken er best av Dolphin ( mini eller HD? ) og Opera da? Virker som det er de to folk er mest fornøyd med. Greit om den støtter flash.

Og er de veldig mye bedre enn nettleseren som følger med mobilen? ( i mitt tilfelle Galaxy S )

Jeg har brukt Opera lite og Dolphin Brower HD mye. Synes HD-en er best av de i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...