oslo121 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) http://www.dinside.no/866360/mozilla-firefox-4-for-android kom akkurat over denne linken. Har tenkt å laste ned en ny nettleser og lurer derfor på hvilken jeg burde velge. Ser nye firefox 4 får en 6er på dinside.no. Hører også mye bra om Dolphin HD og Opera 11. er disse uansett bedre enn den vanlige nettleseren som følger med mobilen? Har en Samsung Galaxy S om det hjelper. Endret 30. mars 2011 av oslo121 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Har lest Står til og med ingen spesielle ulemper Tror jeg skal starte med Firefox på mobil igjen isteden for Dolphin Browser HD EDIT: Har en HTC Desire HD Endret 30. mars 2011 av BloodyDestiny Lenke til kommentar
wafler Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Kommentarene på amobil.nos sak om Firefox4 tilsier at det omtrent er noe drit på Androidmobiler, tregt og ressurskrevende. Verdt å ta med seg kanskje Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Man pleier vel ikke å kjøre masse programmer samtidig på mobil? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Har hørt mye negativt om firefox 4 til android, men ikke giddet prøve den selv. Ble derimot veldig positivt overasket over opera 11 som føles mye raskere enn stock browser på min optimus 2x. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Tipper det kanskje er forskjellig fra mobil til mobil? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg vil personlig anbefale den nye Opera mobil 11 til android. Rask og stabil. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Har Opera 11 også sånne tillegg? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg er selv superfornøyd med Miren Browser. Lynrask og den har etter min mening den smootheste pinch to zoomen. https://market.android.com/details?id=cn.miren.browser&feature=search_result Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Den virker ukjent. Den ene anmeldelsen som er der sier at den er treg. Men som sagt er det kanskje forskjell fra mobil til mobil? Lenke til kommentar
twb Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Firefox støtter ikke flash. Jeg liker ikke flash, men nettsider som er nødvendige for meg bruker det, dessverre. Så da fortsetter jeg med Dolphin Browser HD. Den litt lettere Dolphin Browser Mini er også veldig god og virker kjappere, liker også utseende på den bedre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Har Dolphin Browser Mini Flash? Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Hvilken er best av Dolphin ( mini eller HD? ) og Opera da? Virker som det er de to folk er mest fornøyd med. Greit om den støtter flash. Og er de veldig mye bedre enn nettleseren som følger med mobilen? ( i mitt tilfelle Galaxy S ) Endret 30. mars 2011 av oslo121 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvilken er best av Dolphin ( mini eller HD? ) og Opera da? Virker som det er de to folk er mest fornøyd med. Greit om den støtter flash. Og er de veldig mye bedre enn nettleseren som følger med mobilen? ( i mitt tilfelle Galaxy S ) Jeg har brukt Opera lite og Dolphin Brower HD mye. Synes HD-en er best av de i hvertfall. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Dolphin Mini er min favoritt! Rask, gestures faner, i det hele tatt. Er det bare jeg som ikke får opp Google Bilder med Miren Browser? (som i å søke på bilder, ingenting kommer) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Testa Firefox før i dag. Treigeste jeg har opplevd. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Dolphin Mini er min favoritt! Rask, gestures faner, i det hele tatt. Er det bare jeg som ikke får opp Google Bilder med Miren Browser? (som i å søke på bilder, ingenting kommer) men har den flash da?? Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ja, hvertfall hvis du har Froyo. Kan jo google det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Firefox tok mye plass, tok lang tid å starte og var ikke særlig imponerende. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Firefox tok mye plass, tok lang tid å starte og var ikke særlig imponerende. Hvilken mobil testet du på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå