Gå til innhold

[Løst] Mx Revolution eller G700

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har hatt min Logitech mx Revolution mus i to eller tre år nå, og den begynte å streike for noen dager siden. Så jeg tenkte jeg skulle se på en ny mus. Jeg Liker veldig godt formen på musen og det at scrollehjulet har en funksjon som gjør at det går fra klikking til fri rulling når hjulet beveges raskt nok.

Musen jeg ser på er Logitech G700. Det virker som om den har tilsvarende den samme formen som mx Revolution, og flere macroknapper. Eneste negative jeg finner om den, etter min mening, er at scrollehjulet nå har en mekanisk bryter som lar det bytte fra klikking til fri rulling.

Så jeg lurte på om dere hadde noen meninger/forslag til om jeg burde kjøpe denne eller velge en annen?

PS. Spiller det meste av spill men det går mest i mmorpg for tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Har selv G700 og den er uformet i velkjent Logitech MX-stil.

Kan jeg spør hvorfor det er negativt med denne bryteren for å bytte på funksjonen til scrollehjulet?

Er uansett veldig fornøyd, plentig av knapper, høy respons (både ved kabel og trådløs), god batteritid, blir ikke klam/svett ved langt og stressende brukt og etter min hånd relativt ok ergonomi.

Lenke til kommentar

heh takk for svar :)

Jeg føler at det med scrollehjulet blir en nedgradering fra min forrige mus siden på den, som nevnt over, så kunne du stille det inn sånn at det byttet scrollefunksjon automatisk når hjulet nådde en satt hastighet. Istedet for en mekanisk bryter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...