Gå til innhold

Kamptråd - WBA vs Liverpool

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trykte post 3 ganger sant vettu, fikk hvertfall 3 ganger den oransje knappen ved siden av tråden :)

Trippelpost jotun! impressive, spessielt for en eldre herremann.

Gratulerer med en ubrukelig post, nesten like ubrukelig som min.

Morra di er ubrukelig hu, problemet ditt er a?

Lenke til kommentar

Får nok se han om en drøy uke om Johnson og Agger er ute lenge. Midtbanen vår var også tragisk i dag. Minimal pasningskvalitet og lite offensiv bevegelse. Ble også tidvis utkjempet. Suarez er frisk når han blir involvert, men mannen må lære seg å holde kjeft. Banner og roper til dommeren i hver eneste kamp nå. Carroll fikk hard medfart i dag, og må få mer tid på seg. Sikkert enkelte guttvalper har dømt han nord og ned etter 3 kamper fra start, menmen. Lurer på hva de tenker om Torres.

Lenke til kommentar

For meg var det 3 lyspunkt i all elendigheten i går:

1. Reina - as usual

2. Skrtel - begynner å finne tilbake til noe som kan ligne på en form igjen. Ekstra + for mål, og er solid bakover.

3. Suarez - fortsetter å imponere, er frisk og står for det meste av det vi skaper fremover.

Naturligvis veier ikke dette opp for skader, tap, Roy, Atkinson osv. osv. Men greit å ta med seg.

Av de som utmerket seg negativt tenker jeg i første rekke på: Kyrre, som må ha hatt tidenes værste innhopp ever. Spearing som faller tilbake på gamle synder etter en bra kamp mot S'land og Kuyt som bidrar minimalt, desverre. Resten var stort sett på det jevne/litt under pari.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

I mitt hode så er det sammensatt. Kyrre må ta stor del av skylden for begge straffene, og ødelegger mye i så måte. Midten med Lucas og Spearing fungerte dårlig, og Meireles ble løpende imellom alt og var lite innvolvert. Skal også nevnes at Carra ikke var veldig comfy på HB, og Odemwingie skapte en del mot han. Når Agger og Johnson forsvant så spilte vi jo med 4 stoppere i forsvar og ble aldri helt trygge (med unntak av Skrtel). De lange ballene mot Carroll ble også alt for hyppige en periode, selv om vi også klarte å variere det litt i enkelte perioder. Carroll hadde blant annet en flott passning til Meireles som fort kunne blitt farlig (bommet på ballen).

Carroll var forøvrig helt på det jevne, men forsvant i mye av 2. omgang, og støtten fra midtbanen, backene og Kuyt fremover ble for dårlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...