Suburbian Hero Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Nå fikk jeg en slight ute-av-kroppen opplevelse. Atkinson, du er en dritt. Kyrgiakos skal faen meg ikke få ny kontrakt, så om han skaffer Carroll et årsforbrukk av alkohol og prostitiuerte. Faen i helvete! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kyrgiakos kan vi godt skrape på dynga. Faen må være tidenes mest elendige spiller. Og KarmaZ: Må være lov å kommentere når dommeren gjør så mange feil som i dag. Er ingen så vidt jeg har sett som har skyld ene og alene på dommeren, er bare summen av så jævlig mange småfeil som gjør det så sykt frustrerende. Generellt er det veldig få som SKYLDER på dommeren i Liverpools leir, men er ikke dermed sagt at de burde være freda for kritikk. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Atkinson viser nok en gang hvilken fantastisk dommer han er. Patetisk prestasjon igjen. Skal derimot ikke si at jeg ikke er litt fornøyd med at han driter seg ut på denne måten i denne kampen, for det er jeg. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Dette her er så karma at jeg finner ikke ord. Må være utrolig deilig for "Woy" å få en slik revansje. 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Da er det over. Gratulerer West Bromwich. Og Liverpool? Jeg har dette å si om kampen: Nei. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Hodgson får sin revansj! Endret 2. april 2011 av Simenrf Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Resultatet kommer som konsekvens av at Agger må ut tidlig med skade. Lol Kyrre. Edit: Klager ikke vanligvis på dommeren, men vanvittig skremmende hvor mange avgjørelser som gikk i mot oss i dag. Endret 2. april 2011 av OKMarius Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Atkinson, du er en dritt. Strengt tatt ingen nyhet. Woy får revansjen sin. Fyren ødelegger for Liverpool nok en gang. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Dette her er så karma at jeg finner ikke ord. Må være utrolig deilig for "Woy" å få en slik revansje. Karma? Kan vel ikke si at Liverpool gjorde feil å sparke den skrukkete rumpa hans. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Andy Carroll, haha, fyfaen altså. Hvor ræv! 4 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Wow. Fikk bare med meg de siste 40 min (måtte rekke ølsalget), så kan ikke uttale meg om resten av kampen, men herregud, Kyrgiakos burde gå i snikkerboden.... og skjære seg... i hovedpulsåren... Endret 2. april 2011 av Kimma16 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Dette her er så karma at jeg finner ikke ord. Må være utrolig deilig for "Woy" å få en slik revansje. Hvordan i helvete er dette revansje? Han gikk jo inn for å gjøre det maks ræva i Liverpool. Og lyktes med det. I dag slår han oss med et annet lag. Vinn-vinn kalles det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Tapte 450kr på dette også, forbanna herlig dag. Skal drikkes så inn i helvete i kveld hvertfall. Når kvelden siger på siger buksen ned - Smågal Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Skal drikkes så inn i helvete i kveld hvertfall. +1 Party on. Og Carroll? Han fortjener ikke å drikke øl på 2 år nå. Burde ilegges ølbot. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 King Roy slo Kenny gitt. Lukter uavgjort her. Men skulle Liverpool lure inn en goal (kuyt?) så tviler eg WBA klarer å slå tilbake. Feil så det holdt etter gitt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Han får nok ikke ny kontrakt til sommeren... Hvem? Kenny? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Trippelpost jotun! impressive, spessielt for en eldre herremann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå