danno_O Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Bra av Reina og Wilson, håpløst av Spearing. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kyrre :love: hva faen driver han med?! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Han får nok ikke ny kontrakt til sommeren... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kan ikke dere kuksugere av noen drittunger holde kjeft om å alltid skylde på dommer. Faen så lei jeg er det pisset. Ikke en forjævla kamp uten dritt om kjøpt og betalt dommer. Ja, gi lyd ifra dere, dere som føler seg truffet... Haha, PMS? Hvem har sagt noe om kjøpt og betalt? Mener du selv dommeren har gjort en god kamp? 4 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kan ikke dere kuksugere av noen drittunger holde kjeft om å alltid skylde på dommer. Faen så lei jeg er det pisset. Ikke en forjævla kamp uten dritt om kjøpt og betalt dommer. Ja, gi lyd ifra dere, dere som føler seg truffet... Tja, det blir feil å skylde på dommer, ja. Liverpool spiller fryktelig svak fotball og så langt burde WBA ledet. Men det er helt på sin plass at Atkinson får pepper, for sånn som han har dømt i dag, så håper jeg at han ikke får dømme en PL kamp på en stund. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kan ikke dere kuksugere av noen drittunger holde kjeft om å alltid skylde på dommer. Faen så lei jeg er det pisset. Ikke en forjævla kamp uten dritt om kjøpt og betalt dommer. Ja, gi lyd ifra dere, dere som føler seg truffet... Det kom fra den rette ræva. Avataren eller personen vites ikke. 1 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kan ikke dere kuksugere av noen drittunger holde kjeft om å alltid skylde på dommer. Faen så lei jeg er det pisset. Ikke en forjævla kamp uten dritt om kjøpt og betalt dommer. Ja, gi lyd ifra dere, dere som føler seg truffet... Skal vi se.. Hvem har skyldt på dommeren? JA, alle her har vært enige i at Atkinson har vært forferdelig, men det gjelder begger veier. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Godt mulig. Følger ikke så nøye med på kampen. Men av de gangene jeg har vært i en kamptråd er det alltid noe som dommeren gjør som skal være til fordel for ikke favorittlaget. Greit nok, sånn er fotball.. Flå gjerne Torres, for overgangen, uansett om man vet hva han har gjort i Liverpool. Er egentlig veldig irriterende å alltid se kommentaren om den dommeren, fordi det ikke gikk veien for laget. Er vel det som gjør fotball så spennende, er de spillende folka som egentlig skal taes, for dårlig samspill :] Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Hahahaha. Reina skulle hatt rødt der. Endret 2. april 2011 av Latias Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Gult til Reina og straffe til WBA på 87 minutter. Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kyrgiakos, jeg hater deg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Brunt. Iskald straffe. x2! Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jajaj, sånn kan det gå.. Kjerringa reises ;p Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hahahahaha go Roy Hodgson! Tidenes manager!!! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Men hva faen Kyrre. Du ser ikke på Reina når ballen kommer bak deg fra lufta, og hold kontroll på bena når du er siste mann. For en kødd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå