Gå til innhold

Kamptråd - WBA vs Liverpool

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke dere kuksugere av noen drittunger holde kjeft om å alltid skylde på dommer. Faen så lei jeg er det pisset. Ikke en forjævla kamp uten dritt om kjøpt og betalt dommer. Ja, gi lyd ifra dere, dere som føler seg truffet...

Haha, PMS? Hvem har sagt noe om kjøpt og betalt? Mener du selv dommeren har gjort en god kamp?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Kan ikke dere kuksugere av noen drittunger holde kjeft om å alltid skylde på dommer. Faen så lei jeg er det pisset. Ikke en forjævla kamp uten dritt om kjøpt og betalt dommer. Ja, gi lyd ifra dere, dere som føler seg truffet...

Tja, det blir feil å skylde på dommer, ja. Liverpool spiller fryktelig svak fotball og så langt burde WBA ledet. Men det er helt på sin plass at Atkinson får pepper, for sånn som han har dømt i dag, så håper jeg at han ikke får dømme en PL kamp på en stund.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det kom fra den rette ræva. Avataren eller personen vites ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal vi se.. Hvem har skyldt på dommeren? JA, alle her har vært enige i at Atkinson har vært forferdelig, men det gjelder begger veier.

Lenke til kommentar

Godt mulig. Følger ikke så nøye med på kampen. Men av de gangene jeg har vært i en kamptråd er det alltid noe som dommeren gjør som skal være til fordel for ikke favorittlaget. Greit nok, sånn er fotball.. Flå gjerne Torres, for overgangen, uansett om man vet hva han har gjort i Liverpool.

Er egentlig veldig irriterende å alltid se kommentaren om den dommeren, fordi det ikke gikk veien for laget. Er vel det som gjør fotball så spennende, er de spillende folka som egentlig skal taes, for dårlig samspill :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...