Zandreu Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Om Agger må ut, hva gjør vi da? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Glemte Wilson. Olsson er stygg i dag! Virker som han prøver å ta ut Carroll på alle måter. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Christ, skade på skade... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Glemte Wilson. Olsson er stygg i dag! Virker som han prøver å ta ut Carroll på alle måter. Tipper han klarer å få det til å renne over for Carroll Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg tror det jeg gleder og har gledet meg til mest i løpet av denne sesongen er når den er slutt. Selv om Man Utd nok har passert oss i antall seriemesterskap, så er en vond, vond sesong over. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Dommeren er helt ute å kjører, alle forsvarsspillerne våre er skada eller spiller som om de var motstandere. Vinner vi den kampen her er det ufortjent slik det ser ut nå. Reina er hvertfall god da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Dette er den mest latterlige dømminga jeg har sett på lenge. Fra første minutt tar WB-forsvarerne Carroll dritstygt, men ingenting blir tatt. Men med en gang Carroll er i nærheten av de blir det blåst og han er på nippet til å bli utvist. Det er så dumt og frustrerende at jeg får ikke sagt det en gang. Atkinson er den største tosken av alle dommerne altså. 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Herregud Atkinson var latterlig i førsteomgang. Jeg prøver å la være å klage på dommeren vanligvis, men det er vanskelig å la være nå. Var kanskje ett dusin avgjørelser som gikk feil begge veier i første. Endret 2. april 2011 av Jefe 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Er jo et saktens marereitt når Atkinson dømmer laget man holder med. Fyren er så utilregnlig og dårlig at det grenser til tragikomisk. Med det sagt så fortjente Carroll et gult og litt tilsnakk. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Raners! WBA er hjelpesløse på cornere i mot, helt utrolig at ikke engang Hodgson klarer å rette opp i den smørja. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Vi vet jo alle Hodgsons taktikk på dødballer, så ikke rart alle klubbene han leder suger balle på dødballer Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Latterlig altså. Carroll blir løpt ned gang på gang uten at det skjer NOE. Jeg blir faktisk sykt frustrert av det. Får helt vondt inni meg og har lyst til å gjøre meget stygge ting med den stygge idioten Atkinson. Hjelp altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå