The Doctor Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Suarez er skadefri og det blir hevdet at han vil være i rekken til kampen mot WBA imorgen, iflg Liverpool Echo. Tror nok vi skal klare denne, eneste jeg er redd for er at vi ikke greier å drepe kampen tidlig, som guttorm sier. Vi får se om Woy sitt defensive spill hjelper og greier å stritte imot våres fremste menn. Tror vi tar denne med en 2-0 seier. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jobber til 18 i morgen, så blir 2. kamp denne sesongen jeg går glipp av. Går og vurderer om jeg skal skru av telefon osv. fra kampstart, og prøve å få tatt den opp (krever litt omorganisering siden vi ikke har PVR på HD-boksen). Eller få oppdateringer underveis. I'll keep you posted Smågal Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Har gambla hele 250kr på kampen, sååee da blir det enda mer spennende. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Fant utstyr til å få tatt opp kampen (hadde en DVD-opptaker i kjelleren). Så da skrur jeg av mobilen kl. 16. Ingen radio på vei hjem fra jobb før jeg setter meg rett ned med kamp. Gleder meg til å komme hjem allerede Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Håper og tror vi tar denne i land med 0-1. Hadde ett ubehagelig mareritt i natt. Involverte denne kampen i favør Hodgson 1-0. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ønsker storseier idag. Spent på hvordan\om Roy blir tatt imot av supporterne. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Suarez er iallefall skadefri, tror og håper han startet. Jeg må bare få kommet meg ut og kjøpt inn noe digg nå, så er jeg klar for kamp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Da stikker jeg ned til Three Lions. Come on lads, give that Woy a beating! YNWA! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Lag: Reina, Johnson, Carragher, Skrtel, Agger, Spearing, Lucas, Meireles, Suarez, Kuyt, Carroll. Subs: Gulacsi, Cole, Kyrgiakos, Maxi, Wilson, Ngog, Poulsen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Fitta faen, akkurat som fryktet. Rykter sier at Gerrard har problemer med lysken igjen og er ute resten av sesongen. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Nope.. Men kan virke som det er en 4-3-3, med Spearing-Lucas-Meireles og Kuyt-Carroll-Suarez? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Blir sikkert sånn som vi spilte mot Sunderland. Er jo nøyaktig 11'er etter hva jeg kan se. Satser på at det blir en slags 4-3-3 med Suarez i en friere rolle. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Stevie har jo nettopp operert, baaaaah... Faen heller.. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Tror heller det blir en 4-2-3-1: Reina Johnson-Carra-Skrtl-Agger Spearing-Lucas Kuyt-Meireles-Suarez Carroll Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Skulle kanskje vært straffe der. Edit: og skade på Glen Johnson. Endret 2. april 2011 av danno_O Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Johnson.. Dette har vi ikke råd til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå