Maynard James Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 VS Premier League 02/04-11 Kl. 16.00 @ The Hawthornes. Vises på TV2PL2 Liverpool Liverpool er nok lystne på enda en seier i en god periode. Etter siste borteseier mot Sunderland så må vi fortsatt vise at vi kan levere på bortebane. Dette har vært det største problemet vårt i år, nemlig å prestere på bortebane. Ellers er det en kjent mann som styrer skuta på The Hawthornes. Skal Roy stikke enda flere kjepper i hjulene? Eller skal vi få vist han hvordan man spiller på bortebane? Mulig lagoppstilling: Reina Carra - Skrtel - Agger - Johnson Meireles - Gerrard - Lucas - Kuyt Carroll - Suarez W.B.A Kommer fra en relativt god kamp mot Arsenal. W.B.A er sterke hjemme og Hogdson sin defensive underdog spillestil er vanskelig å slå. Mulig lagoppstilling: ??? Discuss! 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Lukter uavgjort her. Men skulle Liverpool lure inn en goal (kuyt?) så tviler eg WBA klarer å slå tilbake. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 It's time for Suarezshow! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Mja, blir en tøff kamp dette. Får håpe Kenny klarer å motivere gutta til å gi alt og få 3 poeng ut av det. Ser ikke for meg at dette blir finspill fra øverste hylle.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Tap i denne kampen hadde svidd mer enn tapene mot Everton, United og Blackburn tilsammen. Et tap mot Roy i denne sesongen hadde vært direkte forjævlig. Roy har ikke tapt enda, men spilt uavgjort i bortimot alle kampene siden han kom til WBA. Han gjør det han er best til altså. Liverpool må vinne her spør du meg. Kuyt, Suarez og kanskje Carroll(spilte dårlig sist kamp, men kunne likevell stå igjen med et mål og to assist) kan avgjøre. King Kenny vs Woy. Vi må vinne denne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Woy får sin revansje. 1-0. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Håper på: ----Reina---- Carra-Skrtel-Agger-Johnson ---Lucas-Meireles-Gerrard--- Kuyt--Carroll--Suarez Veldig viktig kamp for å henge på i kampen om en topp 5. plassering, samt å beseire Roy. Endret 30. mars 2011 av Termo 2 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Carroll er mest sannsynlig langt oppe etter sitt første landslagsmål, og Kuyt likeså med 2 mål i målfesten mot Ungarn (Kuyt er on fire for tiden!). Suarez er Suarez - og spiller han, så kan det bli vanskelig for Albion-forsvaret. Woy kan imidlertid dette med defensivt spill, så det kan enten bli en dritkjedelig 0-0-kamp - eller storseier til Liverpool. Et av de to resultatene er mest sannsynlig. Mitt tips: 0-0 eller 0-4. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Håper på samme lag som Termo. Klarer ikke helt å se for meg at vi taper med Suarez på banen. Fyren må være et helvete å spille mot, og jeg tror han scorer minst en goal. Satser på at Carroll får seg en god match. Er det sikkert at Gerrard starter? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 - Jeg håper å være tilbake i full trening i morgen, og tilgjengelig for spill i helgen. Men det er opp til Kenny å avgjøre om han synes jeg er klar for det eller ikke. Jeg ser virkelig frem til å komme i spill igjen, sier Gerrard til Liverpool Echo. Litt usikkert er det, men håper han blir klar. Spearing inn hvis ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Sist disse to lagene møtes ble det hele 1-0 til Liverpool. Men målet kom fra et vakkert samarbeid mellom Kuyt og Torres. Flott mål, elendig kamp. Roy var veldig fornøyd etter kampen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Var ikke det den kampen hvor han sa noe som: "Vi kan ikke spille bedre enn dette!" Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Nei, det var når vi slo Blackburn 2-1 på hjemmebane. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Skulle til å sette opp samme laget som Termo faktisk, så er veldig enig! Bare med Lucas i midten da. Er sånn jeg spiller på FIFA også, bare med Kelly inn for Skrtel. Knallag der hvertfall! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Hvem vil du ha i midtforsvaret da? Wilson? Eller Carra inn i midten, Johnson på høyre og Wilson på venstre? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Kelly kan vel fint spille i midten? Hvis ikke kan jo han og Carra bytte plass... Endret 31. mars 2011 av Kimma16 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Martin "skadd ut sesongen" Kelly du tenker på? Endret 31. mars 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Blir veldig viktig å sette sjansene i denne kampen, og drepe den tidlig. Mange tenker nok på de 3 poengene som forsvant mot Westham. Det mange "glemmer" er at vi somlet bort 2 poeng i kampen før denne, mot Wigan. Jeg nevner bla tverlegger og stolpe skudd. Tror det blir relativt jevnt, vi må holde 0`en, så er vinnersjansene rimelig ok. Vi skal vinne denne, og samle motivasjon til City kampen, hvor det skrekkelige 3-0 tapet skal hevnes. Hodgson sier han aldri følte seg ønsket i Liverpool, ikke rart det, han var det ikke heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå