Turbosiggen Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Har et logitech trådløst tastatur og mus, men dette funker ikke under oppstarten av pc`en. For å feks endre innstillinger i bios må jeg skifte tilbake til et gammelt tastatur. Tastauret funker først når windows har begynt å boote. Noen forslag? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 I biosen skal det være en switch for å enable USB keyboard i boot og DOS..se etter den og slå den på..se om det fikser det. AKIRA Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hadde samme problem, først måtte jeg bruke ett annet tastatur, med ledning, men løsningen er enkel. prøv en annen USB port, jeg brukte en av de ekstra portene, og da funket det ikke, men når jeg bruker en av hoved USB tilkoplingene (sjekk om ditt HK har forskjellig typer, mitt har). Nå funker det helt fint. Av og til får jeg ett problem med musa, MX700, når jeg skal velge bruker/skrife passord, så vil ikke musa røre seg, og jeg må bytte port, også selv om jeg har den i en av hoved USB portene, irriterende, men det skjer heldigvis skjeldent. Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 beklager at jeg er en idiot, men hvor i biosen står dette? Har bladd igjennom alle menyene uten at jeg finner noe om usb.. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 beklager at jeg er en idiot LOL!!! Dette er faktisk det morsomste jeg noen gang har vært borti på et forum. Helt genialt!!! Heia selvironi!! Athelas (Virkelig ingenting vondt ment :wink: ) Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Men selvironi hjelper meg fortsatt ikke til å få tastaturet til å funke i biosen.. anyone? Lenke til kommentar
Samoth2000 Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg har samme problem. Tidligere virket tastaturet mitt helt fint under oppstart, men nå har jeg flyttet dataen min til et annet sted, og nå er det dødt helt til Windows starter. Jeg gjorde ikke noe i BIOS for å få det til å virke i utgangspunktet, og mottakeren er koblet til den samme USB-porten som tidligere. Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 beklager at jeg er en idiot, men hvor i biosen står dette? Har bladd igjennom alle menyene uten at jeg finner noe om usb.. Står sikkert i manualen. Hva slags hovedkort har du? Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Har Abit NF7-S Hovedkort Socket A, S-ATA nForce2 Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Integrated Peripherals -> OnChip PCI Device Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 Skal prøve det når jeg kommer hjem fra jobb.. foreløpig mange takk! Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 og verre enn det var det ikke.. var litt catch 22 dette her. For å få tastaturet til å funke må man inn i biosen, men man kommer ikke inn i biosen fordi tastaturet ikke funker. Men mange takk! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 we aim to please!! Thank you for traveling with hardware.no forum, we hope you enjoyed your stay and will come back to fly with us again. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå