System-log.com Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Skal ta MCTS/MCITP (Windows 7 desktop) sertifisering ved hjelp av bok og privat kveldsstudie. Om du er i samme båt, lyst å ta litt sertifisering, men mangler mulighet til å ta studier i klasserom og har manglende selvdisiplin til å ta dette helt alene - kan du "melde deg på" denne studiegruppa her : http://system-log.com/?p=1701 Sammen kan vi pushe hverandre, drive litt intern undervisning, motivere hverandre osv for å få tatt sertifiseringen. Det er ingen bindende påmelding, ingen påtvunget reklame, ingen krav om det ene eller det andre; bare et gratis alternativ til klasserommet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Synd jeg allerede har denne, flott tiltak ! :-) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvordan fungerer denne gruppen i praksis? Altså, ett slags forum eller noe slikt eller? Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Hvordan fungerer denne gruppen i praksis? Altså, ett slags forum eller noe slikt eller? Ja, akkurat hvordan det blir er jo litt flytende enda.. Tenkte sende ut en fellesmail til alle potensielle deltagere når dette er på plass, så lager vi en platform/løsning som passer for "alle" Et forum er et veldig godt tips som er mulig å få til på kort tid ja Håper du blir med! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ja, akkurat hvordan det blir er jo litt flytende enda.. Tenkte sende ut en fellesmail til alle potensielle deltagere når dette er på plass, så lager vi en platform/løsning som passer for "alle" Et forum er et veldig godt tips som er mulig å få til på kort tid ja Håper du blir med! Tror jeg drøyer litt med å bli med, sertifiseringer er ikke så fristende... Og, som IT-konsulent i full jobb er det begrenset med tid på fritiden som jeg gidder å bruke på å drive med akkurat det samme. Men, godt mulig du ser meg en gang i blandt der... Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Ja, akkurat hvordan det blir er jo litt flytende enda.. Tenkte sende ut en fellesmail til alle potensielle deltagere når dette er på plass, så lager vi en platform/løsning som passer for "alle" Et forum er et veldig godt tips som er mulig å få til på kort tid ja Håper du blir med! Tror jeg drøyer litt med å bli med, sertifiseringer er ikke så fristende... Og, som IT-konsulent i full jobb er det begrenset med tid på fritiden som jeg gidder å bruke på å drive med akkurat det samme. Men, godt mulig du ser meg en gang i blandt der... Ja, det er ingen bindende påmelding her. Bare hopp innom hvis du føler for det. Har nå opprettet en database der phpBB skal ligge. Takk for forslaget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå