Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken Mercedes er dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er det ikke.

 

C-klasse har akkurat kommet med facelift, og neste modell er nok ikke klar for om to-tre år.

 

Det er ikke utenkelig at den vil følge i samme sporet designmessig, men hvis du kikker på de to bildene øverst i tråden av F800 og CLS, så ser du at likehetene er påfallende.

Lenke til kommentar

Nei, det er det ikke.

 

C-klasse har akkurat kommet med facelift, og neste modell er nok ikke klar for om to-tre år.

 

Det er ikke utenkelig at den vil følge i samme sporet designmessig, men hvis du kikker på de to bildene øverst i tråden av F800 og CLS, så ser du at likehetene er påfallende.

Det stemmer nok det. Men jeg mener oppriktig at de har laget et konsept for neste C. Er vel ikke så ekstremt lenge til den kommer på tross av Octavia-faceliften. Leste det i et AMS jeg har liggende et sted.

Lenke til kommentar

Nei, det er det ikke.

 

C-klasse har akkurat kommet med facelift, og neste modell er nok ikke klar for om to-tre år.

 

Det er ikke utenkelig at den vil følge i samme sporet designmessig, men hvis du kikker på de to bildene øverst i tråden av F800 og CLS, så ser du at likehetene er påfallende.

Det stemmer nok det. Men jeg mener oppriktig at de har laget et konsept for neste C. Er vel ikke så ekstremt lenge til den kommer på tross av Octavia-faceliften. Leste det i et AMS jeg har liggende et sted.

Jepp, den er her:

New-Mercedes-Benz-C-Class-Coupe-Concept-2012.jpg

 

Ikke veldig mye forskjell, men det er ikke akkurat en overraskelse når det gjelder Mercedes...

Lenke til kommentar

Det der er jo bare dagens såvidt oppdaterte modell. Tenkte på noe helt futuristisk noe.

Det er konseptbilen for 2012...

"New Mercedes-Benz C-Class Coupe Concept 2012"

Men, de har kanskje laget enda en konsept-bil for C-klasse?

 

F700 kanskje?

Usikker hva den er konsept for...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...