HanAndreTomaten Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hei. Vi har en oppgave på skolen om denne reklameplakaten, og lurer på hvilken Mercedes det er på bilet til høyre. Og hvis noen vet hva den andre heter også, hadde det vært fint. Vi tror den 1886-modellen er en "Karl Benz's Patent-Motorwagen", men har den noen enklere navn? Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Tipper det er M-B CLS. Eller CL er det kanskje, ser ut som at det bare er 2 dører. Endret 30. mars 2011 av Hachon Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Trodde det var en CLS, men det er bare en dør på bildet. Så hvis det er en CL, så finner jeg ingen bilder av den samme bilen. Det er forskjeller på speilet, grillen, lyktene, luftinntak osv. Så sliter med å finne ut akkurat hvilken bil det er. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Mercedes F800, en konseptbil... Lenke til kommentar
HanAndreTomaten Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 Aaah, tusen takk. Fin bil forresten Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Konseptbil. ...men hadde den vært en produksjonsmodell, så hadde det nok stått SLK på bakluka. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 SLK hadde det definitivt ikke stått. F800 ble vist frem for et drøyt år siden, og var konseptet som hintet om designet til nye CLS. Konseptbilen hadde fire dører, men den bakerste var en skyvedør hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Er ikke det der konseptet til det som etter hvert blir den nye C-klasse? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Nei, det er det ikke. C-klasse har akkurat kommet med facelift, og neste modell er nok ikke klar for om to-tre år. Det er ikke utenkelig at den vil følge i samme sporet designmessig, men hvis du kikker på de to bildene øverst i tråden av F800 og CLS, så ser du at likehetene er påfallende. Lenke til kommentar
NemisO Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 F800, den skal skal vistnok gi en pekepinn på hvordan fremtidige S-klasse skal se ut! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Nei, det er det ikke. C-klasse har akkurat kommet med facelift, og neste modell er nok ikke klar for om to-tre år. Det er ikke utenkelig at den vil følge i samme sporet designmessig, men hvis du kikker på de to bildene øverst i tråden av F800 og CLS, så ser du at likehetene er påfallende. Det stemmer nok det. Men jeg mener oppriktig at de har laget et konsept for neste C. Er vel ikke så ekstremt lenge til den kommer på tross av Octavia-faceliften. Leste det i et AMS jeg har liggende et sted. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Nei, det er det ikke. C-klasse har akkurat kommet med facelift, og neste modell er nok ikke klar for om to-tre år. Det er ikke utenkelig at den vil følge i samme sporet designmessig, men hvis du kikker på de to bildene øverst i tråden av F800 og CLS, så ser du at likehetene er påfallende. Det stemmer nok det. Men jeg mener oppriktig at de har laget et konsept for neste C. Er vel ikke så ekstremt lenge til den kommer på tross av Octavia-faceliften. Leste det i et AMS jeg har liggende et sted. Jepp, den er her: Ikke veldig mye forskjell, men det er ikke akkurat en overraskelse når det gjelder Mercedes... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det der er jo bare dagens såvidt oppdaterte modell. Tenkte på noe helt futuristisk noe. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det der er jo bare dagens såvidt oppdaterte modell. Tenkte på noe helt futuristisk noe. Det er konseptbilen for 2012... "New Mercedes-Benz C-Class Coupe Concept 2012" Men, de har kanskje laget enda en konsept-bil for C-klasse? F700 kanskje? Usikker hva den er konsept for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå