jmelhus Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hei, Ønsker å lære meg C# og er så heldig at min arbeidsgiver betaler kursing ifm dette. Har dere noen kurssenter å anbefale? Har sett bl.a. på Gateway, Bouvet, Programutvikling AS, Kantega og Glasspaper. Jeg har ingen erfaring med disse foretakene og hadde håpet på noen utspill fra dere her på forumet. Alle svar taes imot med takk! Mvh jmelhus Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Har nylig vært hos Programutvikling på Fornebu. Kan absolutt anbefales. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) For de som bruker DreamWeaver, ser dette http://www.sitepoint.com/books/aspnet3/index-B.php ut til å være en sentral bok. Første utgave ble skrevet av Zak Ruvalcaba: http://www.informit.com/authors/bio.aspx?a=3DB7F753-A8D5-40E1-9459-F65C101E270D Ser ut som DreamWeaver ble brukt som plattform i den boken. Andre utgave av Christian Darie http://www.cristiandarie.ro/asp-net-tutorial/ og Zak Ruvalcaba. Endret 30. mars 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg har også god erfaring med Programutvikling Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Har nylig vært hos Programutvikling på Fornebu. Kan absolutt anbefales. Jepp, Programutvikling henter inn de mest spennende kursholderne! Lenke til kommentar
epscott Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 jeg ville anbefalt deg om å ikke bruke Programutvikling AS. De er veldig useriøse. sikkelig dritt selskap. Det beste hadde vært å bruke glasspaper. der vil du få valuta for pengene. Hold dere lang unna programutvikling. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Du høres svært useriøs ut selv. Lavmål å slenge slik dritt uten begrunnelse. Lenke til kommentar
epscott Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 begrunnelse, feil i faktura, mangel på bok når man er på kurs, de sa til meg at boka skal bli ettersendt, enda har jeg ikke fått noe. umulig å få kontakt med instruktøren i pauser fordi han er for opptatt med å prate med selgeren fra programutvikling. latterlig spør du meg!! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hvilket kurs var det? Beskrivelsen ligger svært langt unna standarden på det kurset jeg var på (WPF) * Bøker i massevis - en standard Microsoft bok, og en mye bedre bok som man kunne bytte til noe annet hvis man allerede hadde den. * Instruktør som var svært tilgjengelig hele tiden, og meget kunnskapsrik. * Tilbud om å ta kurset om igjen, uten ekstra kostnad. Kan ikke bli bedre, spør du meg. Lenke til kommentar
epscott Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 veldig fint at alt gikk bra for deg. Men jeg er ikke fornøyd med det jeg fikk av programutvikling. Veldig uærlige. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Programutvikling er vel en av de mest seriøse i bransjen og de har til tider verdens beste (innenfor sine fag) kurs/foredragsholdere. Vært der flere ganger selv, både på kurs og for sertifisering og har ingenting å utsette. Endret 11. august 2011 av The Jackal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå